Co zamiast pieluch tetrowych

1. Data: 2006-05-06 08:39:33

Temat: Co zamiast pieluch tetrowych
Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy

temat pewnie znany od dawna chodzi o naszego synka któremu pediatra
zalecił używanie pieluch tetrowych ze względu na bioderka,
zaczeliśmy to robić jednak to prawdziwy koszmar.
Czy są jakieś inne rozwiązania tego problemu, moze jakies mix
pieluch tetrowych i pampersów.

Pozdrawiam

Marcin

2. Data: 2006-05-06 10:30:49

Temat: Re: Co zamiast pieluch tetrowych
Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin"

[...]

He he powiadasz koszmar.

Powiem Ci ze kiedyś pampersow nie było i wszyscy jakoś ten koszmar
przechodzili.

Wiec na pewno i ty ten koszmar przeżyjesz.
Pozdrawiam
Cancer

3. Data: 2006-05-06 10:46:07

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba się nie zrozumieliście.

To nie jest tak, że stosowanie pieluch tetrowych, zamiast jednorazowych,
w jakiś cudowny sposób wpływa na bioderka. Chodzi o to, żeby nóżki
dziecka były odwiedzione na boki (mniej więcej tak, jakby dziecko
siedziało na koniu), bo wtedy staw biodrowy ma szansę się rozwinąć w
prawidłowy sposób. Pampersy, dla wygody zdrowego dziecka, skonstruowane
są w taki sposób, żeby jak najmniej przeszkadzało mu między nogami. W
przypadku Twojego dziecka jest to niekorzystne. Lekarzowi chodziło o to,
żebyście OPRÓCZ pampersa zakładali JEDNOCZEŚNIE pieluchę tetrową, której
jedyną funkcją ma być utrzymywanie nóżek w odwiedzeniu. Równie dobrze
może to być jakiś rodzaj ręcznika, kocyka itp.

UWAGA! Widzę, że macie kłopot ze zrozumieniem problemu. Zanim zaczniecie
eksperymentować, powinniście zgłosić się do ortopedy (pediatrzy też się
często orientują w temacie) po INSTRUKTAŻ tego pieluszkowania. Należy to
robić w odpowiedni sposób.

Istnieją inne opcje, poza pieluchą tetrową, ale są one daleko mniej
przyjemne dla dziecka, więc jeśli nie ma takiej konieczności, należy
pozostać przy pielusze.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2006-05-06 15:48:53

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Chyba się nie zrozumieliście.

Z pewnoscia sie nie zrozumieli.

> Istnieją inne opcje, poza pieluchą tetrową, ale są one daleko mniej
> przyjemne dla dziecka, więc jeśli nie ma takiej konieczności, należy
> pozostać przy pielusze.

Tak, np. szyna. Miala takowa moja siostrzenica. Nosila kilka m-cy, to byl
koszmar i dla dziecka i dla rodzicow. Ale dobrze, ze chociaz to wystarczylo
i nie potrzebna byla operacja.
Notabene, kiedys matki zakladaly dzieciom pieluche tetrowa + flanelowa
rozkladajac ja jak najszerzej (profilaktycznie).

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

5. Data: 2006-05-06 19:01:02

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

ja proponowalabym 2 pieluchy tetrowe a na to pampers. wtedy jesli
przemoknie tetra pampers zatrzyma wilgoc no i nic nie ucieknie cyba.
ja tak robilam.
pozdr.

6. Data: 2006-05-06 19:09:36

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik wrote:
> ja proponowalabym 2 pieluchy tetrowe a na to pampers. wtedy jesli
> przemoknie tetra pampers zatrzyma wilgoc no i nic nie ucieknie cyba.
> ja tak robilam.

A ja proponowalabym 2 tetrowe na pampersa, dziecko bedzie tak samo
rozkraczone a nie bedzie sie odparzac.
Ale ja moge sie nie zanc, moje dzieci pieluchy nosily 7 lat temu ;)
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

7. Data: 2006-05-09 10:50:54

Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy

Dziekuje wszytskim za dyskusje.

Prowadzac rózne rozmowy znalazlismy info na temat pieluch, które
chyba sa tym czego szukalem.

Kolezenka zony polecila nam pieluchy popolini.

Czy ktos z Was uzywal takich pieluch i ma jakies doswiadczenia ?

Pozdrawiam

Marcin

8. Data: 2006-05-09 12:50:42

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał(a):

> [...]
> zaczeliśmy to robić jednak to prawdziwy koszmar.
> Czy są jakieś inne rozwiązania tego problemu, moze jakies mix

Hmmm...
Moje dziecko tylko na pieluchach tetrowych wychowane i nie przez mój
wybór, tylko wtedy takie warunki były;p
Oczywiście starałam sobie ułatwić pewne rzeczy, ale nie wiem, czy
są one do wykorzystania obecnie.
Jeśli chodzi o odparzenia, to świetnie przed tym zabezpieczała tzw.
sucha pielucha.
Była to dzianina siatkowa, słabo chłonąca wilgoć, którą
stosowało się do bezpośredniego kontaktu z ciałem dziecka. Tak
dobrze się sprawdzała, że dzidzia robił awanturę, że mu spanie
przerywam, by wymienić pieluchę, którą miał już mokrą.
Tę pieluchę nie można było gotować, ani prać w zbyt gorącej
wodzie. A była do nabycia tylko w aptekach Czechosłowacji.
Natomiast dla szerokiego układu nóżek stosowałam plastykowe gatki
zapinane na zatrzaski. Miałe one w środku dość twardą wkładkę,
wymuszające szeroki układ nóżek. Zakładało je się na zewnątrz,
a były do dostania w NRD.
Nie wiem jak dzisiaj w Kraju, ale może te rzeczy są jeszcze na
terenach tych byłych państw?

--
Pozdrawiam :)
JM

9. Data: 2006-05-17 19:58:50

Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

My dostalismy wczoraj pieluszki Popolini.
Sa naprawde sliczne.
Mamy zestaw 18 pieluch i troche dodatkowcyh akceserii.
Pieluchy wyprane wieczorem rano byly suchutkie.

Mi najbardziej podobaja sie te ktore mojej zonie najmniej.

Ciekawe co o nich mysli nasza pociecha

Pozdrawiam

Marcin

złamanie kompresyjne kręgosłupa