Co z tłuszczykiem poświątecznym?

1. Data: 2009-01-02 23:58:21

Temat: Co z tłuszczykiem poświątecznym?
Od: Ania <t...@t...nie.moj.adres.001> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jakie są wasze sposoby na zrzucenie
tych 2-3 kg które przybyły podczas świąt?

--
Ania

2. Data: 2009-01-03 13:44:17

Temat: Re: Co z tłuszczykiem poświątecznym?
Od: Mariusz Droździel <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 03 Jan 2009 00:58:21 +0100, Ania wrote:

> Jakie są wasze sposoby na zrzucenie
> tych 2-3 kg które przybyły podczas świąt?

W ciągu dwóch dni nie jest fizycznie możliwe przytycie 2kg... :-)

3. Data: 2009-01-03 15:17:51

Od: Ania <t...@t...nie.moj.adres.001> szukaj wiadomości tego autora

On 03 Jan 2009 13:44:17 GMT
Mariusz Droździel <m...@g...com> wrote:

> W ciągu dwóch dni nie jest fizycznie możliwe przytycie 2kg... :-)

Oj prosze mi uwierzyc ze jest mozliwe ;)
Zreszta przerwa swiateczna trwala w tym roku prawie 5 dni a i jadlo sie sporo.

--
Ania

Żywienie eskimosa
wielki problem z koncentracją (Hipoglikemia?) ratunku!
Monty + trening na siłowni
Głodówka odchudzająca
Dieta 2.0