Mączlik szklarniowy i przędziorek na melonach.

1. Data: 2013-07-17 00:15:46

Temat: Mączlik szklarniowy i przędziorek na melonach.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...zaczyna mi się w szklarni, zaraz będzie mnóstwo - są pojedyncze
egzemplarze na melonach (melony malutkie jeszcze, wielkości orzecha
laskowego). Obok stał (już wyniosłam) oleander z przędziorkiem, opryskałam
oleander środkiem do ozdobnych, ale na pewno przędziorek pojawi się na
melonach, choć na razie go tam nie widzę.
Co na mączlika i przędziorka na melonach???
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

2. Data: 2013-07-17 00:22:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jul 2013 00:15:46 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> melonach, choć na razie go tam nie widzę.
> Co na mączlika i przędziorka na melonach???

...bardziej na mączlika, z przedziorkiekm sobie poradzę czym innym. No i
jeszcze jakby jak najmniej szkodliwe dla pszczół było... :-(
--
[...]

Co to za drzewo lub krzew, rośnie przy alejkach?...
PANSLAVISTO!
Pytanie o kwiat - Sozopol, Bułgaria.
Wisnia, marnieje w oczach.
Ktokolwiek widział ktokolwiek wie: perukowiec podolski