Coś mi pimp-(s-end)-uś uświadomił

51. Data: 2010-05-18 21:05:30

Temat: Re: Coś mi pimp-(s-end)-uś uświadomił
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" <p...@b...ru> napisał w wiadomości
news:hsutmb$2mji$1@opal.icpnet.pl...

> LOL
> Ale pimpek pojechał z tą Ewangelią i nieźle te role obsadził :D
> Ale ma tupet.

Nie chcial powiedziec kto jest Barabaszem, a szkoda.

52. Data: 2010-05-18 21:05:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> I o kolor oczu zapytaj!

I o rozmiar czł... tego... czoła :)

--
Pozdrawiam - Aicha

53. Data: 2010-05-18 21:07:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> O! znawca - expert się odezwał ;-)

Czlowieku, takich modeli jak Ty to na peczki sie widuje - nie trzeba byc
zadnym znawca.

54. Data: 2010-05-18 21:09:50

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 23:01, Piotr pisze:

> No przecież to była ironia.
> Taki sarkazm goryczy.
> Chcesz mnie kuźwa załamać, tak?
> No to świetnie ci idzie.
> Piotrek
O patrzcie.... Sam gnoju narobiłeś i jeszcze próbujesz wzbudzić w kimś
poczucie winy...
Źle trafiłeś . Nie daję się nabrać na takie numery.
Manipulacje i szantaż emocjonalny na mnie nie działają.

Nie ten adres Pimpuś.

Pozdrowienia dla Małżonki.

55. Data: 2010-05-18 21:11:06

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 22:52, cbnet pisze:
> A ile masz? :)
>
> Ale bez psycholskich gierek, OK?

"Ma dwa latka.
Dwa i pół.
Sięga głową ponad stół." :-D

56. Data: 2010-05-18 21:20:03

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 22:37, Piotr pisze:

> No i kto teraz gościu zachowuje się obraźliwie i prowokacyjnie?
> Może ciebie czymś sprowokowałem, hę?
> Piotrek

No niech Ci przypomnę.
Pokasowałeś m.in. moje posty z serwera. Moje odpowiedzi na twoje ataki
personalne.

--
STranger

57. Data: 2010-05-18 21:24:01

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> No niech Ci przypomnę.
> Pokasowałeś m.in. moje posty z serwera. Moje odpowiedzi na twoje ataki
> personalne.
>

> --
> STranger

Dobra, nie chce mi się już nawet zaprzeczać, uważaj sobie jak chcesz,
ale nawet jeśli, to oplułeś raz i starczy.
Co, do końca życia będziesz sie teraz mścił?
Kuźwa, jak się kiedyś wyda, że to nie jak, będziesz mnie za to przepraszać.
Flyer? ;-)
Piotrek

58. Data: 2010-05-18 21:24:37

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 22:32, Magdulińska pisze:

> A może on czyta w myślach?
> Telepatia, czy cóś? :-D

Heh...

Tele nie, raczej psycho - patia. ;)

STranger

59. Data: 2010-05-18 21:31:05

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 23:24, STranger pisze:

> Heh...
>
> Tele nie, raczej psycho - patia. ;)
>

> --
> pozdrawiam
> STranger

Tele - tubisiownia :-D

60. Data: 2010-05-18 21:48:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo śmieszne.
Ha-ha-ha!

Dałem się nabrać totalnemu Psycholowi - chyba już "wszyscy" to wiedzą.
OK?

--
CB

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości