Co wydarzylo sie w Japonii?

11. Data: 2008-03-17 20:47:12

Temat: Re: Co wydarzylo sie w Japonii?
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-03-2008 o 21:30:33 <t...@w...pl> napisał(a):

> Kilka lat temu byłem głupi. Dalej zresztą jestem, ale nie aż tak.

No co Ty, masz niesamowite spostrzeżenia, zauważasz sprawy, których nikt
inny nie widzi, bardzo wzbogacasz tę grupe.

--
Pozdrawiam. Janusz.

12. Data: 2008-03-17 20:59:37

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga pisze:

> No co Ty, masz niesamowite spostrzeżenia, zauważasz sprawy, których nikt
> inny nie widzi, bardzo wzbogacasz tę grupe.

Witam

Może nie z gruszki nie z pietruszki, ale Panie Tomku W. - może znasz
jakieś metody na astmę. Wiem, że parę lat temu był jakiś preparat
rzeczywiście leczący astmę (niestety wtedy o tym nie widziałem :/)
pochodzący ze Szwajcarii - chyba R45/R55 lub podobnie. Widziałem na
własne oczy ciężkich astmatyków, których teraz są zdrowi. Niestety
fabrykę zamknęli i d...., muszę sie męczyć z astmą. Więc jak znasz jaką
alternatywną metodę (tj. wg oficjalnej nauki nie ma takiej:>) to proszę
o jakąś odp.

pozdrawiam, Krzysiek

13. Data: 2008-03-17 21:19:11

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

OneiroO wrote:

> [...]
> fabrykę zamknęli i d...., muszę sie męczyć z astmą. Więc jak znasz jaką
> alternatywną metodę (tj. wg oficjalnej nauki nie ma takiej:>) to proszę

Nie są dozwolone oficjalne badania nad metodami alternatywnymi, dlatego
tutaj trzeba "zgadywać", aczkolwiek od kilkunastu już osób słyszałem, że
astmę całkowicie leczy terapia wg dr Budwig - www.budwig.vegie.pl - mogę
polecić z czystym sumieniem, bo to na pewno nie zaszkodzi. Najwyżej
będziesz zdrowszym człowiekiem z astmą. Doczytaj też o terapii wg Maxa
Gersona, dopiero teraz, po 80 latach ktoś się tym poważniej zainteresował
(japoński onkolog którego terapia wyciągnęła z terminalnego nowotworu), z
tego co swego czasu o niej mówiono, jeszcze przed 2 wojną światową,
zapowiada się rewelacyjnie. Cała terapia to nic innego jak solidne
oczyszczenie organizmu plus wyrównanie proporcji sodu i potasu w komórkach.

W sumie od 2 miesięcy jestem już na "lekkiej" wersji tej terapii (budwig),
poprawa stanu zdrowia jest naprawdę niesamowita, ale czy pomogło na moje
kilkanaście alergii które miałem - nie wiem. Nie kichnąłem przez ten czas
ani razu... Chyba będę musiał się wybrać do alergologa i zamówić dodatkowe
testy, chociaż nie wiem jak na to będą patrzeć. "Dzieńdobry, leczyłem się
alternatywnie, mogę sprawdzić za państwowe pieniądze czy to działa?"

14. Data: 2008-03-17 21:20:21

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@w...pl wrote:

no i ustawiając kodowanie przypadkiem przestawiłem nazwę użytkownika...

15. Data: 2008-03-18 07:09:53

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> t...@w...pl wrote:
>
> no i ustawiając kodowanie przypadkiem przestawiłem nazwę użytkownika...

Ale za to już nie ma "krzaczków"... :)

s.

16. Data: 2008-03-18 14:47:50

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki"
> no i ustawiając kodowanie przypadkiem przestawiłem nazwę użytkownika...

Ta i przypadkiem wylazłeś z KF tysiącom ludzi

Cancer

17. Data: 2008-03-18 17:08:55

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@w...pl pisze:

> [...]
> testy, chociaż nie wiem jak na to będą patrzeć. "Dzieńdobry, leczyłem się
> alternatywnie, mogę sprawdzić za państwowe pieniądze czy to działa?"

Wielkie dzięki za odpowiedź, nie omieszkam poczytać i sprawdzić :)

PS. Co do kodowania to nie mam żadnych problemów z przeczytam tego i
wcześniejszych wiadomości, używam win :> oraz thunderirda 2.0.0.12.

Pozdrawiam, Krzysiek

Co na afty?
Zaburzenia pocenia u dziecka
Ureazowy test oddechowy