Co zrobić ze śliwowicą?

1. Data: 2005-04-15 06:42:13

Temat: Co zrobić ze śliwowicą?
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam butelczynę, i tak się zastanawiam, czy można to jakoś wykorzystać do
dania mięsnego, albo nawet bezmięsnego.
Mam też czereśniowicę - z tym też dałoby się coś zrobić?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

1. Data: 2005-04-15 06:49:30

Temat: Re: Co zrobić ze śliwowicą?
Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam butelczynę, i tak się zastanawiam, czy można to jakoś wykorzystać do
> dania mięsnego, albo nawet bezmięsnego.
> Mam też czereśniowicę - z tym też dałoby się coś zrobić?

Wypić?

1. Data: 2005-04-15 06:52:43

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2005 08:42:13 +0200, Waćpanna lub Waćpan *flower*, w
wiadomości news:<news:d3nnv5$98e$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Mam butelczynę, i tak się zastanawiam, czy można to jakoś wykorzystać do
> dania mięsnego, albo nawet bezmięsnego.
> Mam też czereśniowicę - z tym też dałoby się coś zrobić?

wypij, albo wyślij mi :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-04-15 07:09:16

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wypić?

A chciałem napisać, że na "wypić" to i mi inwencji starczyło :-)
Na początku były dwie butelczyny.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

1. Data: 2005-04-15 07:20:59

Od: "Władca Much" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam butelczynę, i tak się zastanawiam, czy można to jakoś wykorzystać do
> dania mięsnego, albo nawet bezmięsnego.
> Mam też czereśniowicę - z tym też dałoby się coś zrobić?

Oj ja to bym wypił, a nie tam do potraw ładować....
może podeslesz mi jak nie masz koncepcji?
:-)

1. Data: 2005-04-15 07:38:10

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2005 08:42:13 +0200, flower napisał(a):

> Mam butelczynę, i tak się zastanawiam, czy można to jakoś wykorzystać do
> dania mięsnego, albo nawet bezmięsnego.

Bede oryginalny - wykorzystaj ja do popicia dania miesnego, albo nawet
bezmiesnego. Zwłaszcza, jeśli jest to śliwowica przez duże Ł :)

Maciek
"Everyone needs to believe in something.
I believe I'll have another beer."

1. Data: 2005-04-15 07:46:34

Od: "Salvatore" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Fri, 15 Apr 2005 08:42:13 +0200, Waćpanna lub Waćpan *flower*, w
> wiadomości news:<news:d3nnv5$98e$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
> następuje:

> wypij, albo wyślij mi :)

Jak Ci przyślę, podziel się. Czyli zapytowywuję, czy "dasz dziobka"

Salvatore (Toto) Dżdżownica

1. Data: 2005-04-15 08:34:38

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2005 09:46:34 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Salvatore*, w
wiadomości news:<news:d3nrpf$6va$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Jak Ci przyślę, podziel się. Czyli zapytowywuję, czy "dasz dziobka"

Z tym dziobkiem to bym nie przesadzała. Ale kielonek to spoko.

1. Data: 2005-04-15 09:00:56

Od: "reniek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosto i przyjemnie - do herbatki - pachnie śliwkami w całym pomieszczeniu
:)

reniek

1. Data: 2005-04-15 11:13:52

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dania mięsnego, albo nawet bezmięsnego.
> Mam też czereśniowicę - z tym też dałoby się coś zrobić?

Konkretnie nie pamietam, ale Maklowicz robil kiedys poledwiczki wieprzowe
nadziewane sliwkami suszonymi namoczonymi w sliwowicy, a potem dodawal ja
jeszcze do sosu. Moze ktos ma dokladny przepis?

pozdrawiam
almadka

olej z pestek moreli
smacznego...
alternatywa masla, jakie tluszcze do smarowania?
Nie lękajcie się!
Kieliszki do nalewke