Coś na przeczyszczenie

1. Data: 2005-04-04 21:27:11

Temat: Coś na przeczyszczenie
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem zrobić w piątek rtg kręgosłupa lędźwiowego. Powiedziano mi abym wziął
środek przeczyszczający.

Dostałem w aptece Alax. Zażyłem po kolacji i...
I dopiero po dwóch dniach poszedłem do toalety na coś grubszego.
A zawsze bywam tam regularnie i krótko, bezproblemowo.

Stąd moje pytanie, co jest skuteczne?

Seco

2. Data: 2005-04-04 21:34:16

Temat: Re: Coś na przeczyszczenie
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 4 Apr 2005 23:27:11 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Bartosz 'Seco' Suchecki, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Stąd moje pytanie, co jest skuteczne?

Na mnie zawsze, swietnie, bez przykrych odczuc (bo po niektorych pigulkach
to mam wrazenie ze jelita mi sie pozawijaja w supelki) dziala herbatka
"Figura". Wypijesz taka podwojna - a po kilku godzinach efekt jak malowanie
;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2005-04-04 21:38:29

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to mam wrazenie ze jelita mi sie pozawijaja w supelki) dziala herbatka
> "Figura". Wypijesz taka podwojna - a po kilku godzinach efekt jak

Jak malowane? Mam nadzieję, że nie mówisz dosłownie :->

Figura? A jaki będę miał ładny brzuszek :->

Pozdrawiam i dzięki za szybką odpowiedź

No i głaski dla kociaków :-)

Seco

4. Data: 2005-04-04 21:42:58

Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
wiadomości news:d2sbnm$kjn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Stąd moje pytanie, co jest skuteczne?

Ciepły barszczyk czerwony z suszonymi śliwkami i świeżymi czereśniami :->
Tylko o to ostatnie chwilowo trudno :)
Poza tym to wszystko razem może mieć nieciekawy smak :))

Buziaki,

L.

5. Data: 2005-04-05 07:57:21

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 4 Apr 2005 23:38:29 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco,
> [...]
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Jak malowane? Mam nadzieję, że nie mówisz dosłownie :->

Doslownie nie, ale prawie, prawie :)

> Figura? A jaki będę miał ładny brzuszek :->

No - mam nadzieje ze nie taki jak ja ;)
W 5 miesiacu ciazy to juz jest dosyc dorodny ;)

> Pozdrawiam i dzięki za szybką odpowiedź

Prosze :)
I moze taka mala uwaga - moze na poczatek sprobuj z jedna torebka :)
Tak sobie pomyslalam :)

> No i głaski dla kociaków :-)

Kociaki dziekuja, cala siodemka :)

6. Data: 2005-04-05 09:35:28

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):
> [...]
> I dopiero po dwóch dniach poszedłem do toalety na coś grubszego.
> A zawsze bywam tam regularnie i krótko, bezproblemowo.

sylicynar - ziołowy środek przeczyszczający

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

7. Data: 2005-04-05 18:48:18

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sylicynar - ziołowy środek przeczyszczający
eee? a co przeczyszcza w tym ziołowym środku na wątrobę? sylimaryna?
karczoch?

przed badaniami zaleca sie zazwyczaj: sól gorzką, albo parafinę, albo
właśnie alax. lub preparaty na receptę- gł. X-Prep oraz Fortrans. do tego
espumisan.

8. Data: 2005-04-05 19:15:03

Temat: Re: Co? na przeczyszczenie
Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Because the sea respects... no one..."
Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

| przed badaniami zaleca sie zazwyczaj: sól gorzk?, albo parafinę, albo
| wła?nie alax. lub preparaty na receptę- gł. X-Prep oraz Fortrans. do tego
| espumisan.

A mnie zawsze zastanawia co jesli zazywam pigulki antykoncepcyjne - czy
ktorys ze srodkow przeczyszczajacych moge zazywac bez obawy o oslabienie ich
dzialania?

Pozdrawiam,
Dominika R

--
"The man should respect the sea.

9. Data: 2005-04-07 14:27:42

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie zawsze zastanawia co jesli zazywam pigulki antykoncepcyjne - czy
> ktorys ze srodkow przeczyszczajacych moge zazywac bez obawy o oslabienie
ich
> dzialania?

jeśeli efekt przeczyszczenia pojwi się później niż w 4 godziny po zażyciu
pigułki, to nie ma problemu.

10. Data: 2005-04-07 15:07:05

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy wrote:

> jeœeli efekt przeczyszczenia pojwi się póŸniej niż w 4 godziny po
> zażyciu pigułki, to nie ma problemu.

Czyli biorąc pigułkę rano, mogę wieczorem wypić herbatkę np. Figura albo
coś tego typu? Chyba wtedy efekt, który pojawia się zazwyczaj jeszcze
przed poranną pigułką, nie zdąży mieć na nią wpływu?

Paulina

Co na oparzenia - help
funkcje męskich narządów płciowych
[pytanie] depilacja