Co to za drzewo lub krzew, rośnie przy alejkach?...

1. Data: 2013-07-16 11:20:09

Temat: Co to za drzewo lub krzew, rośnie przy alejkach?...
Od: ogrodnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

www.sejsmika.ovh.org

2. Data: 2013-07-16 12:04:21

Temat: Re: Co to za drzewo lub krzew, rośnie przy alejkach?...
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

ogrodnik napisał:

> www.sejsmika.ovh.org

Wygląda jak surmia. Ma później takie długie zwisające owoce?

--
Jarek

3. Data: 2013-07-16 12:28:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jul 2013 02:20:09 -0700 (PDT), ogrodnik napisał(a):

> www.sejsmika.ovh.org

Katalpa=Surmia.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

4. Data: 2013-07-16 18:17:27

Od: ogrodnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 lipca 2013 11:20:09 UTC+2 użytkownik ogrodnik napisał:
> www.sejsmika.ovh.org
Niestety, na razie nie wiem nic o owocach ale krój liści i kwiaty są bardzo podobne.
Chyba surmia...

5. Data: 2013-07-18 08:59:23

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16.07.2013 11:20, ogrodnik wrote:
> www.sejsmika.ovh.org

Na 100% surmia. mam taka pod domem i wlasnie teraz kwitnie.

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

6. Data: 2013-07-18 11:36:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 08:59:23 +0200, Marek napisał(a):

> Na 100% surmia. mam taka pod domem i wlasnie teraz kwitnie.

Czy to prawda co mówią, ze katalpa odstrasza komary?

7. Data: 2013-07-22 11:14:20

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to prawda co mówią, ze katalpa odstrasza komary?

Moze jak las zasadzisz :)
Na razie drzewko ma okolo 2m i ilosc komarow taka sama.

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

8. Data: 2013-07-22 11:24:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 11:14:20 +0200, Marek napisał(a):

> Moze jak las zasadzisz :)
> Na razie drzewko ma okolo 2m i ilosc komarow taka sama.

Dzięki, zatem w donicy na tarasie nie ma sensu tyż :-)
--
[...]

PANSLAVISTO!
Pytanie o kwiat - Sozopol, Bułgaria.
Wisnia, marnieje w oczach.
Ktokolwiek widział ktokolwiek wie: perukowiec podolski
Gdzie to wejście do ula się podziało?