Cos nie w porzadku z ta masa......

1. Data: 2002-01-05 11:54:19

Temat: Cos nie w porzadku z ta masa......
Od: "KASIA" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Robie wlasnie Ciasto pt. Rafaello z przepisu Sassanach ale cos z ta masa
jest nie tak.Jest jakas rzadka a jak jeszcze dodam ubite bialka to nie wiem
co z tego wyjdzie.Moze ktos je robil i powie mi czy tak powinno byc czy nie?
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2002-01-05 13:11:01

Temat: Re: Cos nie w porzadku z ta masa......
Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm albo mam inny przepis albo nie wiem...
do masy masz dodac bialka? na pewno?

iza
GG 879972

Użytkownik KASIA <k...@r...net.eu.org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a16pgh$8tc$...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-01-05 13:14:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Jan 2002 14:11:01 +0100, "iza" <i...@h...pl> wrote:

>hmmm albo mam inny przepis albo nie wiem...
>do masy masz dodac bialka? na pewno?

a moze to ciemna massa po prostu - wtedy to nie przemowisz do
niej ani rusz

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-05 13:21:22

Od: "KASIA" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Juz go upieklam slicznie wyroslo ciekawe jak bedzie smakowalo.
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2002-01-05 14:07:41

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto dzis jeszcze piecze Rafaello?

1. ja sie przyznaje (juz jest w lodowce )

1. Data: 2002-01-05 22:07:48

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>co z tego wyjdzie.Moze ktos je robil i powie mi czy tak powinno byc czy nie?

Moja tez na poczatku byla zadka - w lodowce posiedzial tort i bylo OK.
Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----