minimikser do sosów - jest coś takiego?

1. Data: 2012-04-19 17:41:49

Temat: minimikser do sosów - jest coś takiego?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak sobie ułatwić miksowanie np. sosu vinegret, ziół albo innych małych
ilości?
Czy są jakieś minimikserki do tego?
Oczywiście można robić to ręcznie (jak robię dotychczas), ale fajnie
byłoby tak porządnie zmiksować na jednolitą masę.

Ewa

2. Data: 2012-04-19 18:04:50

Temat: Re: minimikser do sosów - jest coś takiego?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiście można robić to ręcznie (jak robię dotychczas), ale fajnie
> byłoby tak porządnie zmiksować na jednolitą masę.

Widziałam w markecie mini.blender na baterię,
do śmietanki do kawy zdaje się było na nim napisane,
ale nie polecam, sama nie kupiłam i wydaje mi się to zbytkiem.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

3. Data: 2012-04-19 18:21:07

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-19 19:41, medea pisze:
> [...]
> Oczywiście można robić to ręcznie (jak robię dotychczas), ale fajnie
> byłoby tak porządnie zmiksować na jednolitą masę.

W sloiku. Ewentualnie w szejkerze dla sportowcow.

4. Data: 2012-04-19 18:36:37

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 19:41, medea <x...@p...fm> wrote:

> Czy są jakieś minimikserki do tego?

http://www.ceneo.pl/3327155

Ania

5. Data: 2012-04-19 19:52:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-19 20:36, czeremcha pisze:

> http://www.ceneo.pl/3327155

Dzięki! Fajnie wiedzieć, że jest coś takiego, chociaż preferowałabym coś
tańszego. ;)

Ewa

6. Data: 2012-04-19 21:06:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 20:36, czeremcha <1...@g...com> wrote:

> http://www.ceneo.pl/3327155

Najtańszym spieniaczem do mleka (in. zwanym ubijaczem do śmietanki),
taką sprężynką na baterie, powinno się dobrze robić sos. Cena od 5 do
20 złotych. Dam głowę, że da radę, choć nigdy nie próbowałam ani nie
mam spieniacza.

7. Data: 2012-04-19 21:13:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 23:06, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> taką sprężynką na baterie, powinno się dobrze robić sos. Cena od 5 do
> 20 złotych. Dam głowę, że da radę, choć nigdy nie próbowałam ani nie

Generalnie robię świetny sos w wysokim i najlepiej relatywnie (do
wysokości) wąskim twiście, np po oliwkach czy czymś takim - parę
energicznych potrząśnięć w pionie i gotowe jak ta lala.

8. Data: 2012-04-19 21:16:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 23:13, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Generalnie robię świetny sos w wysokim i najlepiej relatywnie (do
> wysokości) wąskim twiście, np po oliwkach czy czymś takim - parę
> energicznych potrząśnięć w pionie i gotowe jak ta lala.

Do rozdrabniania zaś (bo chyba bardziej o to chodziło, jak
doczytałam):
http://www.ceneo.pl/214982
Sama noszę się z zamiarem kupna.

9. Data: 2012-04-20 05:29:27

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiście można robić to ręcznie (jak robię dotychczas), ale fajnie
> byłoby tak porządnie zmiksować na jednolitą masę.

Robię to w blenderze z mini końcówką i małym pojemniczkiem, albo po
prostu wstrząsam, zależnie od sosu. Nawet nie wiedziałam, ze są jakieś
specjalne sprzęty do sosów, ale imho im mniej gadżetów wokół, tym lepiej.
--
B.

10. Data: 2012-04-20 06:51:04

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 23:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Do rozdrabniania zaś (bo chyba bardziej o to chodziło, jak
> doczytałam):http://www.ceneo.pl/214982

Shaker Olivera też /niby/ rozdrabnia, ale na pewno nie do końca.
Kruszy raczej co wrzucone ceramiczną kulką.

http://www.delish.com/cm/delish/images/j4/6-jamie-ol
iver-flavour-shaker-hb0810-xl.jpg

Ania

AD: ~~** Amazing Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Leniwe, no nie wychodzą mi :/
Debiuty
TWO Unique Floral Designs for F.REE
Autorski przepis na rosół