Głodówka odchudzająca

1. Data: 2008-12-14 23:40:17

Temat: Głodówka odchudzająca
Od: Grzegorz <g...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktoś z szanownych grupowiczów wie coś na temat lub/i stosował głodówkę
jako sposób na zrzucenie paru kilogramów?
interesuje mnie czy mogę zaplanować sobie głodówkę (np.5-cio dniową) i
normalnie funkcjonować w pracy czy lepiej wziąść specjalnie na ten czas
wolne.
Prace mam siedzącą - 8g. przy komputerze ale bardzo intensywnie - cały
czas coś przeliczam mailuję telefonuje itd.

2. Data: 2008-12-15 07:30:52

Temat: Re: Głodówka odchudzająca
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz napisał(a):

> czy ktoś z szanownych grupowiczów wie coś na temat lub/i stosował głodówkę
> jako sposób na zrzucenie paru kilogramów?

Metoda, którą opisujesz ma taką samą skuteczność jak modlitwa ;P

j.

--
Orle pióra, kaczy chód,
i Cesarza zwalą z nóg.

3. Data: 2008-12-15 09:48:40

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Metoda, którą opisujesz ma taką samą skuteczność jak modlitwa ;P

Stosowałem 13 dni. Energii się ma WIĘCEJ niż normalnie.
Ale oprócz wody niczego nie wolno tknąć.

4. Data: 2008-12-15 10:26:16

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr napisał(a):

> Stosowałem 13 dni. Energii się ma WIĘCEJ niż normalnie.
> Ale oprócz wody niczego nie wolno tknąć.

13 dni... Dzięki Radiu Maryja i duchowemu wsparciu od guru Ojca nie
jeden starszy człowiek zyskał 13 lat ;)

j.

--
Orle pióra, kaczy chód,
i Cesarza zwalą z nóg.

5. Data: 2008-12-15 10:27:11

Od: "n...@t...pl" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru, 07:30, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

> Metoda, którą opisujesz ma taką samą skuteczność jak modlitwa ;P
>
> j.
>
> --
> Orle pióra, kaczy chód,
> i Cesarza zwalą z nóg.http://ussburaque.org

Nie przesadzaj, modlitwa pomaga jednej na 100 osób

6. Data: 2008-12-15 11:25:21

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@t...pl napisał(a):

[...]

> Nie przesadzaj, modlitwa pomaga jednej na 100 osób

A 13-dniowa glodowka ma lepsze notowania? ;P

j.

--
Orle pióra, kaczy chód,
i Cesarza zwalą z nóg.

7. Data: 2008-12-15 12:55:20

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> n...@t...pl napisał(a):
>
> [...]
>
> A 13-dniowa glodowka ma lepsze notowania? ;P

Ta pomaga wszystkim ;) ale na 13 dni ;( potem wraca jak wiesz ;)

--
Slawek

8. Data: 2008-12-16 20:55:27

Od: Grzegorz <g...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-12-2008 o 10:48:40 jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
>
> Stosowałem 13 dni. Energii się ma WIĘCEJ niż normalnie.
> Ale oprócz wody niczego nie wolno tknąć.

Witaj jangr - możesz coś więcej - domyślam się, że na pierwsze 3dni to
będę musiał zaplanować wolne ponieważ są najgorsze.
jak było w Twoim przypadku?

9. Data: 2008-12-18 07:06:07

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <g...@t...net.pl> napisał w wiadomości
> Witaj jangr - możesz coś więcej - domyślam się, że na pierwsze 3dni to będę
> musiał zaplanować wolne ponieważ są najgorsze.
> jak było w Twoim przypadku?

Żadnego wolnego. Żadne najgorsze. Ale uważaj. Na każdy organizm takie
ekstremalne postępowanie może działać inaczej. Ja od pierwszego dnia miałem sił
WIĘCEJ niż normalnie, ale na pewno jest jakieś ryzyko, przed czym ostrzegam.
Jak zacząć? Kupić sobie w aptece 1 opakowanie soli gorzkiej (na
przeczyszczenie), całość rozpuścić w szklance wody i wypić. Od tego czasu zanika
poczucie głodu. Już nie wolno niczego z wyjątkiem czystej wody przegotowanej.
Broń Boże żadnych soków czy herbatek.
Jak kończyć? I tu jest właściwie jedyny problem. Po zakończeniu do dwóch dni
nie wolno tknąć soli i pokarmów które sól zawierają. Bo spuchniesz jak balon od
wody (nerki włączają się do normalnej pracy w ciągu 2 dni). Poza tym trzeba
rozwiązać problem zaparcia po wprowadzenu normalnego odżywiania. I to tyle.
Dałem radę 13 dni. Mogłem więcej, ale żona mnie przekonała, żebym dał już sobie
spokój. W ciągu tych 13 dni jeździliśmy na wycieczki rowerowe i byłem w
czołówce. :-) Powodzenia.

10. Data: 2008-12-21 10:16:37

Od: Grzegorz <g...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-12-2008 o 08:06:07 jangr <jangr BEZ_TEGO@interia.pl> napisał(a):

> [...]
> Dałem radę 13 dni. Mogłem więcej, ale żona mnie przekonała, żebym dał
> już sobie spokój. W ciągu tych 13 dni jeździliśmy na wycieczki rowerowe

Dziękuję za odpowiedź, co raz lepiej to widzę,
ale mam wątpliwości co do soli gorzkiej na przeczyszczenie - wszystko co
wiem na temat głodówki przeczytałem m.inn. na stronach www.glodowka.pl,
piszą tam, że przed głodówką trzeba się przygotować - im dłuższa ma być
głodówka tym więcej przygotowań - chodzi o zaprzestanie na co najmniej 2
tyg. przed, spożywania mięsa, słodyczy na rzecz warzyw i owoców.
no i oczywiście piszą także o zastosowaniu lewatywy jako zapobieżenie
wchłaniania szkodliwych substancji w jelitach.
Jangr - czy przygotowywałeś się w ten sposób i skąd wiesz o tej metodzie z
solą gorzką - chcę się przekonać czy to bezpieczne.
Pozdrawiam
G.

Dieta 2.0
proszę POczytać
Czy szpik z kosci wolowych jest niebezpieczny??
DO - skad ta nagonka i zacietrzewienie
Waga dostosowana do wzrostu może i względem nauki jest idealna lecz nie zawsze.