Re: Cogito ergo sum-warunkiem jakości istnienia? ;)

1. Data: 2006-05-21 05:36:48

Temat: Re: Cogito ergo sum-warunkiem jakości istnienia? ;)
Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com>
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - :mirror:
pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
"Sky" <s...@o...pl>
> "ksRobak" <r...@w...pl>

8e8ce341641d6e9?&hl=pl

> [...]
>>
> Rozum/intelekt tylko nazwał-wyartykuował ideę która "zagościła" w
> uczuciach i intuicyjnym przekonaniu [zwanym wiarą] które Mickiewicz
> w sobie "dostrzegł" -które "przemówiły" do niego. "Widzieć" nie znaczy
> w pierwotnym sensie operować na pojęciach jakimi nauczono umysł
> nazywać spostrzeżenia -owe operacje to wtórne zjawiska wynikłe z
> "wychowania" mózgu.
> :)
>>
> Edwardzie -już kiedyś rozmawialiśmy o tym czy rozum jest podstawą
> świadomości/uświadomienia/.
> Mnie wyszło że nie. A przynajmniej nie pierwotną, jedyną i konieczną.

Drogi Panie. :-)
Sprawny kasownik biletów tramwajowych jest świadomy, że
w komorze na bilety znalazł się przedmiot - więc uruchamia
zespół reakcji (stempluje).
To ciało obce w komorze na bilety zostało wykryte przez czujnik,
więc kasownik czuje i reaguje - cieszy się, a radość przejawia się tak
jak został skonstruowany a więc radością stemplowania.
Kasownik nie zna nazwy jaką człowiek nadał kasownikowi ani biletom -
te idee nie są mu potrzebne do stemplowania:
~~
rolą kasownika jest czuć i reagować w sposób właściwy dla kasowników.
~~
Co więcej:
Kasownikowi nie jest potrzebny rozum i zdolność do odróżniania
biletów tramwajowych od innych przemiotów wprowadzonych do komory,
a więc będzie stemplował wszystko co przez przypadek lub celowo
będzie podrażniać jego czucie.
Taką "komorą na bilety" jest ludzka podświadomość która reaguje
samoistnie na pozarozumowe bodźce i uruchamia radość, strach czy
inne mechanizmy.
Dobrze zaprogramowany człowiek-kasownik ma tyle rozumu ile potrzeba
do przetłumaczenia sobie instrukcji GURU (rozum szczątkowy)
ale umysł w którym dokonuje się samoświadoma analiza i synteza
bodźców i reakcji JEST u człowieka-kasownika SKASOWANY.
Pełen szczęścia i radości dobrze "wychowany" mózg bez żadnych
skrupułów wykona instrukcję rozerwania się bombą w autobusie
pełnym ludzi.
PS. nie sądzi Pan, że pranie mózgów i hipnoza (także autohipnoza)
prowadzi do zabicia Człowieka w człowieku a więc do szaleństwa?
Nie sądzi Pan, że szaleńcy to ludzie-kasowniki których jedynym
motorem działań jest czucie a więc 'racje pozarozumowe'?
Chciałby Pan żyć w świecie w którym są sami szaleńcy? :o)
Przecież wówczas gdybyś Pan był jednym z nich - to nie rozumiał byś
słów które napisałem koncentrując się na chuciach i popędach.
co? ;)
???
...a może Pan JUŻ nie rozumiesz??? (?)
{Matko Boska. Miej nas w swojej opiece...}
Edward Robak*
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----
~------~----~--~--
á http://groups.google.pl/group/free-pl-prawdy?lnk=li&
hl=pl
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~--
---~-------~--~---

2. Data: 2006-05-21 05:59:11

Od: "ksRobak" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com>
"ksRobak" <k...@c...pl>
> [...]

> te idee nie są mu potrzebne do stemplowania:
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~
> rolą kasownika jest czuć i reagować w sposób właściwy dla kasowników.
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~
~------~----~--~--
> á http://groups.google.pl/group/free-pl-prawdy?lnk=li&
hl=pl
> -~----------~----~----~----~------~----~------~--~--
---~-------~--~---

To zdumiewające - jak trafnie sztuczna inteligencja SI
skojarzyła powyższy post na grupie "free-pl-prawdy"
z linkiem "Podobne strony":
http://www.teatrwielki.pl/show_book.php?book=bilety
"TEATR WIELKI - OPERA NARODOWA"
Świat to WIELKI TEATR
a życie to OPERA
tak. :)
Edward Robak* - Kraków, 21 maja 2006r. - \|/ re:

3. Data: 2006-05-21 06:20:48

Od: R...@g...com (ksRobak) szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com>

~------~----~--~--
---~-------~--~---

> [...]
> a życie to OPERA
> tak. :)
> Edward Robak* - Kraków, 21 maja 2006r. - \|/ re:

hahaha - Bingo!
Sugestie 'sztucznej inteligencji' SI realizowane przez moduł
"Podobne strony" firmy Google na grupie "free-pl-prawdy"
są niesamowite.
Oto co kojarzy SI w tym wątku:
http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/pageclic
k?client=ca-google_groups_pl&type=0&channel=treeview
%2Bpublic%2Badult%2Bgoogle&redir_url=http://www.filh
armonia.pl/index.php
.:: Filharmonia Narodowa w Warszawie ::..

http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/pageclic
k?client=ca-google_groups_pl&type=0&channel=treeview
%2Bpublic%2Badult%2Bgoogle&redir_url=http://www.nosp
r.org.pl/PL_bio.htm
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach

To MY - LUDZIE gramy i słuchamy tej symfonii
w WIELKIM TEATRZE jakim JEST Świat
tworząc unikalną OPERĘ na żywo
w CZASIE rzeczywistym.
to oczywiste. :)
Edward Robak*

4. Data: 2006-05-21 15:29:13

Od: Piotr Łysek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

~------~----~--~--
---~-------~--~---

> [...]
r.org.pl/PL_bio.htm

> Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach
>
> To MY - LUDZIE gramy i słuchamy tej symfonii
Sugestie - sugestiami. Byłoby bluźnierstwem sądzić,
że wlane w rzeczywistość informacje (w tym twoje zapytanie do robota JAK
I SAMO si, komputer etc) spowodują
przypadkowy skutek. Rzeczywistość dzięki której otrzymaliśmy 'sugestie'
nie jest broń boże nie świadoma tego faktu, ona udzieliła nam odpowiedzi
- ma ku temu mnóstwo możliwości (ekran monitora) jak i wiedzy (o samej
sobie). Więc o ile sam nie 'przefiltrowałeś' tego co widzisz - to
właśnie otrzymałeś odpowiedź od SAMEGO BOGA :)

Tak! (;)
Takie są fakty (;)

5. Data: 2006-05-21 16:08:46

Od: "ksRobak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com>
.

~------~----~--~--
---~-------~--~---

> [...]

> (o samej sobie). Więc o ile sam nie 'przefiltrowałeś' tego co widzisz
> - to właśnie otrzymałeś odpowiedź od SAMEGO BOGA :)

JEST dokładnie tak jak Pan napisałeś:
gdyby Rzeczywistość nie była świadoma sygnałów jakie do niej wysyłamy
to by nie odpowiadała.
To oczywiste. :-)
Czy kasownik biletów tramwajowych kasował by bilet
gdyby nie był świadomy, że w komorze na bilety
coś się pojawiło co przysłoniło czujnik?
Nie.
Nieświadomy kasownik by nie kasował - ON WIE. :-)
Edward Robak*

6. Data: 2006-05-21 20:38:21

Od: Piotr Łysek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

~------~----~--~--

> [...]
> coś się pojawiło co przysłoniło czujnik?
> Nie.
> Nieświadomy kasownik by nie kasował - ON WIE. :-)

no dobra, to teraz do kogo mam się zgłosić o kasowanie moich postów ;-) ?

Eurowizja
TEST GRÓPY
manipulacje
Medycyna i polska rzeczywistosc.