Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?

Data: 2018-04-08 20:36:33
Temat: Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 08.04.2018 o 20:17, z...@g...com pisze:

> Leo. Nie podoba mi się w twojej hipotezie to, że wszystkie nawet
> najbardziej obrzydliwe postępki mężczyzny wobec rodziny tłumaczysz
> winą złej kobiety.

Widzisz, znowu nie doczytałeś. Nie chcesz dostrzec obrzydliwości
postępków kobiety, bronisz ją przed wszelkimi zarzutami a wina obciążasz
wyłącznie mężczyznę. Ja natomiast nie szukam winnych lecz szukam
PRZYCZYNY dlaczego tak postępują i co należy zmienić by ich od tych
wrednych zachowań uwolnić. Znamy SKUTEK: jest totalnie źle, więc szukamy
przyczyny. Ja ja znalazłem w niepełnym wychowaniu dziecka, a w
szczególności w braku wychowania seksualnego i inicjacji seksualnej
dziecka w gronie wychowawców/rodziców.

A poza tym nie dostrzegasz lub świadomie pomijasz moje peany na cześć
kobiet jak bardzo jestem im wdzięczny za bańki, które mi spuściły gdyż
częściowo dzięki tej babskiej przemocy stałem się świadomym ojcem i
świadomym człowiekiem. Widać, że po łebkach i bez zastanowienia czytasz
moje teksty skoro tak istotnych sformułowań nie zauważyłeś.

> Uważam że jak by zła kobieta nie była to nie może ona zmusić ojca do
> więzienia, gwałcenia czy zabijania swoich dzieci.

Może, może. Zastanawiałeś się może nad tym dlaczego Abraham zamierzał
zabić swojego syna? Podpowiem Ci: matka tak bardzo wynosiła Izaaka ponad
Abrahama, tak bardzo ubóstwiała syna zamiast traktować po równo i syna i
jego ojca. W ten sposób wzbudziła w Abrahamie chęć odwetu i pozbycia się
syna gdyż nie rozumiał on tego dlaczego kobieta tak postępowała. A czy
Ty potrafisz to sobie wytłumaczyć?

> A co do mojego sugerowanego przez Ciebie homoseksualizmu to niestety
> nie mogę tego sprawdzić. Hemoroidy mi przeszkadzają.

No to masz bezpiecznik. :)

Nie jesteś wyjątkiem - ja też je mam. :)

LeoTar Gnostyk