Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!

171. Data: 2010-05-19 15:27:05

Temat: Re: Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 17:21:30 +0200, Chiron napisał(a):

> Oj znam to, znam...Tak, trzeba naprawdę bardzo uważać, do kogo i co się
> mówi. Wielu ludzi lubi przyczepiać komuś łatki.

Nie chodzi o łatki. Chodzi o poziom odbiorcy.

172. Data: 2010-05-19 16:42:38

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi o łatki. Chodzi o poziom odbiorcy.

Właśnie. Nikt (chyba), kto sobą reprezemtuje jakiś poziom- nie będzie
przypinał drugiemu łatek. Tak uważam. To się bierze przecież z
niezrozumienia

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

173. Data: 2010-05-19 18:02:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 19-maj-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Do sióstr Rosjanek jak najbardziej.

Tfu kazirodco!

--

Paulinka

174. Data: 2010-05-19 18:03:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 19-maj-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Głosuje się nogami :)

Na ostatnich wyborach okazało się, że dowodem osobistym :)

--

Paulinka

175. Data: 2010-05-19 18:04:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Też mogę polizać.

Ewa sobie odsapnie i zbombardujemy jej skrzynkę :)

--

Paulinka

176. Data: 2010-05-19 18:12:00

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ht18j7$g25$4@node1.news.atman.pl...

> Ewa sobie odsapnie i zbombardujemy jej skrzynkę :)
>
> --
>
> Paulinka

to może już teraz ktoś powie co tu się działo?

kiwiko

177. Data: 2010-05-19 18:15:36

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:ht18j7$g25$4@node1.news.atman.pl...

> to może już teraz ktoś powie co tu się działo?

Myślę, że każde staszczenie byłoby nieobiektywne. Sama musisz przeczytać.

--

Paulinka

178. Data: 2010-05-19 18:20:05

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ht197i$g25$5@node1.news.atman.pl...

> Myślę, że każde staszczenie byłoby nieobiektywne. Sama musisz przeczytać.
>
> --
>
> Paulinka

nie mam co,
zdam się na intuicję

kiwiko

179. Data: 2010-05-19 18:21:50

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-19 13:09, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Abonic

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

180. Data: 2010-05-19 18:24:11

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-19 00:05, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 19-maj-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Do sióstr Rosjanek jak najbardziej.

To się da uleczyć. Ale ze Środą może być gorzej.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Skasuj
Coś mi pimp-(s-end)-uś uświadomił
DO BAB, KOBIET I DAM
Pipuś to pikuś....