Re: Co zrobić z łupinami jabłek?

From: <j...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Co zrobić z łupinami jabłek?
Date: Sat, 2 Sep 2006 00:17:01 +0200
<ed97ta$pnv$1@inews.gazeta.pl> <ed9a1j$t3d$1@atlantis.news.tpi.pl>
<ed9aei$7o0$1@inews.gazeta.pl> <ed9b6j$4j7$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ed9bl0$d00$1@inews.gazeta.pl> <ed9eou$ic5$1@atlantis.news.tpi.pl>
<ed9fog$120$1@inews.gazeta.pl> <ed9i4c$ob$1@atlantis.news.tpi.pl>
<ed9ijt$b16$2@inews.gazeta.pl> <ed9p5j$6ca$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ed9q9h$a58$1@inews.gazeta.pl> <ed9r8d$ar6$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ed9s3s$got$1@inews.gazeta.pl> <ed9sno$8dh$1@atlantis.news.tpi.pl>
<eda20p$99l$1@inews.gazeta.pl> <eda2g7$qoi$1@nemesis.news.tpi.pl>
<eda61t$npi$1@inews.gazeta.pl>

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:eda61t$npi$1@inews.gazeta.pl...

> Wiesz, zastanawiam sie, czy za idiote masz tylko mnie, czy tez wszystkich,
> ktorzy tej beznadziejnej dyskusji sie przygladaja?
>
> Ilez to juz razy przyciskalem Cie, bys podawal zrodla informacji, ktore z
> taka pompa i przekonaniem (naduzywasz slow "zawsze", "wcale", "nigdy",
> "musi" i podobnych) publikujesz na grupie?>
Gdybym miał pisać - "a może, mnie się zdaje, chyba, prawdopodobnie" - to
wolałbym nie pisać wcale.
Moimi cytatami mnie nie przekonałeś do niczego, tylko dałeś wyraz temu, że
masz taką samą obsesję co Jeff: szukać, cytować, grzebać w archiwum. Wczoraj
wieczorem (bo już jest noc następnego dnia) napisałem Feffowi o jego
poszukiwawczej obsesji. Ty masz tę samą.

> rowniez mozna go we krwi znalezc, przy czym stajesz okoniem slyszac
> pytanie o to, jakim cudem w jednym przypadku (nieoptymalnych) wiadomo,
> skad on sie bierze, a w drugim (optymalnych) juz nie. Cuda i magia,
> zupelnie jak cala otoczka DO.

Może być magia i cuda, ale to działa !!!
Ciebie i Jeffa charakteryzuje (tylko Was na tej grupie) najzwyklejsze
czepialstwo.
Inni jak nie zgadzają się z adwersarzem, to piszą swoje zdanie, ale nie
czepiają się w taki natrętny sposób, myszkując po archiwum i zapominając
kompletnie czemu służy forum tej grupy.
Pozdrawiam Jurek M.