Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!

191. Data: 2010-05-20 07:53:12

Temat: Re: Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-maj-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie wierz mu. Niedługo później dałem mu możliwość zrealizowania tego, o co
> prosił- trening interpersonalny. I...odrzucił.

No widzisz, mój nos jednak mnie znowu nie pomylił.

192. Data: 2010-05-20 12:41:02

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 23:06:21 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> [...]
> I wymienić się opiniami na swój temat, ale tak do dna.
> Po czym jeszcze można by mnie zatem rozpoznać? :)

Po nosie, ktory sie nigdy nie myli, no i po gitarze ;)

Pozdrawiam,
F.

193. Data: 2010-05-20 12:48:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:23vlmbj6yzky.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 20-maj-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> No widzisz, mój nos jednak mnie znowu nie pomylił.

OK- i masz informację: nie jesteś w tym momencie na to gotów. No i druga
informacja: uważaj, o co prosisz, bo Ci się spełni:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

194. Data: 2010-05-20 14:35:56

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-maj-10, Fragile wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Po nosie, ktory sie nigdy nie myli, no i po gitarze ;)

Nigdy, to za wiele powiedziane. Ale po nosie owszem. Jest spory :)

195. Data: 2010-05-20 14:36:50

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-maj-10, zazółcon wlazł między psychopatów i wykrakał:

Ona to pikuś, ale jak ja to wytrzymam?!

196. Data: 2010-05-20 14:38:02

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> OK- i masz informację: nie jesteś w tym momencie na to gotów. No i druga
> informacja: uważaj, o co prosisz, bo Ci się spełni:-)

Chiron, ja Ci wybaczam po prostu.

197. Data: 2010-05-20 15:50:23

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-20 16:36, niebożę Nowy lepszy tren R wychynęło i cichym
głosikiem ryknęło:

Wspieramy Cię! Wspieramy Cię!

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

198. Data: 2010-05-20 16:24:26

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 May 2010 16:35:56 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> Dnia 20-maj-10, Fragile wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Nigdy, to za wiele powiedziane.

Alez ja nie o grze ;)

> Ale po nosie owszem. Jest spory :)

Alez ja nie o rozmiarze ;)

PS Pewien stary gorszy trenR polecal kiedys 40tude, niech go diabli...

Pozdrawiam,
F.

199. Data: 2010-05-21 08:01:48

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-maj-10, Fragile wlazł między psychopatów i wykrakał:

> PS Pewien stary gorszy trenR polecal kiedys 40tude, niech go diabli...
>
> Pozdrawiam,

Heh, on też miał takie wrażenie, ale posiedział na nim trochę i błogosławił
go ze sił wszelkich... :)
Kiś problem?

200. Data: 2010-05-21 08:03:53

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-maj-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

Dzięki tyczki.

Skasuj
Coś mi pimp-(s-end)-uś uświadomił
DO BAB, KOBIET I DAM