Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?

Data: 2018-04-23 09:37:11
Temat: Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Od: j...@o...pl

> Przy braku poczucia własnej wartości, który jest efektem braku
> właściwego wychowania, zawsze pojawia się tendencja do zabezpieczenia
> przede wszystkim siebie, i to na wszelkie możliwe do wyobrażenia
> sposoby.

znaczy. jesli ty wpierdalasz ponad miare i w dupie maszn gosci.
to jesy oki?
znam takich ludzu, skadinad dosc niekiedy porzxadnych,
ale uwierz mi: jesli tobie jedxenie,m ktore nad wyraz smaczne,
sprawia tobie wiecej przyjemnosci niz to, zeby ktos inny je zjadl,
to poolczlowiekim co najwyzej jestes.

i przxestancie pieprzyc jakies bzdury o poczuciu wartosci,
bo wartosciowe i uczciwe jest tylko to, co napisalem.

jacek

> A jeżeli ujawnia się zjawisko do postawienia siebie wyżej od
> bliźniego

pojawia sie, kochaniency. dokladnie miedzy innymi wowczas,
kiedy sami wolicie zezrec cos, co smaczne na tyle,
ze wiadomo, iz sprawiloby co najmniej taka sama przyjemnosc innym.

jacek