Cooler dzwon do prokuratury!!!

231. Data: 2007-04-10 15:29:31

Temat: Re: Jurek, Jangr i inni: idzcie sobie na pl.pregierz
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko fajnie, tylko co to ma wspolnego z tematyka grupy?

dokladnie tyle samo co "trujacy tlen" ! :))))))

Jurek

232. Data: 2007-04-10 15:38:44

Temat: Re: Cooler dzwon do prokuratury!!!
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message

> tak bardzo,ze ostatecznym argumentem pozostaje ... dresiarz! :)))))))

jw. mowie prawde w oczy.

> nie wszystkie sa na recepte, sa i bez. Zreszta "nowa" poltityka rzadu RF
> to jest jak najwieksza "automedicamentalisation" -jak najwiecej lekarstw w
> wolnej sprzedazy, mniej recept, mniej kosztow dla ubezpieczen spolecznych.
> Taki "pomysl" oszczednosciowy ;)

ale chodzi mi o konkrety- jak sie to ma to do tabletek fluorowych.
nie sadze, zeby one byly objete w tejsze sprzedazy. sa na recepte czy nie?

> ano leczyli, leczyli , leczyli a zebow ubywalo! nigdy zaden dentysta nie
> mial zastrzezen do stanu higieny jamy ustnej i zebow. Tylko jeden(!!!!)
> dentysta zdziwiony stanem mojego uzebienia zrobil "wywiad" bo chcial
> wiedziec, co jest przyczyna takiego stanu rzeczy. I po dosc dlugiej
> rozmowie byl zdziwiony ze ... w ogole mam jeszcze zeby, bo od 6 roku zycia
> LECZONO mnie baaaardzo intensywnie. Tak intesywnie ze jeden konowal chcial
> mi noge obcinac,

a co ma obcinanie nogi do stanu uzebienia?

>na szczescie moja mama zaproponowala konowalowi , " ze jak musi cos obciac
>to niech obetnie sobie noge". Po kilku dniach trafilem do Lekarza-chirurga
>we Wroclawiu i .......mam noge do dzisiaj. To "leczenie" pozostawilo po
>sobie bardzo wiele "sladow" wlasnie zeby, oczy i liczne inne problemy.

konkrety poprosze, co to bylo za lezczenie i jak wplynelo na
twoje uzebienie.

>Z powodu tych moich zebow, w domu zawsze byly wszystkie "nowinki" do
>czyszczenia zebow i higieny jamy ustnej, do dzisiaj mam wsteret do
>wszelkich plynow sluzacych do plukania ust. I stad moje niewinne pytanie o
>pierwsze w Polsce pasty do mycia zebow z dodatkiem zwiazkwo fluoru, Ty sie
>wstydzisz a ja wiem :)))))

ale czego ja sie mam wstydzic?

> wstydzisz sie, bo na pytania scisle zwizane z twoim zawodem odpowiadasz
> pytaniami :)))

nie. juz ci kiedys odpowiedzialam czemu "odpowiadam "pytaniami na
pytania.

iwon(K)a

233. Data: 2007-04-10 15:39:44

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

> Krysiu ty znow nie lapiesz (w ogole nie mieszaj tu kotka, bo jurus
> sie zdenerwuje). dane z "piramidki" sa wiedza. nie wiara.

A pokaż mi oryginalny tekst szczegółowego badania i zastosowanej
metodyki nad tą naukowo opracowaną tzw. "piramidą zdrowia".
Oczywiście wszelkie badania ankietowe możesz sobie darować, wg mnie
nie zasługują na miano rzetelnych, obiektywnych badań naukowych.

> chocbys nie wiem jak sie teraz starala udowodnic. nie mozzna
> wierzyc w wiedze, bo wiedza jest sprawdzalna, namacalna.

Brawo iwon(K)o, pokaż mi te sprawdzone wyniki piramidalnej diety.

> [...]
> http://portalwiedzy.onet.pl/67417,,,,wiara,haslo.htm
> 3) w sensie ogólnym wiara to przeświadczenie o prawdziwości wyobrażeń
> i twierdzeń, bez odwoływania się do empirii i procedur weryfikacyjnych
>
> myslisz sie krysiu strasznie. ja nie wierze w swoja diete, piramidke,
> do tego mozna sie "odwolac emiprycznie, i zweryfikowac wg pewnych
> prodedur weryfikacyjnych". tym sie rozni wiedza od wiary.
> ja rozumiem, ze jak ktos interpretuje teskt jak do tej pory
> prezentujesz to sie ma problemy z "weryfikacja', ale to wszytko
> bierze sie z twojej silnej wiary, ze cos dziala lepiej niz to co

Poproszę zatem o piramidalną empirię, w którą ja zresztą niegdyś
silnie wierzyłam i wyszłam na niej jak przysłowiowy Zabłocki na mydle.

> a ty dalej zdrowa siedzisz na rencie?

Tkwisz w błędzie. Już dawno o tym pisałam. Na DO miałam zbyt dobre
wyniki, żeby kwalifikować się do renty już w 2000 r. Zadowolona? :)

> jednak te ciala ketonowe szkodza twojemu "zdrowemu" mozgowi,
> i dlatego w dyskusji na temat wiedzy ty stale mieszasz do tego
> wiare. krysiu w swiecie naukowym nic nie bierze sie na
> wiare. powaznie.

Poważnie? Czyli raz udowodnione badania naukowe nie powinny nigdy
już być podważone przez ponowne badania. Czemu więc zdarza się,
że jedne zaprzeczają drugim?

Krystyna
--
Sami sobie zaprzeczają. Chcą, żeby cukrzycy brali lek na obniżenie
poziomu cukru we krwi, a jednocześnie zalecają dietę, która ma wręcz

234. Data: 2007-04-10 15:40:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie slyszalem (i nie czytalem) zeby Krystyna czyscila sierscia zeby kotow
> :)))))))

jurus juz ci kiedys powiedzialam, ze robilam sobie z ciebie tzw jaja :)
nie dawaj sie ciagle nabierac na to, bo troche to smiesznie wyglada....

iwon(K)a

235. Data: 2007-04-10 16:07:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A pokaż mi oryginalny tekst szczegółowego badania i zastosowanej
> metodyki nad tą naukowo opracowaną tzw. "piramidą zdrowia".

przeciez wiele badan sie na to sklada. np
http://www.mypyramid.gov/downloads/MyPyramid_Food_In
take_Patterns.pdf
i np wezmy tluszcze z tejze strony (badanie):
http://www.biowizard.com/promote_frameset.php?search
=fish+oil+and+health
"Based upon the data from observational epidemiologic studies and randomized
_clinical trials_ (...)" masz nie tylko ankiety.

nastepne
http://www.biowizard.com/promote_frameset.php?search
=fish+oil+and+health
tutaj tez nie ma ankiet. dzieciaki mialy dodawane do mleka tluszcz. zadna
ankieta.

czy mam szukac dalej, czy to zaczyna ci juz wystaczyc.

> Oczywiście wszelkie badania ankietowe możesz sobie darować, wg mnie
> nie zasługują na miano rzetelnych, obiektywnych badań naukowych.

a jakie badania przeprowadzil Kwasniewski. poprosze o konkrety.
(namiary na badania kwasniewskiego). tez podaj mi takie jak ja tobie,

> Brawo iwon(K)o, pokaż mi te sprawdzone wyniki piramidalnej diety.

jw.

> Poproszę zatem o piramidalną empirię, w którą ja zresztą niegdyś
> silnie wierzyłam i wyszłam na niej jak przysłowiowy Zabłocki na mydle.

na piramidalna empirie skaladaja sie badania produktow zalecanych,
wzieto rowniez pod uwage aktywnosc fizyczna, bo to tez juz zostalo
namacalnie udowodnione. bo jesli oczekujesz, ze istnieje jedno tylko
badanie pt piramida i zdrowie to pozostaje tylko sie z ciebie posmiac.

> Tkwisz w błędzie. Już dawno o tym pisałam. Na DO miałam zbyt dobre wyniki,
> żeby kwalifikować się do renty już w 2000 r. Zadowolona? :)

i teraz jestes na emeryturze?

(powiedz mi wiec czemu ja taka chora pracuje dalej?)

> Poważnie? Czyli raz udowodnione badania naukowe nie powinny nigdy
> już być podważone przez ponowne badania. Czemu więc zdarza się,
> że jedne zaprzeczają drugim?

nie. kazde badanie jest objete marginesem bledu. nie ma takiego zeby
kazdy czynnik wlaczyc, wyeliminowac itp wlasnie o to chodzi, ze takie
badanie mozna modyfikowac, sprawdzic w innych np warunkach. powtorzyc
czy nawet zmienic parametry i dostrzec cos innego. ale wszystkie te czynniki
sa namacalne, sprawdzalne "szkielko i oko". i tak cala medycyna idzie do
przodu.
popatzr jak juz wiele sie zmienilo, i jak wiele zalozen padlo. wiele
dziedzin
nauki idzie do przodu, (np badania genetyczne, rozpracowanie DNA) dlatego
to wplywa i na badania i ich wyniki z innych dziedzin. jesli uwazasz, iz
istnieje
tylko jedna prawda w nauce, to sie mylisz. naukowiec stale sprawdza i
podwaza, nie siedzi na laurach. jest to wlasnie postep. nie ma ostatecznej
prawdy a organizm ludzki wciaz sie zmienia, bo zmeiniaja sie warunki dookola
czlowieka. czlowiek dluzej zyje, ratuje sie dzieci, ktore przedtem umarly
by,
jak moze byc np zaleceenie dla np donoszonego noworodka aktulane
dla uratowanego dziecka ktore wazy ponizej 1 kg. skoro do tej pory takie
dzieci
umieraly, to zalecenia te byly dobre a potem okazlo sie, ze nie dla
wszystkich
dzieci. zmieniono je. itd

w wierze twojej nie mozna sprawdzic nic. co moge sprawdzic w diecie
kwasniewskiego\/ tylko nie mow mi, ze "stosuje ja i jestem zdrowa"
podaj mi badania potwierdzajace ja. jej uaktulanienia.

iwon(K)a

236. Data: 2007-04-10 16:18:16

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> A pokaż mi oryginalny tekst szczegółowego badania i zastosowanej
> metodyki nad tą naukowo opracowaną tzw. "piramidą zdrowia".

Zagladnij na strony Departamentu Rolnictwa USA: mypyramid.gov

j.

237. Data: 2007-04-10 16:24:56

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> Oczywiście, że wybrałam tylko te znaczenia, które mają związek z naszą
> dyskusją. To dziwne?

Oczywiście, że dziwne bo tu rozchodzi się o to, którego ze znaczeń
"wiary" użyła Iwonka w swojej wypowiedzi. Ty, zamiast to wyjaśnić,
wybierasz tę, dla siebie wygodną bo chodzi Ci tylko o to żeby całą jej
wypowiedź podważyć, używająć słownika jako broni defensywnej.

j.

238. Data: 2007-04-10 18:18:51

Od: duszołap <g...@i...usun.am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> Kombinujesz... Słodycze nie są produktem dietetycznym,
> każdy kto stosuje jakąś dietę, to nie odżywia się słodyczami.

Ocho, poleciał wielki kwantyfikator. Jednak Twój ulubiony słownik twierdzi:

dieta I ?system odżywiania się polegający na dostosowaniu ilości i
rodzaju pokarmu do potrzeb organizmu; też: w ogóle sposób odżywiania się?

Każdy stosuje "jakąś dietę", czyli "jakiś sposób odżywiania się".
Również ludzie jedzący słodycze i popijający colę stosują "jakąś" dietę.
Wychodzisz z błędnych założeń, to i wnioski wyciągasz błędne.

A podstawowy błąd, który popełniasz, to założenie, że każdy, kto nie
stosuje DO stosuje piramidę. Ośmieliłabym się stwierdzić (na podstawie
przyglądania się zawartości koszyków w sklepach), że większość osób
piramidę żywienia ma w głębokim poważaniu.

--dusz. (żeby ekstrapolować to trzeba być ekstramyśliwym)

239. Data: 2007-04-10 18:19:20

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
evgb25$9ub$...@n...onet.pl...
> jw. mowie prawde w oczy.

oczywiscie to Ty decydujesz co jest prawda a co nie! a ze fakty przecza
twojej prawdzie , tym gorzej dla faktow :)

> ale chodzi mi o konkrety- jak sie to ma to do tabletek fluorowych.
> nie sadze, zeby one byly objete w tejsze sprzedazy. sa na recepte czy nie?

droga dentystko w najbardziej zaniedbanej farncuskiej aptece kazdego(!!!)
specyfiku jest conajmniej w kilku odmianach. Ostatnio wysylalem do Polski
sztuczna sline, farmaceuta zaproponowal mi 8(osiem) tego typu specyfikow. Tu
masz linka ktory wymienia czesc(!!!) specifikow(pasty, zele, tabletki) z
dodanymi zwiazkami fluoru :) :

http://agmed.sante.gouv.fr/htm/10/fluor/tabfluor.pdf

> a co ma obcinanie nogi do stanu uzebienia?

nie "zapowietrzaj sie" tylko czytaj uwaznie! :))))

> konkrety poprosze, co to bylo za lezczenie i jak wplynelo na
> twoje uzebienie.

leczenie trwalo 2lata i kilka miesiecy, zaczelo sie jak mialem 6 lat. I
oczywiscie nie to ze mialem problemy z noga (precyzyjnie z kolanem)
spowodowalo moje pozniejsze problemy z zebami i nie tylko. Ale to, czym i
jak mnie leczono, i w jakich ilosciach "tuczono" mnie lekarstwami. Po
zakonczeniu leczenia moglem schowac sie za kij od szczotki, przesadzam tylko
ociupinke! Czyli moj organizm totalnie wyjalowiony i wyniszczony lekarstwami
(i sposobami leczenia). A to co lekarz powiedzial mamie przed wyjazdem z
Wroclawia spowodowalo ze plakala przez cala droge do Lubania Slaskiego. To
co powiedzial lekarz, dowiedzialem sie wiele lat pozniej, i to byl moj
pierwszy "numer" jaki wywinalem medycynie akademickiej :)))

> ale czego ja sie mam wstydzic?

tego ze nie wiesz (a moze nie chcesz?) od kiedy w Polsce jest w powszechnej
sprzedazy pasta do zebow z dodanymi zwiazkami fluoru. Bo twierdzenie o
zbawiennym wplywie takich past na stan uzebienie leglo by w grozach ! :)

> nie. juz ci kiedys odpowiedzialam czemu "odpowiadam "pytaniami na
> pytania.

czyli cos w rodzaju dresiarstwa :)))

Jurek

240. Data: 2007-04-10 18:22:59

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
evgb51$a73$...@n...onet.pl...
> jurus juz ci kiedys powiedzialam, ze robilam sobie z ciebie tzw jaja :)
> nie dawaj sie ciagle nabierac na to, bo troche to smiesznie wyglada....

no smieszne to jest , i to bardzo!!!!! ale tak jak Marcinek, predzej
przegryziesz sobie zyly, niz powiesz ze "bajki" opowiadalas! :)))) . Gdybys
te bajke opowiedziala raz , to "moze" "jeszcze" "w przypadku" itd, ale
powtorzylas to nie jeden raz :))))

Jurek

BTW_100/100/130_g
Doda u Kuby... ;)