Cos nowego, cos oryginalnego

31. Data: 2007-04-25 21:49:41

Temat: Re: Cos nowego, cos oryginalnego
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:f0ofr0$9ci$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dowód?
>
> Mój łysy łeb Ci się nie podoba?
> Od seksu, od myślenia, i od myślenia o seksie. Baranie :-))

Beeee!!!!
Aaaleeeżżzz tttyyyy jjjeeesssteeeeeśśśśś
ppprrzzzeeccczzzzuuuulllooonnnyyyy...!!!!!?????!
Zzzzaaaaraaazzzz ttttaaaammmm....Bbbbaaaarrraaannnieee! ;)
Bbbeeee... ;P

> Okudlony. :-))

Lepiej by bbbbyyyyłłoooo gdybbbbyyyyś był "odczulony"! ;P
C.n.d.

> Ja mam sobie zdjęcie zrobić?
> Bardzo śmieszne.
> Ok. Mam wejść we własny ogon?
> Ok. Czeka i myśli co zasugerował.

A co? Zapomniałeś już jak się robi zdjęcia własnego cienia?! :)))
ett "cienias"! ;P

http://www.propagacja.republika.pl/ettcie%F1.jpg

> Doczeka się. Chyba, że odwoła.

"jeszcze se poczeka..." ;P
[wiesz o kim to było -ów tekst z pierwszych kadrów Szreka...?] ;)

32. Data: 2007-04-25 23:18:09

Temat: Re: Cos nowego, cos oryginalnego - zmiany
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
a.jpg

> Skaju, bądź mniej pewny siebie - w końcu ten ptaszek jeszcze nie leci...
> ;-P

Skoro jeden ptaszek akurat przysiadł na bezsilnym skamienieniu
nie znaczy że inny też musi akurat tkwić bez ruchu...w Niebie ;)))
No może gdy jest Skowronkiem... ;P

Nie bądź iXelistko taka pewna
mojej pewności [siebie]
...bo "pewność niepewna"! ;)

Najpewniejsza jest niepewność
i to jest jedyna pewna pewność
...że nic [w nas też] pewnego...

;D

33. Data: 2007-04-25 23:33:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po Lamborgini???
> Nieee, dzięki. Pooglądam sobie na następnych Targach i wystarczy. Ale
> możemy pozostać na "ty" - jeśli tak chcesz :-)

To mu iXela będzie o duuużo za mało... ;)))
Szykuj się! ;P

34. Data: 2007-04-26 01:01:46

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nieee, dzięki. Pooglądam sobie na następnych Targach i wystarczy. Ale
> możemy pozostać na "ty" - jeśli tak chcesz :-)

No, nie wiem. Dobrze mi się Paniowało, ale jakby,
peer to peer, mi się swobodniejszym zdaje. Niechaj będzie.

To Lamborgini, przypomniało mi zdarzenie, które
jest najczystszym przykładem, spełnienia życzeń.
Zwłaszcza gdy życzenie jest czyste. (I życzący sobie)
Uczestnikiem byłem, więc gwarant rzetelności opisu.

Paryż. ok. roku temu. Jestem z miłośnikiem motoryzacji,
od zawsze (odkąd słyszę o nim) na placu przed Ritzem
Jedyna ławka. Noc. Cisza całkowita. Lampy w sterylnych poświatach.
Młode to, a sam go powłóczyłem po mieścinie, więc pytam...
"Jak wrażenia?" No, same superlatywy, a jakie super bryki widział,
niektóre pierwszy raz z bliska. (sam bym nie wymienił)
Mówi- "Ale gdybym zobaczył lamborgini, to widziałbym wszystko".
Nie minęło pół sekundy, a cichą noc rozerwał ryk silnika.
Zero jakiś tłumików, czy innych pierdułek. W czystej ciszy wielkiego
miasta, w muszli placu przy Ritzu, rozległ się ryk czterech rur. Otwiera się
podziemny garaż, i wyjeżdża ... no już wiedzieliśmy. (Ja wiedziałem, po jego
minie)
(rzadko można zobaczyć taką fascynację). No tak, jak Lamborgini. Myk, jest.
Zwrot w miejscu. Uliczka. myk, zwrot. i nima. Tylko huk w całym mieście.
I różnice przy zmianie biegów.
Wrummm, hm, wrummm, wrummm i wrrrrruummmm. Gdzieś zanikające.
Wrażenie niesamowite. Dla mnie podwójnie. Bo on po chwili już nie pamiętał
zbieżności.
Nie wcześniej, nie później. Tylko dokładnie - Na życzenie.
Szczęściarz.
Ja nawet koloru samochodu nie pamiętam, a fakty zdarzeń idealnie.

ett
Też jestem szczęściarz. Mogłem to obserwować.

ARYJSKA KSIEZNICZKA ARYA - WNUCZKA PANSLAVISTY
I ty bądź Heyoka... ;)
moja racjonalizacja hipnozy
INFO
VortalFirm.pl