Co wykluczyc z diety?

11. Data: 2006-07-18 08:19:16

Temat: Re: Co wykluczyc z diety?
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:e9i46m$6qr$1@news.onet.pl...

> [...]
> U mnie okazało się zupełnie przypadkiem, że pomogła radykalna zmiana
> diety, ja zastosowałam dietę optymalną, zresztą z o wiele gorszych powodów
> niż zmiany na twarzy. I przy okazji okazało się, i to dość szybko, bo w
> ciągu niecałego miesiąca, że zmiany szybko się cofają i tak jest już od
> ponad
> ośmiu lat, mimo niestosowania typowych zaleceń jak w poniższych linkach.
>
> A tu możesz trochę poczytać o tej chorobie, niestety jakoś nikt z
> ekspertów
> nie zwraca uwagi na tłuszcze w diecie, wiadomo - są nadal na indeksie:

rt/2002/12

> http://www.resmedica.pl/zdlekarz900.html
>
> http://www.czerwienienie.6r.pl/rosacea.html sporo informacji
>
> http://www.czerwienienie.6r.pl/lekarze.html terapia laserowa
>
> http://www.czerwienienie.6r.pl/forum/ i forum
>
> http://luskiewnik.strefa.pl/acne/PRYSZCZE2002_etiopa
t.htm tutaj
> przynajmniej zwrócono uwagę na zaburzenia układu trawienia, ja bym dodała
> zaburzenia w układzie wegetatywnym (nerwica)

Wiesz bylam u kilku naprade dobrych dermatologow i wykluczyli tradzik
rozowaty:( juz bym wolala go miec i wiedziec wtedcy co robic. Teraz w piatek
ide do nowego dermatologa znowu i zobacze co mi powie.
Nerwica, jesli juz to jakas bezobjawowa, bo raczej nie naleze do osob
nerwowych, chyba ze to jakas odmiana wewnetrzna. Uklad trawienny byly
robione wszelkie badania na pasozyty, lambie, i helicobacter i nic. Poza tym
nie mam problemow widocznych z trawieniem. Po prostu nie wiwadom za co sie
zlapac.
Jesli chodzi o diete to wlasciwie nie przestrzegam zadnych zasad, ale
patrzac na DO jem duzo tluszczy, normlanie dziennie mieso na obiad twarogi i
wedliny, lubie golonka i takie tam. Jedyne co sie nie zgadza to to ze jem za
duzo weglowodanow to na pewno do tego. Ale podobno one tylko otylosc moga
powodowac a nie jakies takie zaburzenia. A ja mam ciagle wrecz niedowage i
duzo biegam wiec chyba byloby niedobrze zrezygnowac z tych weglowodanow.

--
pozdr,
ewka

12. Data: 2006-07-18 08:56:30

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> lubie golonka i takie tam. Jedyne co sie nie zgadza to to ze jem za duzo

No niestety, najgorsze jest stosowanie węglowodanów i tłuszczów w podobnej
proporcji. I nie ma to nic wspólnego z dietą optymalną.
Spróbuj przeanalizować zjadane produkty pod kątem zawartości węglowodanów
i je ograniczyć np. przez 2 tygodnie do ilości ok. 50g na dobę. Dobrze jest
unikać tych wysokoprzetworzonych. I obserwuj chorą skórę.
Oczywiście stosowane w tym czasie nowe leki przepisane przez następnego
specjalistę "zaciemnią" rezultat, i w takim wypadku zarówno poprawę jak i
pogorszenie trudno będzie obiektywnie przypisać jednej z tych terapii (diecie,
czy nowym lekom).

> Ale podobno one tylko otylosc moga powodowac a nie jakies takie zaburzenia.

Nic podobnego. Nadmiar węglowodanów jest przyczyną baaardzo wielu schorzeń.
Klasyczna choroba to cukrzyca.

> A ja mam ciagle wrecz niedowage i duzo biegam wiec chyba byloby niedobrze
> zrezygnowac z tych weglowodanow.

Nie chodzi o rezygnację, a o ograniczenie do zdrowych, nieszkodliwych ilości.

Krystyna

13. Data: 2006-07-18 09:24:43

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):

[...]

Uwazaj na "optymalnych" na tym forum. To sekta dietetyczna, a ich
dieta wybitnie szkodliwa dla zdrowia. Twierdza ze maja milion
wyleczonych przyczynowo chorych, ale z jakichs powodow nie opisali
swych dokonan w literaturze medycznej ;-o)

14. Data: 2006-07-18 10:43:21

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <b...@a...pl> a écrit dans le message de news:
e9i9d3$kai$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> przyczynowo chorych, ale z jakichs powodow nie opisali
> swych dokonan w literaturze medycznej ;-o)

a poza tym masz cos do zaproponowania? bo taki belkot, nawet powtarzany
tysiac razy, nie nabierze cech prawdziwosci, Gebels tez sie czasem mylil

Jurek

15. Data: 2006-07-19 22:58:36

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "ewka" <

> a moze wegetarianizm, tez dobry na wszystko, co wyjasni Ci arus albo
> Cooler ;)))

> to "specjalisci" Ci nie powiedzieli !? nie uwazasz ze jest tu cos nie w
> porzadku?

> Jurek

a poza tym masz cos do zaproponowania? bo taki belkot, nawet powtarzany
tysiac razy, nie nabierze cech prawdziwosci, Gebels tez sie czasem mylil

Dekazzzek

16. Data: 2006-07-19 23:02:00

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otylosc moga powodowac a nie jakies takie zaburzenia. A ja mam ciagle
> wrecz niedowage i duzo biegam wiec chyba byloby niedobrze zrezygnowac z

Biegasz po lekarzach pytasz o opinie a nie stosujesz się do zaleceń?

Spróbuj zrezygnować z nadmiaru tłuszczy zwierzęcych, alkoholu, dodaj jeszcze
owoce warzywa.

Dekazzze

17. Data: 2006-07-20 05:29:05

Temat: Re[2]: Co wykluczyc z diety?
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Krystyna*Opty*,
Tuesday, July 18, 2006, Krystyna*Opty* :

KO> Nic podobnego. Nadmiar węglowodanów jest przyczyną baaardzo wielu schorzeń.
KO> Klasyczna choroba to cukrzyca.

nie strasz dziewczyny ;]
chyba zalezy jakich weglowowanow: prostych cy zlozonych
ja akurat prawie wogole nie jem prostych bo nie mam na nie ochoty
po tym jak zaczolem wiecej spozywac zboz, kasz
czasem tylko uzywam miodu do slodzenia

KO> Nie chodzi o rezygnację, a o ograniczenie do zdrowych, nieszkodliwych ilości.

akurat jesli biega to raczej powinna jesc bo i tak je spala
a tak to by chyba ciagle spalala jeszcze wiecej swojego tluszczu

klinton

Barbados za 73 grosze http://link.interia.pl/f197d

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

18. Data: 2006-07-20 05:46:58

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dekazzze" <d...@g...pl> a écrit dans le message de news:
e9mdf3$bq8$...@i...gazeta.pl...

> a poza tym masz cos do zaproponowania? bo taki belkot, nawet powtarzany
> tysiac razy, nie nabierze cech prawdziwosci, Gebels tez sie czasem mylil
>
> Dekazzzek

:)))))) duzy wysilek intelektualny , ale chyba Ci zaszkodzil bo jeden ma
bardzo daleko do tysiaca :))) proponuje mniej jarzynek a wiecej tluszczu
(nasyconego!!) nerwy Ci sie wzmocnia ;))

Jurek

19. Data: 2006-07-20 05:50:14

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dekazzze" <d...@g...pl> a écrit dans le message de news:
e9mdla$c75$...@i...gazeta.pl...
> Spróbuj zrezygnować z nadmiaru tłuszczy zwierzęcych, alkoholu, dodaj
> jeszcze owoce warzywa.
>
> Dekazzze

brak tych tluszczy objawia sie u Ciebie slabymu nerwami, a naduzywanie
alkoholu to wypraktykowales i dlatego taki "madry(inaczej) jestes :)
warzywa i owoce sa dobre dla krolika albo innej owcy, amsz z nimi cos
wspolnego?

Jurek

20. Data: 2006-07-20 06:00:18

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

klinton pisze:

> nie strasz dziewczyny ;]

To pobozne zyczenia Krystyny, tymczasem dostepne sa wyniki badan,
podczas ktorych zaobserwowano rozwijanie sie stanow przedcukrzycowych z
powodu nadmiernej podazy tluszczow w diecie. Wystarczy zreszta wpasc na
na forum www.dobradieta.pl i poszukac sobie wynikow badania poziomu
glukozy we krwi, jakie miewaja optymalni. Dla przykladu nikt (oczywiscie
poza tak zwanymi "krytykantami", czyli ludzmi nie zapatrzonymi slepo w
slowa objawione Mistrza Jana) nie uwaza tam za nienormalne stanow w
okolicach 120 mg/dl. Medycyna konwencjonalna cukier na takim poziomie
traktuje wlasnie jako objaw stanu poprzedzajacego cukrzyce.

proszę o pomoc=dieta optymalna
Dieta Cambridge?
kuparianizm ?
środki przeczyszczajace jakie?