Monty + trening na siłowni

1. Data: 2008-12-15 09:04:28

Temat: Monty + trening na siłowni
Od: "n...@t...pl" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Z powodów różnych zamierzam wstąpić na siłownię. Prawdopodobnie
codziennie, a minimum co drugi dzień. Cel? Zrzucić brzuch, nabrać tej
dobrej masy (mięśniowej).

Od jakiegoś czasu uskuteczniam dietę MM, jestem zadowolony, i żałuję
tylko że chęć do słodyczy często wygrywa z chęcią zrzucenia zbędnych
kilogramów.

Poza tym nie chcę tylko zrzucić wagi i wyglądać jak patyk, w życiu
zawsze byłem albo chudy albo gruby, nigdy tzw "dobrze zbudowany" -
stąd ta siłownia.

Pytanie: jako że nie znam się na zależnościach trening-dieta, co
byście polecili jeść przed (?) albo po treningu? W sensie: węglę,
białka czy tłuszcze? Jako że dieta MM wyklucza łączenie tłuszczy i
węgli, co i kiedy powinienem jeść aby rosła tkanka mięśniowa a spalana
była tłuszczowa?

2. Data: 2008-12-15 10:56:26

Temat: Re: Monty + trening na siłowni
Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@t...pl> napisał

>Pytanie: jako że nie znam się na zależnościach trening-dieta, co
>byście polecili jeść przed (?) albo po treningu? W sensie: węglę,

Najwazniejszy jest posilek potreningowy, generalnie zaleca sie weglowodany
zaraz po treningu a nastepnie posilek bialkowy.

Jesli bedziesz regularnie chodzil to po prostu ogranicz slodycze, jedz
wysokobialkowe produkty i powinno byc dobrze. Moze pomysl o odzywce
bialkowej?

Silownia calkiem dobrze wplywa na spalanie tluszczu, kazdy kilogram masy
miesniowej zwieksza zapotrzebowanie twojego organizmy na kalorie.

Protz

3. Data: 2008-12-15 11:35:23

Od: "n...@t...pl" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co jeśli bym zrezygnował z węgli po treningu? I od razu zaatakował
białko?

Jakie poleca się produkty bogate w białko na posiłek potreningowy?

4. Data: 2008-12-15 11:52:35

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@t...pl> napisał

>A co jeśli bym zrezygnował z węgli po treningu? I od razu zaatakował
>białko?

Nie wiem, ale raczej nie ma sensu rezygnowac z wegli po treningu.

> Jakie poleca się produkty bogate w białko na posiłek potreningowy?

Mięcho :)

Protz

5. Data: 2008-12-15 12:43:39

Od: robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@t...pl pisze:
> Witam
>
> Z powodów różnych zamierzam wstąpić na siłownię. Prawdopodobnie
> codziennie, a minimum co drugi dzień. Cel? Zrzucić brzuch, nabrać tej
> dobrej masy (mięśniowej).

Glupota. Znajdz kogos kto ci powie jak zaczac trenowac, bo powinies
zaczac od JEDNEGO treningu TYGODNIOWO. I to lekkiego, np. 50 minut
rowerek. Jak zaczniesz codzinnie i to z duzym obciazeniem, organizm
zacznie sie bronic, czego efektem bedzie zablokowanie spalania tluszczu.
Organizm zacznie spalac miesnie, spadniesz z wagi a brzuch ci zostanie.

6. Data: 2008-12-15 16:55:26

Od: "n...@t...pl" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru, 12:43, robson <r...@...pl> wrote:
> [...]
> zacznie sie bronic, czego efektem bedzie zablokowanie spalania tluszczu.
> Organizm zacznie spalac miesnie, spadniesz z wagi a brzuch ci zostanie.

Witaj

Zmartwiłeś mnie, z kilku powodów.
1. Mam niewiele czasu, ok 1,5 miesiąca żeby nabrać jakichś mięśni i
zrzucić sadło
2. Siłownia na którą chcę się zapisać jest stosunkowo droga, więc raz
w tygodniu nie ma finansowo sensu.

Co byś sugerował?

Dodam tylko że słowo "siłownia" jest mocno niepełne - to raczej
fitness club z całą maszynerią, od siłowni, przez bieżnie na ringu i
salach skończywszy.

Czy różnicując typ treningu, mógłbym uczęszczać częściej?

Jeszcze jedno: nie jestem taki kompletnie a-sportowy, zajmowałem się
kilkoma różnymi, czasem trudnymi sportami. Ale tym razem zależy mi
przede wszystkim na ogarnięciu wyglądu.

7. Data: 2008-12-15 19:45:48

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@t...pl> napisał

>1. Mam niewiele czasu, ok 1,5 miesiąca żeby nabrać jakichś mięśni i
> zrzucić sadło

Rozpocznij normalny trening silowy, regularny, a na pewno juz po 1,5
miesiaca zobaczysz efekt.

Wez sobie na silowni trenera, niech ci powie co masz robic.

Protz

8. Data: 2008-12-25 19:25:03

Od: "Orion1410" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>1. Mam niewiele czasu, ok 1,5 miesiąca żeby nabrać jakichś mięśni i
>zrzucić sadło

W tym czasie może zrzucisz sadło (to zależy od twojego nastawienia
psychicznego)
ale nie spodziewaj się mięśni.
Musiałbyś ćwiczyć kilka razy dziennie, ale w twoim przypadku odpada
(nie napisałeś, czy kiedykolwiek cokolwiek uprawiałeś)

>2. Siłownia na którą chcę się zapisać jest stosunkowo droga, więc raz
>w tygodniu nie ma finansowo sensu.

I tu cię mam, sorki ale chciałbyś natychmiast mieć kaloryfer na brzuchu
(tak to tylko na filmach akcji wygląda)

>Dodam tylko że słowo "siłownia" jest mocno niepełne - to raczej
>fitness club z całą maszynerią, od siłowni, przez bieżnie na ringu i
>salach skończywszy.

Dla ciebie w zupełności wystarczy

> [...]

>Jeszcze jedno: nie jestem taki kompletnie a-sportowy, zajmowałem się
>kilkoma różnymi, czasem trudnymi sportami. Ale tym razem zależy mi

Teraz to ja cię nie rozumiem. Najpierw piszesz jak totalny laik, a teraz o
jakikchś trudnych sportach.
Możesz to wyjaśnić?

Głodówka odchudzająca
Dieta 2.0
proszę POczytać
Czy szpik z kosci wolowych jest niebezpieczny??
DO - skad ta nagonka i zacietrzewienie