Comexim vs Alles - relacja na żywo :)

1. Data: 2007-10-28 11:19:05

Temat: Comexim vs Alles - relacja na żywo :)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ding - dong. Dzwonek do drzwi. Otwieram - listonosz. Pies ze spienionym
pyskiem rzuca mu sie do gardla, ja korzystam z okazji, zabieram paczke
bez placenia i zamykam ofierze drzwi przed nosem.
No, niezupelnie tak bylo. Pies najchetniej poszedlby z listonoszem (i z
weterynarzem - dziwny zwierzak), a dzwonek u drzwi nie dziala.
Nabylam nastepujacy stanik, model Julia, kolor czarny, 70F:
http://www.comexim.pl/s.php?id=48
W domu mam Alles MIchelle U też czarny i tez w tym rozmiarze. O, taki:
http://nalia.pl/index.php?p750,biustonosz-michelle-u

Spostrzezenia:
No i jeszcze, zeby byla jasnosc, podaje moje obecne wymiary: 77/95
(jedno mierzone bardzo ciasno, drugie luzno), praktycznie brak
ocieplacza na zebrach (za to na biodrach jest w nadmiarze, grrr).
Jakby mi ktos powiedzial, ze to sa staniki w tym samym rozmiarze, tobym
nie uwierzyla. Comexim ma o wiele ciasniejszy obwod. Na tyle, ze zapinam
sie na pierwsza haftke i jest mega ciasno, o zapieciu na druga nawet nie
ma co marzyc. Zastanawiam sie nad przedluzka, bo nie wiem, jak zachowa
sie po praniu. Moze trzeba bylo brac 75, ale nie bede wymieniac. W Alles
bez problemu zapinam sie na srodkowa haftke i moge tez zapiac sie na
trzecia. A niby oba 70... Alles jest o wiele bardziej rozciagliwe. Jakby
produkowali 65, trzeba by bylo brac 65, bo to rozciagliwiec straszliwy.
Ale nie produkuja. Comexim zapielam (uff) i stoi w miejscu.
Miseczki sa DUZE. O wiele wieksze niz w Alles! Moze ma tu tez znaczenie
kroj, ktory jest inny w jednym i w drugim staniku. F w Comeximie to
jakies G w Alles i to duze G. Ale w Alles nie ma G. Teraz jest
oczywiscie na mnie za duzy(za to dobre zrobilo sie Alles, ktore tez bylo
na poczatku za duze), ale nie przejmuje sie tym, bo ma mi posluzyc, mam
nadzieje, do godziny W :)
Jak widac na zdjeciach, Michelle U jest mocno zabudowany pod pachami. I
rzeczywiscie, bardziej niz Julia, choc i Julia plytka nei jest. Kwestia
gustu. Mnie to odpowiada, bo mam poczucie, ze wszystko ladnie sie trzyma
i nie ucieknie z powrotem pod pachy. Alles na poczatku uwieralo pod
pachami, teraz juz nie. Comexim nie uwiera wcale. Miseczki w Michelle U
sa takie jakby gabkowane, ale nie sztywne. W Julii sa z miekkiego materialu.
Fiszbiny w obu modelach dosc szerokie (nie jakies waskie U), co tez nie
kazdemu odpowiada - dla mnie strzal w dziesiatke. Celuja w srodek pachy,
niczego nie uciskaja.
Ramiaczka w obu modelach daja duuuuuuzo miejsca do regulacji.
Julia jest naprawde bardzo ladna. Material lekko polyskliwy, cos jak
satyna. Na oko wykonany solidnie. Oba modele zreszta - nie moge sie
przyczepic.

Jeszcze a propos obslugi. Re-we-lac-ja! Zadzwonili w piatek, ze paczka
wyslana (w czwartek zlozone zamowienie), w sobote listonosz u drzwi.
Przesylka pobraniowa priorytet kosztuje 10 zl, wiec taniej niz w innych
sklepach. Pani przy telefonie przemila i kompetentna. Poniewaz
wyprzedaja asortyment, Julia kosztowala zamiast 90 zl - 71 zl, co bylo
mila niespodzianka. Jesli jakosc stanika okaze sie dobra na dluzsza
mete, zostane ich wierna klientka.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

2. Data: 2007-10-28 19:35:14

Temat: Re: Comexim vs Alles - relacja na żywo :)
Od: "milia" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> weterynarzem - dziwny zwierzak), a dzwonek u drzwi nie dziala.
> Nabylam nastepujacy stanik, model Julia, kolor czarny, 70F:

Cudo :) Że też jeszcze niedawno myślałam, że staniki w rozmiarze F to można
tylko dostać "BabciaStyle" ;)
Ja jeszcze nie nabrałam odwagi, by kupić stanik na necie. Jeszcze 1, 2
rundki po sklepach żywych i myślę, że się odważę.
A moje Gaie ciągle się dobrze trzymają na obwodzie. Cały czas pierwsza
haftka. Zobaczymy za jakiś czas...:]
A swoją drogą co za dziwny sklep, za pobraniem tak samo praktycznie kosztuje
co przedpłata ;)

3. Data: 2007-10-28 19:36:57

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.comexim.pl/s.php?id=48

Cudo :) Że też jeszcze niedawno myślałam, że staniki w rozmiarze F to można
Ja póki co nie nabrałam odwagi, by kupić stanik na necie. Jeszcze 1, 2

4. Data: 2007-10-28 20:28:14

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:
[...]
> [...]
> nie uwierzyla. Comexim ma o wiele ciasniejszy obwod. Na tyle, ze zapinam
> sie na pierwsza haftke i jest mega ciasno, o zapieciu na druga nawet nie
[...]

a mowilam, ze Comexim jest w porzadku, Alles niewart mu butow czyscic.
mialam biala Julie, dlugo mi sluzyla, ale wyroslam. tylko nie rozumiem,
czemu od nie wiedziec ilu lat w ogole nie zmieniaja kolekcji -
wiecznie to samo w tym sklepie, nuda straszna.

-- kasica

5. Data: 2007-10-29 08:02:17

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia niedziela, 28 października 2007 21:28 wszystkim się zdawało, że to
Wojski gra jeszcze, a to Katarzyna Kulpa nadaje:

> a mowilam, ze Comexim jest w porzadku, Alles niewart mu butow czyscic.

Alles jest bardzo wygodny. Zeby jeszcze sie skurczybyk nie rozciagal, byloby
cacy. No, ale on sie rozciaga z predkoscia swiatla :(

> mialam biala Julie, dlugo mi sluzyla, ale wyroslam.

No wlasnie, i jak to bylo z rozciagliwoscia? Trzymal "fason" caly czas?
Zbiega sie po praniu? Jesli tak, to bez przedluzki ani rusz, bo go w ogole
nie zapne :) A na przyszlosc bede musiala brac 75.

> tylko nie rozumiem,
> czemu od nie wiedziec ilu lat w ogole nie zmieniaja kolekcji -
> wiecznie to samo w tym sklepie, nuda straszna.

Coz, dla mnie to same nowosci. Pewnie zaczne doswiadczac tego samego uczucia
za jakis rok :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

6. Data: 2007-10-29 08:55:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia niedziela, 28 października 2007 20:36 wszystkim się zdawało, że to
Wojski gra jeszcze, a to miffy nadaje:

> A moje Gaie ciągle się dobrze trzymają na obwodzie. Cały czas pierwsza
> haftka. Zobaczymy za jakiś czas...:]

Ooo, dzieki za relacje. Powoli zaczynam dojrzewac do decyzji :)

> A swoją drogą co za dziwny sklep, za pobraniem tak samo praktycznie
> kosztuje co przedpłata ;)

Prawda? Tez mnie to zdziwilo.

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

7. Data: 2007-10-29 10:53:32

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:
[Julia]

> No wlasnie, i jak to bylo z rozciagliwoscia? Trzymal "fason" caly czas?
> Zbiega sie po praniu? Jesli tak, to bez przedluzki ani rusz, bo go w ogole
> nie zapne :) A na przyszlosc bede musiala brac 75.

nie zbiegał się, a rozciągnął się owszem, nieco. ale krótko go nosiłam w
sumie.

-- kasica

8. Data: 2007-10-29 11:56:05

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia poniedziałek, 29 października 2007 11:53 wszystkim się zdawało, że to
Wojski gra jeszcze, a to Katarzyna Kulpa nadaje:

> nie zbiegał się, a rozciągnął się owszem, nieco. ale krótko go nosiłam w
> sumie.
O, dzieki wielkie. Czyli 75 sobie odpuszcze.

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

9. Data: 2007-11-03 07:55:53

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):
> Dnia poniedziałek, 29 października 2007 11:53 wszystkim się zdawało, że to
> Wojski gra jeszcze, a to Katarzyna Kulpa nadaje:

> O, dzieki wielkie. Czyli 75 sobie odpuszcze.

No jednak nie. Wlasnie zainwestowalam w przedluzke. To sie w ogole nie
rozciaga. Ciasny jak nie wiem co, myslalam, ze w trakcie noszenia
rozlezie sie bardziej, ale to jest prawdziwy pancernik (gwoli scislosci:
to bardzo dobrze). Nie wiem jak inne modele, ale Julie bede kupowac w
rozmiarze 75. Pewnie znaczenie ma tutaj moj prawie zerowy ocieplacz na
zebrach. Jesli mimo wszystko stanik sie rozciagnie, zachowam przedluzke
na inne egzemplarze. Licho wie, kiedy sie przyda :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

algi
Re: jaka golarka bezprzewodowa dla faceta?
bielizna w dużych rozmiarach
worki pod oczami
O cyckach mozna by w kolko Macieju ;) [dluzyzna]