krem przeciwzmarszczkowy

1. Data: 2007-10-28 17:24:17

Temat: krem przeciwzmarszczkowy
Od: "Ola" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałabym się dowiedzieć, jaki polecacie krem przeciwzmarszczkowy dla
kobiet po 40 roku życia. Chcę zrobić prezent mamie, a w tym temacie nie
orientuję....
Z góry dziękuję za odp
Pozdrawiam
Ola

2. Data: 2007-10-29 13:57:07

Temat: Re: krem przeciwzmarszczkowy
Od: "Olga" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Chciałabym się dowiedzieć, jaki polecacie krem przeciwzmarszczkowy dla
> kobiet po 40 roku życia. Chcę zrobić prezent mamie, a w tym temacie nie
> orientuję....
To zależy, ile chcesz wydać pieniędzy.
Z tańszych (choć wcale nie złych) polecam Eveline
http://www.eveline.pl/pl/pl_content.html

Comexim vs Alles - relacja na żywo :)
algi
Re: jaka golarka bezprzewodowa dla faceta?
bielizna w dużych rozmiarach
worki pod oczami