Re: Cos o przyjazni - temat stary jak swiat

Data: 2002-05-16 13:29:01
Temat: Re: Cos o przyjazni - temat stary jak swiat
Od: dwj <j...@d...com>

Mialem troche inna sytuacje, ale rowniez tak zostalem potraktowany. Mysle, ze
powinienes spojrzec na to rzeczywiscie troche z boku (nie sugeruj sie innymi
postami, ze cos z Toba nie tak).. wydaje mi sie, ze dziewczyna sie przwyczaila
do tego ze zawsze jestes obok niej - to jedno, a druga rzecz - to to, ze ona Cie
wykrzoystuje na swoij interesiarski sposob. Nie ma wg mnie nic w tym zlego,
chociaz rzeczywiscie mozesz czuc sie zawiedziony. Na pewno jej o tym powiedz,
ale nie teraz - z pespektywy czasu moze innaczej na to spojrzysz. Ona na pewno
Cie bardzo lubi i ceni, ale .. wiesz to kobieta.. a niektore maja widocznie taki
haczyk w glowie i czasem ich neurony jakos sie hubia, czy zle leca - nie wiem :)