Co zrobić ze starym żelazkiem ?

11. Data: 2007-12-30 20:06:16

Temat: Re: Co zrobić ze starym żelazkiem ?
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Kutyla" fl8ho1$fb3$...@n...ipartners.pl

> Twoj problem! ;-)

Podobnie jak i heteroseksualizm. :)

> Jak nie umiesz to moze faktycznie nie uzywaj.

Umiem. Co tu umieć? Byle moczymorda umie. :)

> Nie tylko,

To może przykłady użycia w innym kontekście?

> stad ogolnie przyjety zwyczaj uzywania tego sformulowania

Zwyczaj ogólnie przyjęty przez kogo? Przez Ciebie i Tobie/do_Ciebie podobnych?

> w taki a nie inny sposob. A nadgorliwosc ...

A nadgorliwość -- co?

> Wiec nie rob tego i bedzie po problemie.

Nie ja to robię, lecz Ty. Ja szanuję życie, poświęcenie i śmierć
samobójców z Warszawy, którzy walczyli o honorową kapitulację,
warunkującą przeżycie. (wygrana by oznaczała wymordowanie przez Sowietów)

> Paznokci bym nie postawil za to iz masz racje.

Widzę to tak:

-- dwa, może trzy, a może nawet cztery lata rządów PO

-- jedna lub dwie kadencje ugrupowania, które teraz nazywa się LiD

w tym czasie Polacy odpoczną od paranoi typu: co najmniej dwóch,
samoobronnych ojców dziecka Anety Krawczyk; polowanie na biorące
czarownice, które jeśli nie biorą, są biorące, lecz ostrzeżone;
jedna trzecia polskich pielęgniarek obciąża Fiskusa tak samo
jak dwie kancelarie bliźniaków; kara więzienia za brak stosownego
zaświadczenia o utylizacji żelazka, którego być może w ogóle nie
było...

-- i wreszcie ;) czas na Ciebie i na partię nazywającą się jakoś tak:
Prawnie Sprawiedliwie Sprawiedliwa i Prawa Partia Sprawiedliwie i Poprawnie
Sprawiedliwych i Prawych Obywateli Sprawiedliwie Prawej Rzeczypospolitej
Polskiej XVIII Prawnie Sprawiedliwej i Prawej. ;)

I wówczas... Tacy jak Ty będą wyliczali, ile zaświadczeń utylizacyjnych
i na jakie urządzenia powinien mieć Kowalski... :) Brak zaświadczenia
o utylizacji długopisu skutkować będzie delikatną ;) karą tortur (gdy
delikwent uzbiera siedemnaście zaświadczeń utylizacyjnych, lecz komputer
wiadomej partii wyliczy, iż ów obywatel w międzyczasie zużył aż osiemnaście
długopisów) ale brak wiadomego zaświadczenia dotyczącego żelazka będzie
skutkował karą przypalenia żelazkiem Zelmera produkowanym w Chinach...

Jak już kiedyś pisałem, brak stosownych zaświadczeń utylizacyjnych
dotyczących oprogramowania M$ skutkować będzie cięższymi karami,
a ośrodki utylizacyjne tegoż oprogramowania będą aż dwa na całym
świecie -- jedno w Redmond, a drugie też w Redmond.

Grupy dyskusyjne: alt.pl.comp.os.windowsxp
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>
Data: Sat, 28 Apr 2007 23:48:16 +0200
Lokalna: Sob. 28 Kwi 2007 22:48
Temat: Re: Program do usunięcia oprogramowania (MS Office) także z rejestrów

[..]
Za brak świadectwa utylizacji z Centrum Profesjonalnego Recyklingu M$XP
przy jednoczesnym braku danego oprogramowania M$ (co świadczyć niezbicie
by mogło i miało ;) o zaśmiecaniu środowiska naturalnego) -- dożywocie!!!
[..]

Partia Twoja będzie ponownie dążyła do tego, aby Fiskus zabierał
Kowalskiemu 80% dochodów a Kościół rzymskokatolicki (którego
aktywną częścią jestem od ponad 40 lat) drugie 80% dochodów... :)

Do tej pory zamierzam duchowo ufortyfikować swoje posiadłości, gdyż
kolejnej szansy (na przeżycie bez wiadomych fortyfikacji) od Boga
nie otrzymam i ewentualny kolejny napad zsynchronizowanej głupoty
skończy się dla mnie zejściem śmiertelnym.

Mam więc kilka lat tłustych i spokojnych -- im więcej, tym gorszy
przyjdzie znieść/przecierpieć ucisk ,,sprawiedliwych i prawych''. :)

-=-

Wracając do topickowego żelazka -- zazwyczaj nie zawierają one ciężkich
metali, bo i po co? W zasadzie ciężkie metale są stosowane w przedmiotach
codziennego użytku coraz rzadziej i w coraz mniejszych ilościach. Nawet
świetlówki zawierają niemal śladowe ilości rtęci, choć nie tak dawno dawki
te były zabójcze. Akumulatory samochodowe zawierają sporo ołowiu. NiCd są
prawie na wymarciu z uwagi na kadm właśnie. Rtęć w akumulatorach też nie
jest już stosowana. Plomby refundowane przez NFZ zawierają nadal rtęć. :)

No... Ale plomb się nie wyrzuca do śmietnika. :) Plomby się nosi w zębach. :)

--
____
|____| m@il: eneuel@@gmail.com

12. Data: 2007-12-30 22:59:12

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Metal to pewnie by interesował handlarzy złomem, ale stare żelazka pewnie miały w
srodku niemało azbestu, a z tym
swiństwem nie jest tak wesoło.
JaC

-----

> Czytając co napisałeś można wywnioskować jakoby w Polsce wyrzucenie starego żelazka
na śmietnik skutkuje ściganiem z
urzędu! :)))

13. Data: 2007-12-31 02:20:07

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

" 666" fl97pm$87c$...@n...wp.pl

> Metal to pewnie by interesował handlarzy złomem, ale
> stare żelazka pewnie miały w srodku niemało azbestu,
> a z tym swiństwem nie jest tak wesoło.

A kiedy zrezygnowano z azbestu w AGD?

--
.`'.-. ._. .-.

14. Data: 2007-12-31 12:27:13

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-12-30 21:06, Niejaki/a Eneuel Leszek Ciszewski bedac
w stanie euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Umiem. Co tu umieć? Byle moczymorda umie. :)

Costy sie tak czepil tych procentow, masz jakis kompleks ?

> To może przykłady użycia w innym kontekście?

Jakbys wychylil nos troche dalej to bys wiedzial ze tym terminem okresla
sie takze ogolnie wojne, albo czas nadejscia problemow.

> A nadgorliwość -- co?

jest gorsza od faszyzmu.

> Widzę to tak:
>
> -- dwa, może trzy, a może nawet cztery lata rządów

o nie!!!, politycznych watkow to ja tu nie bede czytal, szkoda na to czasu.
Jak masz paranoje tak jak ci malcy z poprzedniej ekipy rzadzacej to idz
do lekarza, a nam daj spokoj.

Wszystkiego najlepszego w Nowy Roku!

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

15. Data: 2007-12-31 14:46:52

Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Kutyla" flan79$1th8$...@n...ipartners.pl

> Costy sie tak czepil tych procentow, masz jakis kompleks ?

Których %%? :)

> Jakbys wychylil nos troche dalej to bys wiedzial ze tym terminem okresla
> sie takze ogolnie wojne, albo czas nadejscia problemow.

Chyba nie określa się, ale może dasz jakieś poparcie swych słów. :)

> jest gorsza od faszyzmu.

Ale co ona ma do tego, o czym pisałem.
IMO od faszyzmu nie ma niczego gorszego.

> o nie!!!, politycznych watkow to ja tu nie bede czytal, szkoda na to czasu.

To historyczny, ;) lub nawet wróżbiarski. ;)

> Jak masz paranoje tak jak ci malcy z poprzedniej ekipy rzadzacej to idz
> do lekarza, a nam daj spokoj.

Byłem. U ortopedy. :) Wcześniej leczyłem się na głowę -- u laryngologa. :)
Ale ponoć paranoi nie mam. :)

> Wszystkiego najlepszego w Nowy Roku!

Wzajemnie.

--

Kupno działki pod Dom jednorodzinny - od czego zaczac?
Bosch - pytanie
[ot] agito.pl - prośba o poradę
Kabina prysznicowa z funkcją sauny
Ale zmyłka...