Re: Co urośnie w cieniu

From: Krzysztof Wilk <w...@a...edu.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Co urośnie w cieniu
Date: Thu, 3 Feb 2022 17:02:54 +0100

W dniu 2022-01-31 o 14:52, ogrodnik pisze:
> Sąsiad zrobił mi psikusa i w granicy ogrodu, na długości około 30 metrów, od
południa zasadził gęsto tuje; po 3-4 latach mają pewno po osiem metrów i piękny
trawnik, rabatkę z różami itp. - diabli wzięli... Jak można by ten pas ziemi wzdłuż
tuj uratować? Teraz jakimś cudem rosną tam tylko piwonie, nawet próbują kwitnąć ale
poza tym jest wilgoć, mech i w ogóle byle jak.
> Co mogliby szanowni grupowicze podpowiedzieć? Może jest jakiś gatunek trawy, który
polubiłby to lekko torfiaste środowisko?

> Będę wdzięczny, dziękuję i pozdrawiam...
Hortensje - ogrodowe i bukietowe
Funkie
Tawułki
Z traw to na pewno bambusy, np. Fargesje

Avast.