Co wykluczyc z diety?

31. Data: 2006-07-20 11:28:20

Temat: Re: Co wykluczyc z diety?
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> a écrit dans le message de news:
e9nna1$8oe$...@n...onet.pl...
> Ja padlinozerca jestem i uwazam, ze Cooler jako jeden z nielicznych na tej
> grupie z sensem prawi. A Sowa, Sowa to okaz spokoju;-)
> --
>
> Gosia

a od kiedy "sledzisz "tworczosc Coolera, bo cos tu sie strasznie nie zgadza
:(

Jurek

32. Data: 2006-07-20 11:37:55

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> a od kiedy "sledzisz "tworczosc Coolera, bo cos tu sie strasznie nie zgadza
> :(

A co takiego Ci się nie zgadza? Sledzenie twórczosci chyba nie musi isc
w parze z udzielaniem sie na grupie;->?

--

Gosia

33. Data: 2006-07-20 11:57:41

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> A to, to juz klasyczny przykład nerwicy natręctw. :P
> Co Marcin coś napisze, to Sławek zaraz pod nim, bo się powstrzymać nie
może.
> (Cud dietka nie pomaga? A ponoć leczy wszystko a zwłaszcza psychikę? :P )

No proszę to Ty psychologie internetową uprawiasz :P
Muszę Cię jednak zmartwić, to nie nerwica;) p prostu zainteresowanie
określonym przypadkiem :P

--
"Przypadki szczegolne nigdy nie sa dobrymi przykladami ilustrujacymi ogolne
zaleznosci." Marcin 'Cooler' Kuliński

34. Data: 2006-07-20 17:53:28

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik"

> A co takiego Ci się nie zgadza?

bo wystarczy przesledzic stopki jakie Slawek umieszcza w swoich postach, a
sa to perelki z tworczosci Coolera :) , ale brakuje tam (w stopkach) perelek
z dziedziny zoologi, historii, ekonomi, paleontologii itd. Cooler mimo
swojego zadecia uniwersyteckiego "wali" byki z czestotliowscia
przedwojennych tramwai :) Dlatego pytam o to od kiedy sledzisz tworczosc
"miszcza" Coolera :) bo ostatnio "miszcz" zmniejszyl swoja aktywnosc, a wiec
zageszczenie "bykow" spadla :)))

>Sledzenie twórczosci chyba nie musi isc w parze z udzielaniem sie na
>grupie;->?

jak najbardziej

Jurek

35. Data: 2006-07-20 21:32:24

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> nie przejmuj sie tym co Sowa pisze, u wege to normalne

Normalne, normalne, brak fobii weglowodanowej i bezkrytycznego zachwytu nad
tłuszczami zwierzęcymi.
I brak opisywanych w tym wątku problemów ze skórą hyhy. :P

> wege jeszcze nie zauwazyli ze w ostatniej tzw "piramidzie" miesko jest i
> tluszacze sa , i to wcale nie w aptekarskich ilosciach.

Zwłaszcza roślinne.:D

Ale dla wege kazda
> uwaga o miesie czy tluszczu odzwierzecym , wywoluje alergie albo "skorcze
> nerwow" ;) przynejmniej nie jadamy tego o czym piszemuy że nie jadamy.

W przeciwieństwie do kłamczuszków optymalniuszków, co to piszą że "niedobre,
dla zwierząt na paszę jedynie, niejadalne" a potem jak podrążyć to wychodzi
ze jadają az im uszka się trzęsą. :D

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

36. Data: 2006-07-20 21:33:13

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> "miszcza" Coolera :) bo ostatnio "miszcz" zmniejszyl swoja aktywnosc, a wiec
> zageszczenie "bykow" spadla :)))

Pewnie ma problemy z lustracja!

37. Data: 2006-07-20 21:42:47

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko ze u mnie (wbrew twoim nadzieja) ta zielenina to taki sam dodatek
> jak sol , pieprz czy inne ziola

Zioła , sól i pieprz (pieprz to zioło, jak najbardziej) nie sa konieczne w
diecie. Sa nawet nie konieczne. Tak więc ze spokojnym sumieniem możesz
przestać jadać wszelkie wrzywa i owoce tak jak mówisz (teraz, bo jakby tak
grzebnąc w googlach to co innego pisałeś), że nie jadasz.
Ja mięsa nie jadam, nawet w ilościach śladowych i tylko dlatego mówię że
nie jadam mięsa.

No prosze bardzo - pan Jurek przodem popraktykuje co głosi, a reszta
optymalnych za panem Jurkiem. :P

A Sowa postoi i popatrzy jak wyjdziecie na praktykowaniu tego co głosicie.
:D

--
Edyta Czyż

Alke z Ciebie kałmczuszek jednak. ;/

38. Data: 2006-07-20 21:57:58

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No proszę to Ty psychologie internetową uprawiasz :P
> Muszę Cię jednak zmartwić, to nie nerwica;) p prostu zainteresowanie
> określonym przypadkiem :P

Jaaasne.
"Po prostu". :D

Ale chyba tylko Jurek Ci uwierzy w takie tłumaczenie.

--
Edyta Czyż

39. Data: 2006-07-21 00:32:15

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
> message de news: e9nkkk$lef$...@i...gazeta.pl...

> wole byc milosnikiem slownikow i encyklopedii, niz miec problemy ze
> znajomoscia znaczenia podstawowych slow, lub byc znawca ekonomi-inaczej,
> zoologi-inaczej. Amoze po tak dlugim stazu na wege masz juz wege-defincje
> kota albo geparda?.
>
> Jurek

ale jaki Ty człowieku jesteś miłośnik słowników czy encyklopedii, jak od
jakiegoś czasu czytuje twój bełkot i jedyne co potrafisz to chamskie odzywki
i trollowanie. Jesteś yntelygentny inaczej, co na pierwszy rzut oka widać,
lub jakiś staruszek zafascynowany internetem, któremu niestety ktoś pokazał
jak na grupy dyskusyjne wejść. Szkoda gadać taki bez obrazy "wsiowy głupek".
Dziwie się, naprawdę że np. Cooler tak spokojnie znosi ciągłe chamskie ataki
takiego głupka.

Dekazzze

40. Data: 2006-07-21 00:40:18

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wsiowy głupek" <g...@g...pl> nabełkotał w wiadomości

> nie przejmuj sie tym co Sowa pisze, u wege to normalne

i tu standardowe chamskie odzywki godne "wsiowego głupka" yntelygentnego
inaczej...

> [...]
> uwaga o miesie czy tluszczu odzwierzecym , wywoluje alergie albo "skorcze

oczywiście nie na temat, odpowiedź Ewie tylko chamskie a wege to a wege
tamto... Yntelygent po 6 klasach podstawówki, nic dodać nic ująć,
wyemigrował pewnie na polu pracować i karjerem robić...

Dekazzze

proszę o pomoc=dieta optymalna
Dieta Cambridge?
kuparianizm ?