Re: Cosby?

Data: 2018-05-27 05:03:16
Temat: Re: Cosby?
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 13 maja 2018 23:26:40 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Gdzie to wyczytałeś poeto?

miedzy wierszami - przeciez tak wlasnie poeci czynia:)

> Nie egzaltuj się za bardzo bo gubisz sens i logikę.

widac nie znasz roznicy, miedzy gleboka wdziecznoscia, a egzaltacja:)
pomysl, ile przyjemnosci, a tylko troszeczke, w porownaniu, bolu, omineloby nas,
gdyby kobiet nie bylo. ze chcialbys, aby byly inne?
ona tez chcialyby, zebysmy byli inni.
a nawet kazdy z nas chcialby, zeby kazdy myslal podobnie.
i, tak jak nie ma w tym nic zlego, tak samo nie ma w tym,
ze roznie myslimy - choc w przyszlosci, mam nadzieje, bedziemy myslec
bardzo podobnie.

(...)

> Matka zabrała ci poczucie własnej wartości i wiarę w siebie a twój
> ojciec nie potrafił temu zapobiec.

ojejku, co Ty pleciesz?
ona zawsze mnie kochala i wprost chwalila sie mna,
choc wiadomo, ze nie zawsze na to zaslugiwalem.
ojciec wyjezdzal za chlebem, wiec chodzilem samopas, mozna powiedziec.

bardzo dobrze mnie wychowali, nie wychowujac prawie calkiem.

tylko takie niuanse jak matczyne serce i wyrozumialosc ojcowska
w niepodnoszeniu reki do karania; slowem zazwyczaj dobrocia bylem wychowywany.

> Nie zrozum mnie źle, że chce cię
> poniżyć

nie przyszlo mi to do glowy, tylko mamy o wielu sprawach inne pojecie,
zapewne wynikajace z innych doswiadczen i wnetrza, oraz interpretacji
tego, co nas spotkalo.

> [...]
> dziećmi nie potrafiąc ich obronić przed matką-heterą. Ale nie poddałem
> się i nie załamałem rąk lecz po przegranej bitwie zacząłem poszukiwać
> przyczyny ZŁA, skąd wzięło swój początek, czemu służy i jak się od jego
> działania uwolnić. I znalazłem rozwiązanie, rozwiązanie na miarę
> stworzenia nowego gatunku, Człowieka Świadomego, który będzie wolny od
> przemocy. Ale by to rozwiązanie wdrożyć należy radykalnie zmienić system
> wychowywania dzieci w domach rodzinnych. Mam nadzieję, że szczegółów
> rozwiązania nie muszę ci po raz kolejny tłumaczyć?

Leo, skoro miales zone hetere, to widzisz przez ten pryzmat kobiety troche inaczej,
niz znakomita wiekszosc z nich jest w istocie.

tak samo my mamy w sobie duzo zla i dobra, jak kobiety,
i naprawde nie ma sensu rozpatrywac gorowania w tym wzgledzie
jednej plci nad druga.

> Które to z moich wniosków są nieprawdziwe i dlaczego są - według ciebie
> - nieuprawnione?

dlatego, ze mi wmawiasz, ze nie szanuje siebie czy mężczyzn.
dlatego, ze uważasz, ze każda matka źle wychowuje dzieci.
dlatego, ze piszesz bzdury o mojej mamie i tacie, nawet ich nie znając.
dlatego, ze znasz tylko siebie, a nie innych ludzi, czy Boga.

(...)

jacek