bialy jezyk

1. Data: 2006-05-06 11:37:40

Temat: bialy jezyk
Od: "Sebastian" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mam problem od ponad pol roku z bialym nalotem na jezyku. sam nie wiem czy to
nazwac nalotem... czasem to wyglada jakby z niego wyrastal ten nalot (wlochaty
jezyk?). oczywiscie udalem sie do lekarza... przez pol roku bylem u kilku
lekarzy... internisty, dermatologa, alergologa i laryngologa (w ramach
odsylania z jednego do drugiego). mialem przepisywane rozne leki, glownie
przeciwgrzybiczne (nystatyna, orungal, fluconazole), do tego rozne srodki do
plukania jamy ustnej, witaminy. Nic nie pomoglo. Mialem zrobione badania krwi
- wszystko ok, wymaz z jamy ustnej nic nie wykazal. Pomimo tego lekarz
przepisuje mi wciaz leki przeciwgrzybiczne i widze, ze chyba sam nie wie co
zrobic... Czy ktos sie spotkal moze z takim problemem? nie wiem od czego ten
jezyk sie robi bialy, ale wydaje mi sie, ze z tygodnia na tydzien wyglada
coraz gorzej :-( dodam, ze zeby mam zdrowe i zawsze dbalem o higiene jamy ustnej.
z gory dziekuje za jakies wskazowki
sebastian

2. Data: 2006-05-06 20:23:04

Temat: Re: bialy jezyk
Od: "banita" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Przyczyna moze byc dieta.Mozliwe ze kiepsko sie odzywiasz.Druga
mozliwosc.Podobno kazde miejsce na jezyku odpowiada pracy i kondycji
pewnych organów:zoladkowi,trzustce,warobie itd itp.

3. Data: 2006-05-08 17:39:23

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Użytkownik "Sebastian" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> mam problem od ponad pol roku z bialym nalotem na jezyku. sam nie wiem

Poczytaj.

Co zamiast pieluch tetrowych
złamanie kompresyjne kręgosłupa
cala prawda o katarze?