Co zabija mi koperek

31. Data: 2006-05-28 10:42:51

Temat: Re: Co zabija mi koperek
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message
news:e5but2$at8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hejka. Najłatwiej wszystko zrzucić na mrówki. ;-)
> Pozdrawiam myrmekologicznie Ja...cki

Jesteś mrówkojadem czy mrówkolwem? :-P)))))))

32. Data: 2006-05-28 11:07:20

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5buv7$b37$1@nemesis.news.tpi.pl Panslavista
> "Dirko" <d...@n...pl> wrote in message

> Jesteś mrówkojadem czy mrówkolwem? :-P)))))))

Hejka. Jeżeli już, to mrówkomisiem. < rotfl >
Pozdrawiam gargantuicznie Ja...cki

33. Data: 2006-05-28 11:09:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message
>W wiadomości news:e5buv7$b37$1@nemesis.news.tpi.pl Panslavista

> Hejka. Jeżeli już, to mrówkomisiem. < rotfl >
> Pozdrawiam gargantuicznie Ja...cki

Pozdrowienia od Flaszy!

Pantagruel

34. Data: 2006-05-28 11:31:51

Temat: Re: Co zabija mi koperek-OT OT OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Dirko" <d...@n...pl> wrote in message

> Pozdrowienia od Flaszy!
>
> Pantagruel

Czy panowie zechcieliby przenieść się na priva? z ogrodami ta "dyskusja" nie
ma już nic wspólnego.

Barbara.

35. Data: 2006-05-28 11:39:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Czy panowie zechcieliby przenieść się na priva? z ogrodami ta "dyskusja"
> nie
> ma już nic wspólnego.
>
> Barbara.

Nie widziałaś mrówkolwa w ogródku? A flaszek?

36. Data: 2006-05-28 13:39:58

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5c263$48f$1@atlantis.news.tpi.pl Panslavista
> "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Nie widziałaś mrówkolwa w ogródku? A flaszek?

Hejka. Może będziemy kontynuować pod zmienionymi nick'ami. ;-)
Pozdrawiam kamuflażowo Ja...cki vel Adam Starzykowski

37. Data: 2006-05-28 14:32:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message
>W wiadomości news:e5c263$48f$1@atlantis.news.tpi.pl Panslavista

> Hejka. Może będziemy kontynuować pod zmienionymi nick'ami. ;-)
> Pozdrawiam kamuflażowo Ja...cki vel Adam Starzykowski

Jeszcze zdarzy się okazja, nie zauważyłeś, że panie, stwierdziwszy, iż nie
są w centrum męskich rozmów stają się nerwowe?
To tak jak w hiszpańskiem żarcie: Do małego masteczka przybył młody,
przystojny lekarz, z miejsca przybyło mu pacientek w wieku różnym. Lekarz
przyjąwszy kolejną z nich usłyszał to samo co od poprzednich, iż cierpi na
nerwy, powiedział, że to nie nerwy, a starość. Od tamtego czasu wszystkie
panie w tym miasteczku wyleczyły się z nerwów...

38. Data: 2006-05-28 14:41:25

Od: "zienko" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pryskac, bo jak nie prysniesz to rzeczywiscie bedziesz musial
kupic w sklepie. Nie wiem czy ci ekolodzy co radza nie pryskac maja
wogóle ogródek, czy tylko chodza do rodziców na gotowca. Jak co
roku obserwuje takich ekologów na dzialce, a na jesienie nie ma co
zbierac, bo wszystko maja zezarte.

39. Data: 2006-05-28 16:03:53

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zienko napisał:
> [...]
> wogóle ogródek, czy tylko chodza do rodziców na gotowca. Jak co
> roku obserwuje takich ekologów na dzialce, a na jesienie nie ma co

Ogródek mam,nie stosuję oprysków ani sztucznych nawozów.
Tylko kompost. W piwnicy stoją słoiki z przetworami.
I balon z winem . Produkty z mojej działki.
Rodziców już dawno nie mam. Rodziny z hektarami też nie.

Pozdrawiam, Barbara

40. Data: 2006-05-28 16:22:07

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5ccak$e1j$1@atlantis.news.tpi.pl Panslavista
> [...]
> poprzednich, iż cierpi na nerwy, powiedział, że to nie nerwy, a
> starość. Od tamtego czasu wszystkie panie w tym miasteczku wyleczyły

Hejka. Tym żartem niewątpliwie naraziłeś się grupowej heterii. :-(
Pozdrawiam mizoginicznie Ja...cki

azalia zaczyna kwitnac...
Czerwona Magnolia?
Zabezpieczyc krajobraz