Coś wiadomo już w sprawie tych nieszczęsnych ulg?

1. Data: 2002-01-10 00:49:11

Temat: Coś wiadomo już w sprawie tych nieszczęsnych ulg?
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek

2. Data: 2002-01-10 00:52:48

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jan 2002 01:49:11 +0100, Jarek <n...@w...pl>
napisał(a):

Mam na myśli ulgi komunikacyjne :)

Jarek

3. Data: 2002-01-10 06:50:08

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek" <n...@w...pl> w
news:depp3usjrdct011j1c80888qttdkh8c2uu@4ax.com... pisze tak:
> On Thu, 10 Jan 2002 01:49:11 +0100, Jarek <n...@w...pl>
> napisał(a):
>
> Mam na myśli ulgi komunikacyjne :)

Nie przypomniałeś, że chodzi Ci tylko o przejazdy. :-)

Może coś, co dotyczy również ulg komunikacyjnych (nie tylko przejazdów):

http://www.gp.infor.pl/online/artykul.html?id_gpol=1
855

Będą ulgi dla inwalidów
-----------------------
Rzecznik Praw Obywatelskich otrzymał z Ministerstwa Pracy i Polityki
Społecznej odpowiedź na wystąpienie związane z zaprzestaniem
udzielania zniżek przez PZU S.A. w ubezpieczeniach komunikacyjnych
dla inwalidów wojennych i wojskowych oraz kombatantów.
Zdaniem resortu odstąpienie przez PZU S.A. od udzielenia ulg
komunikacyjnych jest naruszeniem obowiązującego prawa.
Na prośbę ministra pracy i polityki społecznej w związku z powyższym
Zarząd Polskiej Izby Ubezpieczeń wystąpił z apelem skierowanym do
towarzystw ubezpieczeniowych wzywającym do udzielenia ulg
w ubezpieczeniach komunikacyjnych dla inwalidów wojennych
(wojskowych) oraz kombatantów.
Na podstawie informacji uzyskanych od Polskiej Izby Ubezpieczeń
11 towarzystw ubezpieczeniowych udziela i będzie bezwarunkowo
udzielało uprawnionym w roku 2002 ulg w ubezpieczeniach komunikacyjnych.

--
Pozdrawiam.
Perła

4. Data: 2002-01-10 10:42:25

Temat: Re: Co* wiadomo juř w sprawie tych nieszczÍsnych ulg?
Od: NeoN <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co pisze to inwalidzi WOJENNI, a my chyba do takich nie nalezymy

W.J.

5. Data: 2002-01-10 15:41:28

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisał(a):

> Z tego co pisze to inwalidzi WOJENNI, a my chyba do takich nie nalezymy

A ta wojna z 1981 to co ??
A tak, niesty - to są ludzie którzy chyba za nic nie płacą ?
Za leki bezpłatnie bez limitu (jako jedyni), za TV nie, ulgi mają.
Święte krowy czy co ?

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

6. Data: 2002-01-10 21:06:41

Od: Apik <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:

>Z tego co pisze to inwalidzi WOJENNI, a my chyba do takich nie nalezymy
>
>W.J.

No nie wiem Stan wojenny sie przezylo, a wiec kto wie...:)
--
Pozdrawiam Apik
a...@c...pl

7. Data: 2002-01-10 21:45:07

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"NeoN" <n...@p...pl> w news:3C3D700E.9F4C4568@piasta.pl... pisze tak:
> Z tego co pisze to inwalidzi WOJENNI, a my chyba do takich nie nalezymy

Może nas podglądają? :-)

PS. Włączyło Ci się US-ASCII.

--
Pozdrawiam.
Perła

8. Data: 2002-01-10 23:02:46

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jan 2002 22:45:07 +0100, "Pearl"
chodzi o ulgi na przejazdy oczywiście w środę prezydent podpisał
ustawę, gdzie można znaleźć tekst? w końcu to nas dotyczy !!!
Jarek

9. Data: 2002-01-11 01:21:22

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jan 2002 00:02:46 +0100, Jarek <n...@w...pl>
napisał(a):

http://ks.sejm.gov.pl:8009/proc4/ustawy/119_u.htm ciekawe czy podpisał
dokładnie to co jest w tym linku jak tak, to nieźle naz oszwabili
Jarek

INTERNET PRZYJAZNY NIEPEŁNOSPRAWNYM
BuddyPhone
Wieno nie żyje..;;(((