Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!

211. Data: 2010-05-27 22:04:10

Temat: Re: Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:106f2ef39e56$.93tp692tv65l$.dlg@40tude.net...

> Pozwol, ze Cie troche pomecze, ale skoro go tak uwielbiasz, no i skoro juz
> pytasz... :)
> Sa subskrybowane, po czym znikaja. Czy to ze mna cos nie tak, czy to moja
> wina panie trenerze?? Chiron zaraz powie, ze zapewne cos z tego mam,
> jakies
> korzysci czy cus... :)

No dobrze. To jak się z tym teraz czujesz?
:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

212. Data: 2010-05-27 22:12:13

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 May 2010 00:04:10 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> No dobrze. To jak się z tym teraz czujesz?
> :-)

Generalnie nieco zrobiona w balona.
Jakaz jednak ulge przynosi mi mozliwosc podzielenia sie tym z grupa...
Jeszcze jakies "wspieramy cie, wspieramy" by sie przydalo i zyc
nie umierac :)

Pozdrawiam,
F.

213. Data: 2010-05-27 22:19:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie nieco zrobiona w balona.
> Jakaz jednak ulge przynosi mi mozliwosc podzielenia sie tym z grupa...
> Jeszcze jakies "wspieramy cie, wspieramy" by sie przydalo i zyc
> nie umierac :)

Wspieramy Cię! Skonfiguruj porządnie ten czytnik! Wspieramy Cię!
:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

214. Data: 2010-05-28 07:16:01

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 00:12, Fragile <s...@o...pl> wrote:

> Jakaz jednak ulge przynosi mi mozliwosc podzielenia sie tym z grupa...

O prosze.
Czyli jednak do czegos sie przydajemy ;)

> Jeszcze jakies "wspieramy cie, wspieramy" by sie przydalo i zyc
> nie umierac :)

Wspieramy Cie, wspieramy!
Slonce swieci, deszcz juz nie leci.
Dzis bezmiar blekitu od switu!

Wymien to cudo 40tudo
na cos co grup Ci nie poznika.
Dolacz do tego usmiech szeroki
i bedzie oki :)

215. Data: 2010-05-28 19:32:49

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-maj-10, Fragile wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> wina panie trenerze?? Chiron zaraz powie, ze zapewne cos z tego mam, jakies

Hmmm... Kiedy znikają? Czy zawsze jak zamkniesz 40tude czy jak się
wylogujesz z windowsów np?
Poza tym - pod gg1290613 jestem dostępny :)

216. Data: 2010-05-28 19:33:27

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-maj-10, Fragile wlazł między psychopatów i wykrakał:

Wspieramy Cię, wspieramy!
40tude wychwalamy i wspieramy!

217. Data: 2010-05-31 15:05:13

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 May 2010 21:32:49 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> Dnia 27-maj-10, Fragile wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Hmmm... Kiedy znikają? Czy zawsze jak zamkniesz 40tude czy jak się
> wylogujesz z windowsów np?

Za kazdym razem, gdy zamkne 40tude.

> Poza tym - pod gg1290613 jestem dostępny :)

A dziekuje bardzo :)
Nie wykluczone, ze gdy totalnie zwatpie w to badziewie i swoja
inteligencje, to przyjdzie mi pokonac swa niesmialosc i zapukac.
Przedstawie sie wowczas dosc nietypowo - Fragile ;))

Pozdrawiam,
F.

218. Data: 2010-05-31 19:21:48

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-maj-10, Fragile wlazł między psychopatów i wykrakał:

Masz Vistę?
http://krzaczory.pl/usenet/?id=3#art0264

219. Data: 2010-06-01 10:17:29

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 May 2010 21:21:48 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> Dnia 31-maj-10, Fragile wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Masz Vistę?

Ano.

> http://krzaczory.pl/usenet/?id=3#art0264

I stała się jasność!!! O dzięki Ci, dzięki, lepszy czlowieku!!!

http://l.yimg.com/a/i/ligans/ecards/sanrio/xothanks.
gif
:)

Pozdrawiam,