Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!

31. Data: 2010-05-18 21:05:46

Temat: Re: Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-18 22:54, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 18-maj-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> To daje mi asumpt do przypuszczania, że jakaś zmiana zaszła :)

Rozwijamy się, trenerze. Bez Ciebie również.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

32. Data: 2010-05-18 21:06:42

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-18 23:02, niebożę Aicha wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Po co? Przecież my już mamy moderatora!

Qra

33. Data: 2010-05-18 21:07:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Po co? Przecież my już mamy moderatora!

Dla formalności. Ale i tak obsadzi każdą pozycję.

--
Pozdrawiam - Aicha

34. Data: 2010-05-18 21:07:37

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-18 23:05, niebożę Piotr wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Kuźwa faktycznie to nie on.
> WTF?
> marek.sender ma bekę?
> Piotrek

Złotko, plonkownica Ci się niebezpiecznie rozszczelniła.

Qra

35. Data: 2010-05-18 21:08:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Złotko, plonkownica Ci się niebezpiecznie rozszczelniła.

I zaraz powódź będzie. Ale i to przetrwamy.

--
Pozdrawiam - Aicha

36. Data: 2010-05-18 21:09:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-maj-10, cbnet wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Co ty wygadujesz?
> Coś bardzo dziwnie gadasz.
>
> A co się stało, że tak nagle "się zmieniłeś" rzekomo?

Nie ma co, wspaniały moment wybrałem :) choć to chyba on mnie wybrał.

Co jest dziwnego w tym co gadam?
A czy coś się stało..? Chyba tak. jak już tu chyba pisałem -
zradykalizowałem swoje poglądy. Kiedy zacząłem je wyrażać wprost, zacząłem
też być agresywny. I dalej potrafię być, słuchając i czytając coś, co
uważam za jakiś kompletny bełkot niegodny człowieka. Ale teraz powoli
zaczynam być nadal radykalny, ale bez agresji. Coś jakbym spuścił
powietrze.

Przyczyną bezpośrednią była katastrofa samolotu rządowego. Bardzo mocno ją
przeżyłem i przezywam do dziś dnia w zasadzie.
I potem zdałem sobie sprawę, że w tej całej maszynie ludzkiej, która mnie
otacza, ktoś przełożył wajchę. Zaczęło się coś inaczej kręcić.
Może to we mnie też coś się zaczęło inaczej kręcić?

Chciałbym, żeby zaczęło.

37. Data: 2010-05-18 21:10:08

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Co ty wygadujesz?
> Coś bardzo dziwnie gadasz.
>
> A co się stało, że tak nagle "się zmieniłeś" rzekomo?

Buchhahahaha...
Cebuś dał się zrobić w konia jak młody :-))
A taki kumaty był, wszędzie mnie wietrzył,
a tu ktoś robi z niego wała od początku.
I to chyba właśnie tych nieobecnych typowałem ;-)
Piotrek

38. Data: 2010-05-18 21:12:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 22:53:34 +0200, tren R napisał(a):

> Dnia 18-maj-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Ale jaka rozpierducha? Co komu z tego, że sobie pokasuje ktoś kilkaset
> postów? I tak google wszystko trzymają, a ileż można tak kasować.

No więc właśnie się dziwię, o co tym ludziom chodzi. Jeśli ktoś chce,
pszebardzo, moze skasowac moje wszystkie, ja nie uważam mojej twórczości
grupowej za dorobek życia.

39. Data: 2010-05-18 21:13:38

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-18 23:08, niebożę Aicha wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Ale to już raczej jutro.

Qra
--
Jak rano zajrzę tu i będzie pińcet postów, to wszystkich was splonkuję,
scanceluję łotewer

40. Data: 2010-05-18 21:14:15

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
> otacza, ktoś przełożył wajchę. Zaczęło się coś inaczej kręcić.
> Może to we mnie też coś się zaczęło inaczej kręcić?

No dobra, kto typuje kto to pisze?
Ja: Żółty.
Piotrek

Skasuj