Coś do wycierania kurzu?

1. Data: 2005-08-11 07:31:56

Temat: Coś do wycierania kurzu?
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy możecie polecić coś sprawdzonego to wycierania kurzu
z plastików? Zmoczona szmatka raczej odpada - bo mam
na myśli samochód. Kurzy się w nim niemiłosiernie.
Kiedyś miałem ściereczki nawilżane bodajże domestosa,
ale się nie sprawdziły bo: 1. wyschły zanim je zużylem;
2. zostawiały biale farfocle; 3. w dużej mierze rozmazywały
kurz zamiast wycierać.
Czy macie jakąś dobrą metodę? Czy te ściereczki "kurzożerca"
(jak się to nazywało?) są dobre? I czy jeszcze są w sprzedaży?

Pozdrawiam
Miroo

2. Data: 2005-08-11 10:04:39

Temat: Re: Coś do wycierania kurzu?
Od: CoSmOs <c...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miroo wrote:
> Czy możecie polecić coś sprawdzonego to wycierania kurzu
> z plastików? Zmoczona szmatka raczej odpada - bo mam
> na myśli samochód. Kurzy się w nim niemiłosiernie.

w moim wehikule sprawdzaja sie:
1. chusteczki http://www.autoland.pl/polski/husteczki_quick_duze.h
tm
2. regularnie wymieniany filtr przeciwpylkowy (co ok 30 tys. km)

--
pozdr
CoSmOs

3. Data: 2005-08-11 10:07:50

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Aug 2005 12:04:39 +0200, CoSmOs napisał(a):

> w moim wehikule sprawdzaja sie:
> 1. chusteczki http://www.autoland.pl/polski/husteczki_quick_duze.h
tm

Myślałem o tym, ale wydawały mi się drogie. No i to
niezbyt szczelne zamknięcie... Ale może się skuszę?

> 2. regularnie wymieniany filtr przeciwpylkowy (co ok 30 tys. km)

W moim nie ma filtrów. Wlatują nawet całkiem spore
kilkucentymetrowe listki :( Zwłaszcza jesienią.

Pozdrawiam
Miroo

4. Data: 2005-08-11 12:59:20

Od: "B." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Urzywam takiej pianki, nie pamietam jaka jest jej nazwa. Protector Foam? Coś
w nazwie było z ARMOR FOR ALL, a w logo formy jest wiking w hełmie, z
rogami.

Stosują ją na zewnątrz (czarne zderzaki i listwy) oraz wewnątrz. W
porównaniu z innymi kokpitami i plakami jest fajna. Nie zostawia szarych
mazów i faktycznie zaczernia (pomimi, że to biała pianka) czarne, porysowane
plastiki. Zdecydowanie dłuzej działa od innych tego typu sprayów. I brak
"zapachu" oceanu czy świerku.

Pozdrawaim Kielce,
G.

5. Data: 2005-08-11 13:58:55

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Aug 2005 14:59:20 +0200, B. napisał(a):

> [...]
> plastiki. Zdecydowanie dłuzej działa od innych tego typu sprayów. I brak

Czy ta pianka zjada kurz? :)

> Pozdrawaim Kielce,

A z jakiej okazji?

Pozdrawiam
Miroo

6. Data: 2005-08-12 06:57:38

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Miroo napisał(a):

> W moim nie ma filtrów. Wlatują nawet całkiem spore
> kilkucentymetrowe listki :( Zwłaszcza jesienią.

Postarać się o filtr, albo w ostateczności wloty powietrza do systemu
przewietrzania zatkać kawałkiem rajstopy np. Na liście skuteczne, ale na
pył już nie.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

7. Data: 2005-08-12 08:41:10

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Aug 2005 08:57:38 +0200, P...@o...pl napisał(a):

> Postarać się o filtr, albo w ostateczności wloty powietrza do systemu
> przewietrzania zatkać kawałkiem rajstopy np. Na liście skuteczne, ale na
> pył już nie.

Próbowałem już. Po pierwsze miałem spore problemy
z zamocowaniem "filtra" bo otwór jest długi
i nieforemny, a po drugie miałem wrażenie, że
dmuchawa się bardziej męczy i nie chciałem jej
spalić. No i wcale się wyraźnie mniej nie kurzyło :(

Pozdrawiam
Miroo

8. Data: 2005-08-12 08:55:53

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Miroo napisał(a):

> [...]
> i nieforemny, a po drugie miałem wrażenie, że
> dmuchawa się bardziej męczy i nie chciałem jej
> spalić. No i wcale się wyraźnie mniej nie kurzyło :(

Dmuchawy w ten sposób raczej nie zajeździsz. No i rajstopa kurzu Ci nie
wyłapie, tylko większe rzeczy - liscie, kawałki styropianu itp. A w
ogóle zainteresuj się, czy w droższych wersjach tego auta nie było
przypadkiem filtra przeciwpyłkowego. Owszem, on trochę kosztuje, ale
warto to mieć.

9. Data: 2005-08-12 09:11:56

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Aug 2005 10:55:53 +0200, P...@o...pl napisał(a):

> Dmuchawy w ten sposób raczej nie zajeździsz. No i rajstopa kurzu Ci nie

Wyczytałem, że można zajeździć silnik spryskiwaczy gdy braknie
płynu, to i silnik dmuchawy może się zmęczyć z braku powietrza...
No nie ważne. Wolę "dmuchać" na zimne.

Nie było :( To zbyt tani samochód :)

Pozdrawiam
Miroo

10. Data: 2005-08-14 18:45:22

Od: "B." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ta pianka zjada kurz? :)

Kurz zostaje na ściereczce.

> A z jakiej okazji?

Bez okazji, pozdrawiam,
G.

Usuwanie starej tapety
Re: zastawa stołowa w warszawie - gdzie?
podwójny podkład pod panele
Do Zayzayera albo innego speca od pralek - chodzi o Brandt WDB 1201
Zmywarka Electrolux - czy warto?