Co wykluczyc z diety?

21. Data: 2006-07-20 06:59:16

Temat: Re: Co wykluczyc z diety?
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e9n63t$mc9$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> podczas ktorych zaobserwowano rozwijanie sie stanow przedcukrzycowych z
> powodu nadmiernej podazy tluszczow w diecie. Wystarczy zreszta wpasc na
> na forum www.dobradieta.pl i poszukac sobie wynikow badania poziomu
> glukozy we krwi, jakie miewaja optymalni. Dla przykladu nikt (oczywiscie
> poza tak zwanymi "krytykantami", czyli ludzmi nie zapatrzonymi slepo w
> slowa objawione Mistrza Jana) nie uwaza tam za nienormalne stanow w
> okolicach 120 mg/dl. Medycyna konwencjonalna cukier na takim poziomie
> traktuje wlasnie jako objaw stanu poprzedzajacego cukrzyce.

Aż dziwne że ludzie ci masowo nie zaczynaja na nią chorować, na Cukrzyce
oczywiście ;)

--
"Otoz za sprawa diety wegetarianskiej (bo czegoz by innego?) pozbylem sie
lupiezu, wyleczylem jaskre, nerwice serca oraz wrastajace paznokcie." Marcin

22. Data: 2006-07-20 09:48:18

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> warzywa i owoce sa dobre dla krolika albo innej owcy,

Co nie zmienia faktu ze tez je jadasz o czym nie raz tu pisałeś. :)))

To objaw jakiejś nerwicy natręctw właściwej niektórym optymalnym, to
zarzekanie się ze nie jada się tego co się jada? :)))

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

23. Data: 2006-07-20 09:56:57

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

A to, to juz klasyczny przykład nerwicy natręctw. :P
Co Marcin coś napisze, to Sławek zaraz pod nim, bo się powstrzymać nie może.
(Cud dietka nie pomaga? A ponoć leczy wszystko a zwłaszcza psychikę? :P )

--
Edyta Czyż

24. Data: 2006-07-20 10:08:15

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Sowa pisze:

> Co nie zmienia faktu ze tez je jadasz o czym nie raz tu pisałeś. :)))
>
> To objaw jakiejś nerwicy natręctw właściwej niektórym optymalnym, to
> zarzekanie się ze nie jada się tego co się jada? :)))

Czy tez raczej - szerzej ujmujac problem - wytykanie i krytykowanie u
innych tego, co samemu ze spokojem ducha sie praktykuje. Ma to nawet
swoja nazwe, o czym nasz wielki milosnik slownikow i encyklopedii
zapewne wie ;)

25. Data: 2006-07-20 10:20:14

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> Biegasz po lekarzach pytasz o opinie a nie stosujesz się do zaleceń?

A gdzie jest napisane ze nie stosuje sie do zalecen? Przepisuja swoje
mikstury i leki, ktore cierpliwie lykam i jakos do tej pory zadne nie byly
skuteczne.

> Spróbuj zrezygnować z nadmiaru tłuszczy zwierzęcych, alkoholu, dodaj
> jeszcze owoce warzywa.

Jesli mialabym zrezygnowac z jakiejs czesci tluszczy zwierzecych to
musialabym zrezygnowac nie z nadmiaru (bo nie jem ich w nadmiarze) tylko
ograniczyc po prostu, pytanie tylko czy to ma sens, bo jak przez jakis czas
staralam sie jesc mniej tluszczy to glod doskwieral i uzupelnialam to czym
innym.
Alkoholu malo pijam, bo wiem ze szkodzi na cere, weekend 1 lub 2 piwa, albo
kieliszek wina.
Owoce jem na przekaski miedzy posilkami oprocz cytrusow bo tez ponoc szkodza
na cere. Warzywa sa w kazdym moim posilku.

--
pozdr,
ewka

26. Data: 2006-07-20 10:42:45

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> a écrit dans le message de news:
e9nk19$j11$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> może.
> (Cud dietka nie pomaga? A ponoć leczy wszystko a zwłaszcza psychikę? :P )

roslinki tez nie pomagaja na nerwy, bo co ktos osmieli sie wytknac
naciagactwo drogiemu Coolerowi, Sowa odczuwa potrzeba natychmistowej akcj
obronnej. Nerwy slabe, czy cus :)

Jurek

27. Data: 2006-07-20 10:50:03

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> a écrit dans le message de news:
e9njh2$gtq$...@i...gazeta.pl...

> [...]
>
> To objaw jakiejś nerwicy natręctw właściwej niektórym optymalnym, to
> zarzekanie się ze nie jada się tego co się jada? :)))

tylko ze u mnie (wbrew twoim nadzieja) ta zielenina to taki sam dodatek jak
sol , pieprz czy inne ziola :), a co do natrectw to juz Ty i Cooler
tworzycie super pare super natretna, tak siebie wspieracie (natretnie) ze
strach ;). Mozna wyciagnac wniosek ze bez tej wzajemnej (natretnej?)
adoracji nie jestes w stanie istniec na grupie. Szczerze przyznam ze u
Coolera, to wrecz natretny(!!!) objaw , u Ciebie zauwazylem to od niedawna
:))). Ale trawo (sorry! ;) roslino -zerni maja slabe nerwy, i potrzebuja
takiego wsparcia, uzaleznieni od roslinek bardzo potrzebuja towarzystwa im
podobnym (mowimy oczywiscie o sposobie odzywiania sie :)

Jurek

28. Data: 2006-07-20 10:52:42

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: e9nkkk$lef$...@i...gazeta.pl...
> [...]

> nazwe, o czym nasz wielki milosnik slownikow i encyklopedii zapewne wie ;)

wole byc milosnikiem slownikow i encyklopedii, niz miec problemy ze
znajomoscia znaczenia podstawowych slow, lub byc znawca ekonomi-inaczej,
zoologi-inaczej. Amoze po tak dlugim stazu na wege masz juz wege-defincje
kota albo geparda?.

Jurek

29. Data: 2006-07-20 10:52:48

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> roslinki tez nie pomagaja na nerwy, bo co ktos osmieli sie wytknac
> naciagactwo drogiemu Coolerowi, Sowa odczuwa potrzeba natychmistowej akcj
> obronnej. Nerwy slabe, czy cus :)

Ja padlinozerca jestem i uwazam, ze Cooler jako jeden z nielicznych na
tej grupie z sensem prawi. A Sowa, Sowa to okaz spokoju;-)
--

Gosia

30. Data: 2006-07-20 11:07:35

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewka" <e...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
e9nlcv$5kt$...@n...onet.pl...

> A gdzie jest napisane ze nie stosuje sie do zalecen? Przepisuja swoje
> mikstury i leki, ktore cierpliwie lykam i jakos do tej pory zadne nie byly
> skuteczne.

nie przejmuj sie tym co Sowa pisze, u wege to normalne

> [...]
> ograniczyc po prostu, pytanie tylko czy to ma sens, bo jak przez jakis
> czas staralam sie jesc mniej tluszczy to glod doskwieral i uzupelnialam to

wege jeszcze nie zauwazyli ze w ostatniej tzw "piramidzie" miesko jest i
tluszacze sa , i to wcale nie w aptekarskich ilosciach. Ale dla wege kazda
uwaga o miesie czy tluszczu odzwierzecym , wywoluje alergie albo "skorcze
nerwow" ;)

> pozdr,
> ewka

Jurek