Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!

121. Data: 2010-05-19 00:58:29

Temat: Re: Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!
Od: "puciek2" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy> napisał(a):
news:1lmnulse7l475.dlg@trenerowa.karma

> Jak widzicie czas przemian nam nastał. Nie czekałem zatem długo i ja -
> dostosowałem się do ogólnego trendu. Niniejszym ogłaszam czas Nowego i
> oczywiście Lepszego Trenera.

A jak myślisz zkąd ta 'agresja' i czego dotyczy(ła) ?

[...]

puciek.

122. Data: 2010-05-19 06:26:06

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 18-maj-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Ja mam raporty do napisania, ale przecież one nie zając! A wielka mega
> hiper zmiana nie mogła czekać!!!

Też się cieszę. Że wróciłeś.

Qra

123. Data: 2010-05-19 06:30:39

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <p...@w...pl> tak oto plecie:

> NO! W końcu ktoś się wziął za moje błędy. Serio brakuje mi tu medei. Jakby
> co to ja jestem pierwsza do petycji o powrót. Zredaguję list i poliżę
> wirtualny znaczek.

Też mogę polizać.

Qra

124. Data: 2010-05-19 06:31:45

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 18-maj-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Ale wyobraź sobie moją sytuację. Mówię symboliczne "żegnajcie rodacy" i z
> łzą w oku macham chusteczką. Za kilka dni patrzę - medea ucieka. Co ja
> sobie mogłem pomyśleć? :)

Ale żeby od razu wracać na tonący okręt? Jakież to skarby z niego chcesz
jeszcze wynieść?

Qra

125. Data: 2010-05-19 06:34:37

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 18-maj-10, cbnet wlazł między psychopatów i wykrakał:

> E tam, po poczuciu humoru mnie poznacie. Znaczy Ty nie, bo Ci się przecież
> nie podoba. Chociaż jestem pewien, że się tam w skrytości ducha chichrałeś
> czasami :)

To pokaż, pokaż, pokaż!

Qra, im nie musisz nawet, mnie pokaż tylko

126. Data: 2010-05-19 06:37:15

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Zorrmoran <z...@w...pl> tak oto plecie:

> Ja daję własnego Ciała, ze to orginał, tylko wyszedł z depresji i ma lekką
> hiperwentylację ;)
> (od biegania na dworze w czasie żałoby narodowej... :)

Może się podłożę, ale też dołożę... na razie hiperwentylacja mu służy.

Qra, albo się pilnuje mocno

127. Data: 2010-05-19 06:42:34

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> na 95% to Trener :)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
>
> P.S. Przestańcie na chwilę pisać, bo mi się chce siku !!

Właśnie. Na noc mieliście się przymknąć.
Nienawidzę Was!!!!!

Qra

128. Data: 2010-05-19 07:00:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Przymus w wyniku autoweryfikacji, co jednak z pewnością
> niewiele powie takiemu trygolodycie jak ty.
> Trener już jakiś czas odrywał się od swojej usentowej osobowości
> i mógł pójść tylko w jednym z dwóch kierunków.
> Trochę zaskoczony jestem, że poszedł w tym, ale nie mówię hop.
> Dla ciebie jego zmiana jakościowo raczej nie będzie
> miała znaczenia, więc się nie wysilaj naukowcu.
> Piotrek

No widze, ze nasz grupowy Chrystus wrocil do polityki milosci.

129. Data: 2010-05-19 07:08:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz to nie wierz, ale jest tu ktoś naprawdę dobry
> w te klocki, choć być może niektóre rzeczy wskazują na mnie,
> nie przeczę.
> Widziałem to co widziałem.

Doceniamy Twoje starania o zrzucenie Twoich kretactw na zle Mzimu (ktore
tylko Ty widzisz), ale tylko na tyle mozesz liczyc, bo, ze Ci ktokolwiek
uwierzy to raczej nierealne.

130. Data: 2010-05-19 07:53:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-maj-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

Pojawia się i znika i znika i znika..!

Skasuj
Coś mi pimp-(s-end)-uś uświadomił
DO BAB, KOBIET I DAM