Co zrobimy z A.L?

1. Data: 2000-08-09 13:29:05

Temat: Co zrobimy z A.L?
Od: Wojciech Chmielewski <W...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wy chyba tutaj wszyscy lubicie litowac sie nad jakas popierdolona
gowniara. Przeciez ta kretynka leje sie z was, miesza was z blotem a wy
dalej sie z nia ciamciacie. Chyba to nie jest normalne. Albo cos z tym
zrobimy, albo bedziecie dalej pieprzyc glupoty tej pustej fajansicy i
czytac jej bezdennie glupie i zalosle posty! Od dzisiaj bede jej walic
po kilka M na poczte to sie moze wreszcie odpieprzy od tej grupy
wydmucha jedna.
Pa
Pikus

1. Data: 2000-08-09 14:23:41

Temat: Re: Co zrobimy z A.L?
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Chmielewski napisał(a) w wiadomości:

>Od dzisiaj bede jej walic
>po kilka M na poczte to sie moze wreszcie odpieprzy od tej grupy

Podeslij jeszcze z kilka ode mnie.

Pozdr
Moncia

1. Data: 2000-08-09 14:46:30

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Chmielewski napisał(a) w wiadomości: <3...@a...pl>...
> [...]
>czytac jej bezdennie glupie i zalosle posty! Od dzisiaj bede jej walic
>po kilka M na poczte to sie moze wreszcie odpieprzy od tej grupy

Co proponujesz?

1. Data: 2000-08-09 14:56:46

Od: "F@ker" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje zbiorowy gwalt na Lipek... Moze pobijemy ostatni rekord z USA!
Co Wy na to panowie? I panie! :-O

F@k the Lipek!

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-08-09 15:13:15

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

F@ker napisał(a) w wiadomości: <3...@a...se>...
>Proponuje zbiorowy gwalt na Lipek... Moze pobijemy ostatni rekord z USA!
>Co Wy na to panowie? I panie! :-O

Ależ przypominam panom ona ma 15 lat i napis na czole UWAGA PROKURATOR!
Pomysł ze spamem mi się podoba bardziej.
Zenek

1. Data: 2000-08-09 20:43:27

Od: "Aninja" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> F@ker napisał(a) w wiadomości: <3...@a...se>...
> Ależ przypominam panom ona ma 15 lat i napis na czole UWAGA PROKURATOR!
> Pomysł ze spamem mi się podoba bardziej.
> Zenek

No to co, ze mam 15 lat? Nie mam zadnego napisu na czole, jak nie wierzysz
to chodz i zobacz. Czyli dlatego, ze mam tyle lat ile mam nie mozna mnie
zgwalcic, bo to jest karalne, a gdybym byla pelnoletnia to mozna by bylo?
Gwalt to gwalt i niezaleznie od mojego wieku jest karalny.
A wysylajcie sobie spam ile tylko chcecie. A co mnie to kurwa obchodzi
jelopy zafajdane? Malo Wam wrazen, checie wyprowadzic mnie z rownowagi? I
tak jestem w wyjatkowym dolku, a Wy mnie jeszcze usilujecie zamordowac :-(.
A mordujcie sobie, miejcie z tego satysfakcje i tak nie wiem po co zyje,
chyba tylko po to, aby sie nachlac i napalic, po nic wiecej. Kompletna
pustka, widze ciemnosc, otaczajaca mnie odchlan zla czyni mnie niewidzialna,
ja dla Was nie istnieje, wiec dlaczego tak sie mna przejmujecie? Zrobcie
plonk, a bedziecie mieli spokoj chamy nienazarte.
Ania

1. Data: 2000-08-09 20:43:31

Od: "Aninja" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wy chyba tutaj wszyscy lubicie litowac sie nad jakas popierdolona
> gowniara.

Wypraszam sobie takiego slownictwa. Jak pan smie? Nie jestem popier..., ale
jedynie chora psychicznie, a jednoczesnie madra inaczej, a nabylam tych cech
wraz z przyjsciem na swiat, gdyz postanowilam stac sie taka jak moi rodzice.
Jestem niesamowicie szczesliwa z dokonanego przeze mnie wyboru. Gowniara...
a coz to znaczy? Prosze aby pan zdefiniowal dokladniej te slowo, poniewaz
jestem zbyt ograniczona umyslowo, aby zrozumiec jego sens. Czyli to znaczy,
ze mam cos wspolnego z kalem, ktory codziennie pan (o ile ma pan dobra
przemiane materii) wydala z odbytu? Jezeli trafnie okreslilam to co chcial
pan przekazac porzez te jakze prymitywne slowo, to prosze szanownego pana,
aby wplacil pan 50 groszy, a bedzie pan mogl skorzystac z mojej toalety.
Zycze milego posiedzenia.

> Przeciez ta kretynka leje sie z was, miesza was z blotem a wy
> dalej sie z nia ciamciacie.

Zgadzam sie z szanownym panem, ze Ania to wyjatkowy okaz imbecylki, ale myli
sie pan twierdzac, iz panna Anna wypisuje niedorzeczne glupoty, tylko z tego
powodu aby sie posmiac ("leje sie" to znaczy inaczej smieje, czyzbym sie
mylila?). Zapomial pan o jednym szczegole, a mianowicie o tym, ze Ania nie
wie co to smiech, zbyt wiele w zyciu widziala przemocy i cierpienia, aby sie
usmiechnac. Dziewczyna w swych jakze malo interesujacych i wrecz nudnych
postach opisuje realia swego codziennego zycia, takim tez sposobem daje
panstwu do zrozumienia, iz jest chora psychicznie i podlega leczeniu. Ania
nie potrafi dostrzec dobra, ona zauwaza tylko strach, bol i otaczajace ja
zlo, ktore niesamowicie ja zadowala, czyni szczesliwa. Wedlug mnie przypadek
Ani powinien panstwa zadowalac, powinniscie byc zaszczyceni, iz osobiscie
mogliscie poznac czlowieka tak bardzo niezrownowazonego psychicznie, a
jednoczesnie oblakanego.

> Od dzisiaj bede jej walic
> po kilka M na poczte to sie moze wreszcie odpieprzy od tej grupy
> wydmucha jedna.

Zycze powodzenia!!! Czyn panie swoja powinnosc.
Ania

1. Data: 2000-08-09 20:45:11

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Chmielewski <W...@a...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...pl...
> [...]
> czytac jej bezdennie glupie i zalosle posty! Od dzisiaj bede jej walic
> po kilka M na poczte to sie moze wreszcie odpieprzy od tej grupy

krotko i tresciwie odpowiadac stosujac wyszukane slownictwo - istnieje wtedy
przypuszczenie iz spedzi dziewcze troszke czasu przy slowniku

--
wita Valérie po krotkim urlopie :)

1. Data: 2000-08-10 02:17:24

Temat: Odp: Co zrobimy z A.L?
Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomial pan o jednym szczegole, a mianowicie o tym, ze Ania nie
> wie co to smiech, zbyt wiele w zyciu widziala przemocy i cierpienia, aby
sie
> usmiechnac.
----------
.....hmmmm....troche juz jestem narabany, ale to nic nie zmienia tak na
dobra sprawe,....
.....smiech.....to fenomenalne zjawisko, powiem Ci tak, smiech to ostatnia
deska dla osob, ktore juz bedac na krawedzi staraja sie zachowac zdrowe
zmysly.......z drugiej strony to bardzo ciekawe co ludzi sklania do
smiechu.....no nic czas cos wypic, zawsze to lepsze od proszkow, no nie,
przynajmniej nic sie glupiego nie przysni badz przypaleta.....
Na zdrowie, psychiczne, ktore wszystkim nam sie przyda
ZA Ciebie zaraz wypije dwie baby, mimo ze nie odpowiadasz na moje pytania.
...a zreszta co tam - aus wahl
Buzka

1. Data: 2000-08-10 09:07:48

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> krotko i tresciwie odpowiadac stosujac wyszukane slownictwo - istnieje
wtedy
> przypuszczenie iz spedzi dziewcze troszke czasu przy slowniku

Ja nie rozumiem skad sie biora odpowiedzi na te wszystkie listy. Przeciez
najlepszym sposobem na to, zeby ktos sie odczepil jest ignorancja. Nie wiem
o co tu poszlo, bo nie czytalem starych postow, ale jesli nikt by nie
odpowiadal, to nie byloby problemu. Podobno jesli sie ignoruje male dzieci,
gdy robia cos uciazliwego dla nas, to jest to lepsza metoda niz karanie, czy
zakazywanie, bo to je tylko pobudza do dalszego wykonywania takich dzialan
(widzi, ze je dostrzegamy - a ze sie denerwujemy to juz nieistotne), a tak
dziecko jest znudzone i zniechecone i widzac, ze nie udaje mu sie zwrocic
naszej uwagi, zaprzestaje danej czynnosci.

> wita Valérie po krotkim urlopie :)
Witaj

papa
spider.