Co w Portugalii?

31. Data: 2012-04-27 13:49:19

Temat: Re: Co w Portugalii?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Z tym, ze to popularny ser hiszpański, dostępny też w polskich
> marketach. Nie jest zły, lecz w Portugalii są inne i lepsze sery.
> To tak, jakby na pytanie o specyfikę węgierskiej kuchni napisać: jak już
> będziesz w Budapeszcie, to kup sobie knedliczki, jest bliżej Czech, więc
> powinny być lepsze, niż u nas :)

He he

--

Paulinka

32. Data: 2012-04-27 14:40:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-27 15:44, niebożę krys wylazło do ludzi i marudzi:

> Bo może nieświeża była, i to przez to ;-P

Na pewno była nieświeża. Pełnoletnia była

qr.a

33. Data: 2012-04-27 16:56:20

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
Co byście polecili dobrego do jedzenia w Portugalii (okolice Faro)?

Stalker, przelotem

sardynkopodobne, suszone na plaży w pełnym słońcu.
pozdr
Stefan

34. Data: 2012-04-28 16:27:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Apr 2012 13:20:06 +0200, Bbjk napisał(a):

> Bo do nas dowożą dyliżansami :)

Moja droga: bo U NAS źle przechowują :->
--
XL smile
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

35. Data: 2012-04-28 16:32:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Apr 2012 14:29:50 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
>
> Taaaa.... ja tak kupiłam w Anglii whisky. Okazała się droższą niż w
> popularnym (a wcale nie takim tanim) sklepie internetowym a i wybór dużo

Tak to jest, jak się lubi wódę na myszach :-)

A mnie przywieziono Manchego z Gibraltaru. O niebo lepszy i tańszy, niż ten
sam (tego samego producenta) kupowany w Polsce, w sklepie internetowym z
oryginalnymi serami. W Polsce można go kupić albo w niektórych
supermarketach - obeschnięte, popleśniałe kawałki, albo w internecie, i tu
po smaku widac, że też źle przechowywany.

36. Data: 2012-04-28 16:38:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Apr 2012 15:42:16 +0200, krys napisał(a):

> A pytanie było o hiszpańskie świeższy ser,

Też - o tym niżej.

> czy o charakterystyczne żarełko
> PORTUGALII ?

Pytanie było "Co byście polecili dobrego do jedzenia w Portugalii (okolice
Faro)?".
Gdzieś tu widzisz "charakterystyczne żarełko Portugalii?

> "Mądry wie, co mówi, głupi MÓWI, CO WIE".

Naucz się czytać ze zrozumieniem, to się moooooże kiedyś dowiesz, kto jest
mądry. Ale nie przewiduję takiego postępu intelektualnego u ciebie.

37. Data: 2012-04-28 16:39:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Apr 2012 13:19:08 +0200, Bbjk napisał(a):

> Jasne, właśnie na dokładnie tyle Cię stać, nie spodziewam się akurat od
> XLki innych argumentów, jak tylko ad personam. Martwiłabym się nieco,
> gdybyś właśnie Ty uznała mnie za mądrą, a tak pozostaje wszystko w
> porządku :)

Też tak uważam. Nie grozi Ci.

38. Data: 2012-04-28 17:01:18

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-28 18:32, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> supermarketach - obeschnięte, popleśniałe kawałki, albo w internecie, i tu
> po smaku widac, że też źle przechowywany.

No pacz pani, jak ten świat dziwnie zbudowany. Ciebie podnieca dość
pospolity serek, mnie osiemnastoletni Macallan. I nawet może być na
myszach. Zwłaszcza na myszach.

qr.a

39. Data: 2012-04-28 17:02:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-28 18:38, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Też - o tym niżej.

> Pytanie było "Co byście polecili dobrego do jedzenia w Portugalii (okolice
> Faro)?".
> Gdzieś tu widzisz "charakterystyczne żarełko Portugalii?

Nie. Dlatego najchętniej bym poleciła Makadonalda. On jest dobry
wszędzie tak samo.

qr.a
--
zza słupa

40. Data: 2012-04-28 17:09:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Apr 2012 19:01:18 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
>
> No pacz pani, jak ten świat dziwnie zbudowany. Ciebie podnieca dość
> pospolity serek, mnie osiemnastoletni Macallan. I nawet może być na

No widzisz, WRESZCIE możesz być w czymś lepsza 33333-)
--
XL smile
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

Przepis na chleb pszenny na drożdżach
Kawa z dodatkami
minimikser do sosów - jest coś takiego?
AD: ~~** Amazing Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Leniwe, no nie wychodzą mi :/