Cosby?

11. Data: 2018-05-05 13:36:28

Temat: Re: Cosby?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2018 o 12:07, XL pisze:
> [...]

>>> Gołk. Niczego już nie muszę dodawać w tym temacie :-)

> Kogo to obchodzi, że ciebie ,,ch... obchodzi"? Czy ty się czegokolwiek
> uczysz?

On, niestety, z tych tchórzy, którzy boją się jakichkolwiek zmian przez
co oportunistycznie trwają w przeszłości broniąc pojebanego świata
ludzi-zwierząt. Nienawidzą jakichkolwiek zmian, nawet tych potencjalnie
prowadzących ku lepszemu. Dbają tylko o to by nie naruszyć ich stanu
posiadania. I, niestety, należą do patologicznej... większości
konserwującej frommowską "patologię normalności". To patologiczny
neomarksizm zbudowany na takich 'dziełach' jak "Manifest z Ventotene"
Altiero Spinellego, którego imieniem nazwano główny budynek Unii
Europejskiej w Brukseli, czy destrukcyjna i totalnie pojebana "Teoria
krytyczna" powstała w żydowsko-germańskiej "szkole frankfurckiej".

LeoTar Gnostyk

12. Data: 2018-05-05 15:22:01

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2018 o 13:36, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> destrukcyjna i totalnie pojebana "Teoria krytyczna" powstała w
> żydowsko-germańskiej "szkole frankfurckiej".

Poszukującym i gotowym do nauki polecam obejrzenie tego
https://www.youtube.com/watch?v=kPLi3Y_ySCw , także
https://www.youtube.com/watch?v=W9vROz8VtI8 .

matriarchat->marksizm->komunizm sowiecki->neomarksizm->matriarchat
Nie darmo w tle tych przemian widać panie Danutę Hubner i Różę Thun.

LeoTar Gnostyk

13. Data: 2018-05-05 15:43:50

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2018 o 15:22, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

> matriarchat->marksizm->komunizm sowiecki->neomarksizm->matriarchat
> Nie darmo w tle tych przemian widać panie Danutę Hubner i Różę

Warte zapoznania również inne analizy/syntezy Pana Krzysztofa Karonia,
Genialnego Dyletanta:

https://www.youtube.com/watch?v=u0EWC3R1RyA
https://www.youtube.com/watch?v=IYNoaLPHUVo
https://www.youtube.com/watch?v=XOZ07-4fUQU
https://www.youtube.com/watch?v=5Q3ZSJzmA9A
https://www.youtube.com/watch?v=c54xQpBlKwM
https://www.youtube.com/watch?v=OtyhU-q99jE
https://www.youtube.com/watch?v=EuayNkmJ9TE.

LeoTar Gnostyk

14. Data: 2018-05-05 17:02:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-05 o 09:19, XL pisze:
> <Kviat> wrote:

> Dorosła kobieta, która świadomie wlazła Cosbiemu do łóżka

Ale dociera do ciebie, że problem nie dotyczy tych kobiet, które
świadomie i z własnej woli wchodzą komuś do łóżka?

> Inne.
> Bezwzględne sprzedajne suki.

Ale dociera do ciebie, że problem nie dotyczy bezwzględnych sprzedajnych
suk?

> Inne.
> Tak!

Zapomniałaś dodać, że Żydówek i emigrantek, szczególnie tych innego
wyznania i koloru skóry.

> Dodaj - ,,niemieckich". Koniecznie!

Ale dociera do ciebie, że świat się nie kończy na niemieckich obozach
koncentracyjnych?

> Tylko że tam szły z ssmanami do łóżka, bo był panem ich życia i śmierci.
> Nie miały wyboru.
> A te od Cosbiego - i owszem :->

Do ciebie rzeczywiście mało co dociera.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2018-05-05 18:16:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/05/2018 o 11:07, XL pisze:

> Kogo to obchodzi, że ciebie ,,ch... obchodzi"? Czy ty się czegokolwiek
> uczysz?

no popatrz jaka pizda z ciebie, nawet 'jot' nie wymawiasz

--
gazebo

16. Data: 2018-05-05 18:18:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/05/2018 o 12:36, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> Europejskiej w Brukseli, czy destrukcyjna i totalnie pojebana "Teoria
> krytyczna" powstała w żydowsko-germańskiej "szkole frankfurckiej".

a gdzie sens i logika?

--

gazebo

17. Data: 2018-05-05 19:26:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2018 o 18:18, gazebo pisze:

> a gdzie sens i logika?

Czy to nie dziwne, że tylko ty nie zauważasz sensu i logiki?

LeoTar Gnostyk

18. Data: 2018-05-05 23:18:40

Od: "Nazwa" <adres> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

>Dopiero TERAZ oprzytomniały jego ,,ofiary"? Tak nagle olśniło wszystkie
>rownocześnie??
>He he.

>Ewidentnie same lazły mu do łóżka, póki mogł coś załatwić - a teraz, kiedy
>już niczego załatwić nie może, warto go chociaż obrać z pieniędzy.
>Suki.

Eno, co tak oszczędnie, może od razu: "kurwy!"

19. Data: 2018-05-05 23:20:17

Od: "Nazwa" <adres> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

<Kviat> wrote:

>Polański RZECZYWIŚCIE zgwałcił - 13-letnie DZIECKO.

Kłamiesz. Jak zwykle.

20. Data: 2018-05-05 23:31:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 5 maja 2018 06:57:45 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> No chyba, że i ta 13-latka miała już
> wcześniej jakieś kontakty seksualne i wyciągnęła wnioski podobne do
> starej rupery.

Miała, choć prawdopodobnie nie puszczała się na lewo i prawo.
Więc na dwoje babka wróżyła.

Polański wyrzucony - nareszcie!
Czy widmo zagłady gatunku?
Polskie flagi -od 2 maja do 11 listopada albo i na stałe!
Diabłom
Diabłom