Co ze mna jest nie tak?

1. Data: 2003-07-23 20:10:30

Temat: Co ze mna jest nie tak?
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Co ze mna jest nie tak?

Ponad rok temu rozpadł się mój zwiazek. Pisałam o tym jakis czas temu. Podobno
rok wystarczy żeby się wyleczyc z bólu. Myslałam ze tak jest. Ze się
wyleczylam. Każdy z nas ma w swoim zyciu lepsze i gorsze dni. Tylko ze te
gorsze pojawiaja się u mnie coraz czesciej.
Budzi się we mnie jakis wewnetrzny strach, już sama nie wiem przed czym.i coraz
czesciej zaczynam myslec ze to skutki tego co przezyłam ponad rok temu.
Coraz czesciej wracaja tamte mysli, tamte wspomnienia, tamte zdarzenia których
nic już nie może naprawic.
Probowałam zaczac zyc od nowa, zaczac zyc normalnie. Tylko chyba to nie takie
proste. Boje się ze stałam się trudna do wytrzymania dla innych. Chyba dla
samej siebie tez. Budze się rano i zastanawiam po co... Cos w srodku tak
strasznie sciska, tak strasznie boli... Próbowałam uciekac w prace, znalazłam
sobie nowe hobby, cos co daje mi jakis wyzwanie, pozwala walczyc, nie z innymi
ale z samym sobą, z własnymi słabościami (tak chyba działaja na człowieka
sporty ekstremalne) Wczesniej stchórzyłabym przed czyms takim, dzis ide naprzód
i coraz bardziej mi się to podoba. Ale to nie wystarcza.
Co ze mną jest nie tak?

1. Data: 2003-07-23 20:25:36

Temat: Re: Co ze mna jest nie tak?
Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@o...pl> w news:36cc.000003f2.3f1eebb6@newsgate.onet.pl
napisał(a):

> Podobno rok wystarczy żeby się wyleczyc z bólu.

Jednym wystarczy krotka chwila. Innym cale lata to malo. Nie o czas
bowiem idzie.

> Każdy z nas ma w swoim zyciu lepsze i gorsze dni.

To prawda.

> Budzi się we mnie jakis wewnetrzny strach, już sama
> nie wiem przed czym.i coraz czesciej zaczynam myslec
> ze to skutki tego co przezyłam ponad rok temu.

Gorszy strach to taki z niczym nie zwiazany. Moze o to chodzi? Moze
chcesz go chociaz troche okielznac ukierunkowujac go? Tylko, czy to
dobry kierunek?

> Budze się rano i zastanawiam po co...

Bo moze tego dnia cos sie zmieni?

> Co ze mną jest nie tak?

Wielu ludzi zadaje sobie to pytanie.

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-07-24 07:22:44

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

karina_opek:
> Co ze mną jest nie tak?

Nic. :)
Masz okazje nauczyc sie, ze ucieczka przed problemem
to nie to samo co rozwiazanie go.

Czarek

1. Data: 2003-07-24 07:50:45

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> karina_opek:
>
> Nic. :)
> Masz okazje nauczyc sie, ze ucieczka przed problemem
> to nie to samo co rozwiazanie go.
>
> Czarek

Problem w tym ze ja wcale nie uciekam, wrecz przeciwnie. Tylko co to daje. jest
jeszcze gorzej. Karina

1. Data: 2003-07-24 08:16:40

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

karina_opek:
> Problem w tym ze ja wcale nie uciekam, wrecz przeciwnie.
> Tylko co to daje. jest jeszcze gorzej.

Co musialoby sie wydarzyc (co nalezaloby zrobic), aby zmienic
sytuacje na lepsza dla Ciebie?

Czarek

1. Data: 2003-07-24 09:15:30

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> karina_opek:
>
> Co musialoby sie wydarzyc (co nalezaloby zrobic), aby zmienic
> sytuacje na lepsza dla Ciebie?
>
> Czarek
>

> Musiałabym poczuc ze jestem komus potrzbna, ze to co robie ma sens, ze mam po
co i dla kogo zyc... Karina

1. Data: 2003-07-24 09:28:47

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl>
> [...]

ja też stałem kiedyś przed podobnym problemem :-)
pomogłem sam sobie, gdy zrozumiałem
że jestem potrzebny sam sobie :-)))
gdy zaakceptowałem siebie takim jakim jestem
bez udawania
bez wygórowanych aspiracji i zazdrości :-)))

później potoczyło się samo ;DDD

re:

1. Data: 2003-07-24 10:02:01

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

karina_opek:
> Musiałabym poczuc ze jestem komus potrzbna, ze to
> co robie ma sens, ze mam po co i dla kogo zyc...

Tak myslisz? :)
Nic wiecej?

Czarek

1. Data: 2003-07-24 10:10:58

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> karina_opek:
>
> Tak myslisz? :)
> Nic wiecej?
>
> Czarek
>

> A jest cos jeszcze? Jest cos jeszcze wazniejszego niz uczucie ze to co sie
robi ma sens, ze ma sie jakis cel, ze jest sie komus potrzebnym?
Karina

1. Data: 2003-07-24 10:11:00

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

karina_opek:
> Musiałabym poczuc
> ze jestem komus potrzbna

OK, to zrozumiale. :)
A dlaczego nie czujesz ze jestes potrzebna tym,
ktorym to co robisz pomaga/ulatwia zycie/codziennosc?

> ... ze to co robie ma sens

Dlaczego masz poczucie ze to co robisz nie ma sensu?

> ... ze mam po co i dla kogo zyc...

No tak, tylko w sumie to nie zyjesz na pustyni. :)
Codzien mijasz wielu ludzi z ktorych czesc bez watpienia
potrzebuje tego samego co Ty.
Zyj dla nich, po to abys mogla ich spotykac i czasem
usmiechac sie do nich. :)

Czarek

cyk, cyk, cyk..... - bam, bam, bam... - kuku, kuku
Czy tylko w Kaliforni?
Crazy...
BOGA NIET....uciekaj skoro świt....
Księża to dewianci ...