Re: Co zrobic zeby nie pic kawy

Data: 2004-01-05 22:33:51
Temat: Re: Co zrobic zeby nie pic kawy
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

Flyer; <966243470@nnr> :

> Mariusz; <2...@n...onet.pl> :

Zapomniałem dopisać, bo się skoncentrowałem na "uzależnieniu" i
zapomniałem o szerszym "spojrzeniu":

- problemy z samopoczuciem mogą być zupełnie niezależne od kawy - nie
masz problemu z kawą, ale poprzez jeden z "wyraźniejszych" elementów
swojej rzeczywistości próbujesz wyjaśnić to, czego wyjaśnić nie możesz w
inny sposób;

- problemy z samopoczuciem mogą być związane z kawą, gdzie kawa jest
tylko elementem złożonego-prostego procesu;

- problemy z samopoczuciem wynikają tylko i wyłącznie z korzystania z
kawy - tu najlepiej zastosować wspomnianą wcześniej kawę naturalną
bezkofeinową/odkofeinizowaną [przez kilka dni], żeby odrzucić ten
pomysł;

Flyer - nie psycholog
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)