Re: Co z tą "wpadką" ?

Data: 2005-01-29 22:32:56
Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
Od: "Slav" <s...@p...onet.pl>

news:cth0c1$jcn$1@news.onet.pl...
> Slav rzecze:
>
> Uuuu... czyżby nazwanie kobiety kobietą było uwłaczające?
> Tak samo byś zareagował gdyby ona napisała "mężczyzno", czy też
> jednak nie bo cierpisz na jakiś syndrom?

> Chyba się rozpłaczę i poskarżę pani przedszkolance. A może Ty to już
> zrobiłeś, że Arek był niekulturalny bo powiedział do Emi "kobieto" ?

> Rozumiem, że złośliwa i publiczna próba dyskredytacji jest na poziomie,
> za to nazwanie kobiety kobietą jest poniżej akceptowanego poziomu?
>
> To Ci powiem, że bardzo się cieszę, iż nie żyję w Twojej kulturze.
>
> zdrówka
> [...]

Rozpłacz się jeśli musisz, trudno. Wyraz "kobieto" w twojej wypowiedzi był
użyty pejoratywnie. Widzę, że nie żyjesz w mojej kulturze i trochę mnie to
martwi. Wydawało mi się, że większość ludzi w cywilizowanym centrum Europy
powinna pewien poziom reprezentować. Ty jesteś tej tezy zaprzeczeniem.
Rozumiem, że nie zgadzasz się z wypowiedziami Emi ale Twoje odzywki o
bredzeniu .... żenujące!! No cóż, pozostaje mieć nadzieję, że wydoroślejesz.

Sławek