Co z efektami ubocznymi ???

1. Data: 2007-04-24 14:49:05

Temat: Co z efektami ubocznymi ???
Od: m...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie nad uzyciem kuracji INNEOV z powyzszych komentarzy
wynika iz jest skuteczna ale co z efektami ubocznymi ????? Dokladnie
chodzi mi o wlosy w innych partiach ciala nie tylko na glowie??? Czy w
czasie kuracji wlosy na rekach nogach czy w okolicy lonowej nie stana
sie bardziej widoczne i mocniejsze (uciazliwsze).Prosze o pomoc z gory
bede wdzieczna za informacje.

Magdalena Rys

2. Data: 2007-04-24 15:06:08

Temat: Re: Co z efektami ubocznymi ???
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasie kuracji wlosy na rekach nogach czy w okolicy lonowej nie stana
> sie bardziej widoczne i mocniejsze (uciazliwsze).Prosze o pomoc z gory

niestety inneov jest tak dokonale dzialajacym "kosmetykiem" iz poproawia
jakosc,gestosc wszelakich wlosow wlasnei dlatego od wprowadzenia na
rynek tego preparatu po ulicach biegaja same mega jedrne kobiety po
preparacie jedrnosc i malpoludy po kuracji inneov wlosy.
p.

3. Data: 2007-04-24 15:37:28

Od: "Wioletta" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
>Czy w
> czasie kuracji wlosy na rekach nogach czy w okolicy lonowej nie stana
> sie bardziej widoczne i mocniejsze (uciazliwsze).

Stosowalam Inneov w ubieglym roku ratujac masowo wypadajace wlosy.
Rzeczywiscie przestaly wypadac, ale nie spodziewaj sie, ze po kuracji
wyrosnie Ci szopa a'la Villas;)
Co do owlosienia na pozostalych partiach ciala - nie odnotowalam zadnych
zmian.

Wioletta.

Poznań-Vacu Line
Re: Gronkowiec