Co zrobić ze starą wanną?

1. Data: 2003-01-29 08:46:03

Temat: Co zrobić ze starą wanną?
Od: Tomek <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem niedawno używane mieszkanko i mam mały kłopot:
Jak mogę się pozbyć starej wanny?
Trzeba ją złomować czy co. Za informacje dziękuję.

1. Data: 2003-01-29 08:59:46

Temat: Re: Co zrobić ze starą wanną?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieczorem wystaw pod śmietnik - gwarantuję, że następnego dnia w
południe już jej nie będzie.

U mnie "zniknęła" w ciągu 3 godzin a miałem podobne dylematy co Ty.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-01-29 09:45:17

Od: IrekR <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński wrote:

> Wieczorem wystaw pod śmietnik - gwarantuję, że następnego dnia w
> południe już jej nie będzie.
>
> U mnie "zniknęła" w ciągu 3 godzin a miałem podobne dylematy co Ty.
>
> Pozdrawiam :-)

To jeszcze nic. Ja zniosłem stary kibelek i postawiłem pod śmietnikiem.
Dojechałem do mieszkania na 10 piętrze wyglądam przez okno a ..... kibelka
nie ma:)

Dlatego bez obaw można znieść wannę pod śmietnik, na pewno komuś się
przyda.

--
IrekR

1. Data: 2003-01-29 09:54:20

Od: Tomek <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik IrekR napisał:

> [...]
> nie ma:)
>
> Dlatego bez obaw można znieść wannę pod śmietnik, na pewno komuś się

Problem w tym, że na osiedlu nie ma śmietnika są tylko zsypy ;(

1. Data: 2003-01-29 10:06:42

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem w tym, że na osiedlu nie ma śmietnika są tylko zsypy ;(

Postaw tak by przez kilka godzin nikomu nie wadził najlepiej w okolicach
zsypu a tak czy inaczej wanna zniknie. CUD ! ;-)

A poza tym to tnij zbędne fragmenty postów.

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-01-29 11:30:41

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozejzyj sie rano za jakims menelem (jezeli wanna zeliwna lub z blachy)
z pewnoscia zabiora ja z mieszkania.
Wyniesienie zeliwnej wanny to problem.
Wymienialem zeliwna na zeliwna pare lat temu
wnosilismy ja we dwoch na 4 pietro ok 80 kg (taka malutka wanienka),
starej nie podjalem sie wynosic (wazyla ok 120 kg)

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-01-30 06:22:00

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogłoś w gazecie że oddasz za darmo. Napewno jakiś budowniczy sie zgłosi. np.
na wapno sie nadaje.
k.

c.o. elektryczne
Co robić - dziura w panelach!!!!