Coś mnie gryzie

11. Data: 2003-08-25 18:10:37

Temat: Re: Coś mnie gryzie
Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Mon, 25 Aug 2003 18:48:19 +0200 *przeKOT*
<bidejo$ac2$1@news.onet.pl> napisał-a:

> rozumiem, że ta durna baba chciała zarobić od firmy produkującej to
> dziadostwo,
> ale żeby nie rozpoznać jako lekarz ugryzień od kociej pchły ???

Mnie kiedyś podryzły muchówki(podobno takie prawie niewidoczne muszki).
Tak zdiagnolizował dermatolog.Ugryzienia na moich nogach oglądał przez lupę
i stwierdził,że jest w nich jad.Zapisał maść Flucinar,która nawet pomogła.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

12. Data: 2003-08-30 19:17:10

Od: "dziecio" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<cut>
> hmm...
> polecam wizytę u dobrego!!! dermatologa....
<cut>
> rozumiem, że ta durna baba chciała zarobić od firmy produkującej to
> dziadostwo,
> ale żeby nie rozpoznać jako lekarz ugryzień od kociej pchły ???
<cut>
> preparatu tej pseudo lekarki nie wykupiłem, i się z tego ciesze,
<cut>
> inna sprawa ze kiedys u innej takiej pani badal sie moj kolega,
> i powiedziala mu ze ma uczulenie na kurz i zapisała leków za prawie 100
> zł....
> okazało się - że miał ... świerzb :)

Moglbys jakos dac namiar na ta "pseudo lekarke" albo przynajmniej
jej miejsce pracy (wiem, ze to nie pl.pregierz ale tak na przyszlosc)
Pozdrawiam
dzi

Adipax,czy to specyfik do odchudzania?
Jak po polsku "stepsis" i "plantar heart"
ciąża
Psycholog / POMOC
Zespol Gilberta a lekarz w przychodni