Re: Co zrobić z łupinami jabłek?

From: " Jeff" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Co zrobić z łupinami jabłek?
Date: Fri, 1 Sep 2006 23:09:49 +0000 (UTC)
<ed97ta$pnv$1@inews.gazeta.pl> <ed9a1j$t3d$1@atlantis.news.tpi.pl>
<ed9aei$7o0$1@inews.gazeta.pl> <ed9b6j$4j7$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ed9bl0$d00$1@inews.gazeta.pl> <ed9eou$ic5$1@atlantis.news.tpi.pl>
<ed9fog$120$1@inews.gazeta.pl> <ed9i4c$ob$1@atlantis.news.tpi.pl>
<ed9ijt$b16$2@inews.gazeta.pl> <ed9p5j$6ca$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ed9q9h$a58$1@inews.gazeta.pl> <ed9r8d$ar6$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ed9s3s$got$1@inews.gazeta.pl> <ed9sno$8dh$1@atlantis.news.tpi.pl>
<eda20p$99l$1@inews.gazeta.pl> <eda2g7$qoi$1@nemesis.news.tpi.pl>
<eda61t$npi$1@inews.gazeta.pl> <edabhn$3re$1@atlantis.news.tpi.pl>
<edabqq$d9f$1@inews.gazeta.pl> <edaccg$j0v$1@nemesis.news.tpi.pl>

<j...@n...pl> napisał(a):

> Nie tylko Ty czytasz i śledzisz forum tej grupy, i nie tylko Ty będziesz
> "instruował" co jest słuszne, a co nie.
> Myślałem wcześniej, że to tylko Jeff ma patent na "słuszność"... jacy Wy
> jesteście podobni...

.hmmm... i znowu:

po pierwsze:

..o jakim patencie na slusznosc Pan piszesz?....mozesz mi Pan podac jakies
konkretne przyklady na podstawie ktorych sformulowales taki zarzut pod moim
adresem?
..bo trudno dyskutowac z takim panskim twierdzeniem, skoro nie wiem o co Panu
dokladnie chodzi.... prosze wiec nie byc goloslownym i podac konkrety...
..mam nadzieje, ze odpowie Pan jednoznacznie i nie wykona tutaj kolejnej wolty...

po drugie:

..wylewa Pan zale w tym watku i twierdzi, ze nikt sie Pana nie czepia na
forum tylko akurat Marci Cooler i ja...

..musze powiedziec, ze ja tego panskiego wyzalania sie kompletnie pojac nie
potrafie, zwlaszcza, ze to Pan stwarza tutaj problemy aby uniknac
jednoznacznej odpowiedzi...

..jesli Pan cos twierdzi to trzeba to umiec potwierdzic argumentacja
merytoryczna, a nie zarzutami typu:
nie powiem bo uwazam, ze Jeff ma "duze uszy" i on jest niewpowazny
skoro mi zadaje konkretne pytanie w temacie w ktorym ja, Jerzy Mierzynski
wypowiadam sie autorytatywnie....i twierdze, ze tak jest ..no.. bo jest...

A teraz ponawiam te pytania ktore do Pana skierowalem i prosze sie na ten
temat jednoznacznie wypowiedziec, a nie rozwadniac watku tematami zastepczymi:
Re: Co zrobić z łupinami jabłek?
Autor: Jeff j...@g...pl
Data: 01-09-2006, 16:00:05

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
> w wiadomości news:ed9aei$7o0$1@inews.gazeta.pl...

> Bardzo powoli, ale mija cholesterolomania.
> Wszyscy powinni wiedzieć, że zjadany cholesterol w pokarmach i krążący we
> krwi nie ma żadnego złego znaczenia dla organizmu.

Po pierwsze...nadal nie odpowiedziales na pytanie ktore postawil ci przedpisca
o przyczynie podwyzszonych poziomow frakcji lipidowych u optymalnych...
..przypominam co napisales:

Piątek, 1 września 2006

pl.misc.dieta

Re: Co zrobić z łupinami jabłek?
Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński m...@p...gazeta.blah
Data: 01-09-2006, 14:10:04

j...@n...pl pisze:

> A zły cholesterol powstaje (nie u każdego) w wątrobie z jedzenia nadmiary
> węglowodanów, a szczególnie fruktozy.

Och, ciekawe zatem, skad u optymalnych niezerowe poziomy LDL, skoro
wspomnianego nadmiaru weglowodanow nie zjadaja..

Po drugie, skoro twierdzisz, ze mija cholesterolomania, to w takim razie
dlaczego uwazasz, ze cholesterol ktory w/g ciebie powstaje z weglowodanow jest
gorszy od tego, ktory powstaje u optymalnych, z nieweglowodanow...??

Potrafisz to jakos logicznie wyjasnic?

====
Jeff