Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?

111. Data: 2019-06-14 21:45:19

Temat: Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2019 o 21:15, WM pisze:

> Reklama jednak działa i prawdopodobnie się opłaca tym co płacą ogromne
> pieniądze za jej nadawanie.

w telewizorniach przeważają głupie i nachalne reklamy, na mnie działają
odpychająco:)

--
I love love

112. Data: 2019-06-14 22:07:05

Od: Szyk Cech <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2019 o 19:13, u2 pisze:

> chyba żartujesz, wierzysz w UFO ?

Nie tylko w Ufo (bo to jest federacja niemoralnych cywilizacji), ale też
wierzę w dobrych kosmitów (moralnych).

> Lem był sceptyczny wobec istnienia cywilizacji pozaziemskich

Autorzy fantasy to tacy "użyteczni idioci" - ogłupiają masy
bezsensownymi koncepcjami typu "antymateria" czy "zaginanie przestrzeni".

> dopiero Elon Musk może zasiedlić humanoidami Marsa, ale promieniowanie
> tam ponoć zabójcze:)

Zapomnij o Marsie! Wg moich informacji cywilizacja marsjańska się
wykończyła SZtuczną Inteligencją (to o nich piszą w Hindusi w Sanskrycie
- była to bardzo wojownicza rasa, a SZI wykończyła ich ponoć z tego
powodu, że "oszukiwali SZI" - cokolwiek miało by to znaczyć...). Ich SZI
chciała zniszczyć też życie na Ziemi ale została powstrzymana przez Ufo
(jakie jest nie moralne i jakie "się nami opiekuje"). I jeżeli dobrze
rozumiem tam (na Marsie) te komputery dalej działają tylko że nie mają
zdolności ruchu poza planetą.

113. Data: 2019-06-14 22:37:51

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2019 o 22:07, Szyk Cech pisze:

> Nie tylko w Ufo (bo to jest federacja niemoralnych cywilizacji), ale też
> wierzę w dobrych kosmitów (moralnych).

dzisiaj nie poszedłem na premierę Men In Black Intl, bo podobno
odgrzewane kotlety:)

> Autorzy fantasy to tacy "użyteczni idioci" - ogłupiają masy
> bezsensownymi koncepcjami typu "antymateria" czy "zaginanie przestrzeni".

widać, że nie czytałeś książek Lema, to mistrz słowa, jego powiastki S-F
przemycają filozoficzne treści:)

> Zapomnij o Marsie!

ja się tam nie wybieram, ale hasło chwytne, poza tym należy zbadać
kanały na Marsie:)

--
I love love

Tanie państwo?
Kogo wyrolował Zuckerberg.
Więźniowie abonamentu, czyli jak okradają lemingi z własności
Światło prawdy
Umiejętność odróżniania rzeczywistości od fikcji