Cos o przyjazni - temat stary jak swiat

1. Data: 2002-05-16 10:13:12

Temat: Cos o przyjazni - temat stary jak swiat
Od: "M...@i...fm" <m...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

chcialbym opisac a w zasadzie podzielic sie z wami pewnym dreczacym mnie od
kilku dni zagadnieniem

czy na cos licze - pewnie tak
na porade
inaczej nie pisalbym tych slow

moja kolezanka ( wydawalo mi sie ze dosc bliska, rzeklbym nawet
przyjaciolka )
kilka dni temu urodzila dziecko

niby normalna sprawa ale chodzi o to ze jako jej przyjaciel za jakiego sie
uwazalem po porodzie liczylem na to ze poinformuje mnie o tym radosnym
fakcie - a tu porazka

dowiedzialem sie o tym fakcie prawie ostatni
kiedy wszyscy koledzy z pracy i inni znajomi juz dawno wiedzieli o
rozwiazaniu
i mowimy tu o osobach ktora praktycznie w przeciwienstwie do mnie zupelnie
nie interesowaly sie nia przez caly okres ciazy
nie dzwonily, nie pozyczaly wielu rzeczy na poczatek itp itd

uwazalem ja za kogos szczegolnego - za przyjaciela - cokolwiek to znaczy -
liczylem ze jako taki pierwszy ( no oczywiscie po rodzinie) dowiem sie o tym
ze ... doszlo do rozwiazania

teraz czuje sie pominiety i nie ukrywam jestem totalnie wnerwiony na nia

mam zamiar zerwac nasza przyjazn a przynajmiej dosc znacznie ja ograniczyc

co sadzicie o takim zachowaniu - czy jej postepowanie bylo wlasciwe, co
powinienem zrobic ?

wszelkie sugestie mile widziane

udziele dodatkowych info jesli ktos bedzie zainteresowany

1. Data: 2002-05-16 10:37:48

Temat: Re: Cos o przyjazni - temat stary jak swiat
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 May 2002, M...@i...fm wrote:

> czy na cos licze - pewnie tak
> na porade

przeczytaj postingi z ostatniego czasu. Tu sie na tej grupie
nie otrzymuje porad a z ludzi proszacych o nie drwi i robi
jaja w imie wolnosci slowa i wolnosci eksperymentu psychologicznego

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

1. Data: 2002-05-16 11:17:15

Od: <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> nie otrzymuje porad a z ludzi proszacych o nie drwi i robi
> jaja w imie wolnosci slowa i wolnosci eksperymentu psychologicznego

I odwrotnie.
Ludzie, którzy prosza o rade drwia sobie z tych, którzy chetnie tej rady
udzielaja.
Jakby nie bylo jaja sie dzieja. W koncu grupa dyskusyjna nie jest lekarzem po
studiach.
Chyba sie nie pomyle jesli stwierdze, ze nie zaryzykowalbys diagnozy i
leczenia na podstawie opisu choroby na forum. Kazda sprawa
wymaga fachowej porady, a tutaj ludzie opowiadaja raczej jedynie o swoich
doswiadczeniach w poszczególnych przypadkach. To zawsze jakas rada, mniej
lub bardziej powazna. Nie przeceniaj roli internetu.

V-V

1. Data: 2002-05-16 11:20:26

Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> ze ... doszlo do rozwiazania
> teraz czuje sie pominiety i nie ukrywam jestem totalnie wnerwiony na nia

Nie uważasz, że kobieta po tak ważnym dla niej wydażeniu jakim był poród ma
większe problemy na głowie niż martwić się o informowanie wszystkich? U
Ciebie w pracy pewnie ktoś się o tym dowiedział przez przypadek i powiedział
innym, a nawet jeśli dzwoniła do wszystkich po kolei a o Tobie zapomniała to
NIC nie znaczy. Zwyczajnie zaprząta ją teraz coś zupełnie innego. Poza tym
jesteś facetem, pewnie nie przyszło jej do głowy, że niecierpliwie
wyczekujesz na tą wiadomość i że weźmiesz to tak do siebie.

> mam zamiar zerwac nasza przyjazn a przynajmiej dosc znacznie ja ograniczyc

IMO dowiedziesz tym swojej małostkowości. Świat nie kręci się wokół Ciebie a
uwaga Twojej przyjaciółki jest teraz skupiona na czymś zupełnie innym. W
ogóle Twój problem wydaje mi się absurdalny, zastanów się trochę.

> co sadzicie o takim zachowaniu - czy jej postepowanie bylo wlasciwe, co
> powinienem zrobic ?

Jeżeli tak strasznie Cię to męczy to możesz z nią o tym porozmawiać, jak już
wróci do normalnego funkcjonowania, ale ona miała prawo nie tylko zapomnieć
Cię poinformować, ale też zapomnieć, że w ogóle istniejesz.

koryntianin

1. Data: 2002-05-16 11:24:06

Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie otrzymuje porad a z ludzi proszacych o nie drwi i robi
> jaja w imie wolnosci slowa i wolnosci eksperymentu psychologicznego

Nie masz racji. To chyba Ty musisz sobie poczytac posty z tej grupy. Sporo
ludzi dostalo tu dobre rady lub toczylo dlugie i rzeczowe dyskusje na temat
psychologii. Zas na ludzi, którzy sobie z kogos drwia jest PLONK.

Wiec przede wszystkim nie zniechecaj innych, zas jezeli grupa Ci sie nie
podoba, nie musisz jej czytac. A jak jestes rozzalony i nie podoba Ci sie
wolnosc slowa, to idz sobie poplakusiaj w kaciku :-P i nie zawracaj innym
glowy.

koryntianin

1. Data: 2002-05-16 11:24:26

Od: "amber" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.31.0205161236140.663-100000@dorot
a.am.torun.pl...

> przeczytaj postingi z ostatniego czasu. Tu sie na tej grupie
> nie otrzymuje porad a z ludzi proszacych o nie drwi i robi
> jaja w imie wolnosci slowa i wolnosci eksperymentu psychologicznego

Czy Ty aby nie przesadzasz ? Moze zainicjuj watek, jak sobie poradzic z
wlasnym rozgoryczeniem wypaczajacym obraz swiata.... Zobaczysz, ze ludzie
Cie mile zaskocza :-)

1. Data: 2002-05-16 11:41:25

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 May 2002 v...@p...onet.pl wrote:

> Ludzie, którzy prosza o rade drwia sobie z tych, którzy chetnie tej rady
> udzielaja.

tak - sa na to publikacje w fachowej prasie medycznej

> Chyba sie nie pomyle jesli stwierdze, ze nie zaryzykowalbys diagnozy i
> leczenia na podstawie opisu choroby na forum.

http://www.am.torun.pl/~pekasz/mypubl.html

P.
----

1. Data: 2002-05-16 11:48:32

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M...@i...fm"

(tendencyjnie pociachane)

> [...]
> nia
> mam zamiar zerwac nasza przyjazn a przynajmiej dosc znacznie ja

Heh.. i nazywasz siebie przyjacielem?.. Ładnie, ładnie..

To może rzeczywiście zerwij znajomość. Ulży Ci.

--
Rafalski

DUDE: "Shit, I know that guy. He's a nihilist."

1. Data: 2002-05-16 11:50:59

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 May 2002, koryntianin wrote:

> ludzi dostalo tu dobre rady lub toczylo dlugie i rzeczowe dyskusje

zapytam jak w piosence slynnego zespolu z mojego miasta
"gdzie oni sa, ci moi, moi przyjaciel ciele ciele ciele ciele..."
Chyba jednak "ciele" byle nie z Rzepiennika
Teraz po tym, co tu przeczytalem, zwlaszcza te "rzeczowe dyskusje"
to ja sobie bede drwil. Od tygodnia ani jeden z "psychologow" nie
napisal tu niczego sensownego ani budujacego. Betonowe buty i "do Wisly"
wio (tym bardziej, ze nurkowanie teraz w modzie)

P.
----

1. Data: 2002-05-16 11:52:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 May 2002, amber wrote:

> wlasnym rozgoryczeniem wypaczajacym obraz swiata.... Zobaczysz, ze ludzie

no wlasnie jak sobie poradzic (tylko nie chce diety Kwasniewskiego ani
ww. podobnych ...) :-)

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

Przemoc w rodzinie - gdzie się zgłosić o pomoc
prosba o pomoc - ankieta dot. osob korzystajacych z I-netu i Komunikatorów
Muzyka w Trójce;))
HELP me ! moze ktos pomoze !!!
niesmialosc