Re: Co z tą "wpadką" ?

Data: 2005-01-29 23:02:09
Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
Od: Arek <a...@e...net>

Slav rzecze:
> Rozpłacz się jeśli musisz, trudno. Wyraz "kobieto" w twojej wypowiedzi
> był użyty pejoratywnie.

A może jeszcze mi wytłumaczysz co jest pejoratywnego w słowie "kobieto"?
Bo pytałem się Ciebie, czy jakby ona napisała "ale o czym bredzisz
mężczyzno" to też byś oburzył, ale jakoś nie widzę odpowiedzi.
I kto tu jest seksistą ?

> Widzę, że nie żyjesz w mojej kulturze i trochę mnie to martwi.

A mnie nie. W mojej kulturze nie mówi się - bez napiętnowania -
fałszywego słowa o innych i to na dodatek publicznie, ale widzę, że
w Twojej jest to akceptowalne skoro to mnie się czepiłeś.

> Wydawało mi się, że większość ludzi w cywilizowanym
> centrum Europy powinna pewien poziom reprezentować.
> Ty jesteś tej tezy zaprzeczeniem.

No wiesz - żebyś mógł zabłyszczeć jako szlachetny rycerz chroniący
białogłowy przed takimi chamami jak ja czyli używającymi przymiotnika
"kobieto" w stosunku do kobiet.

> Rozumiem, że nie zgadzasz się z wypowiedziami Emi ale
> Twoje odzywki o bredzeniu .... żenujące!!

Co nie? W ramach autopokuty odczytam sobie aż cztery zdrowaśki.

> No cóż, pozostaje mieć nadzieję, że wydoroślejesz.

Tak jest panie przedszkolankowy!

Arek