Re: Cosmopolitan - Virtual look

Data: 2002-10-07 11:57:37
Temat: Re: Cosmopolitan - Virtual look
Od: "Ela" <P...@p...onet.pl>

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
news:anibhn$hmp$1@news2.tpi.pl...

> Użytkownik "Ewelina" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> Wywalilo mnie
> Postaram sie to w nocy przeslac jeszcze raz
> Bedzie mial 122 Mb
> Tylko cholernie wolne mam to lacze a mnie tak wywalilo ze nie chce od nowa
> wyslac tego.
> Jak cos to wezme jutro do pracy bo tam mam super speed:-)
> Kropelka

Własnie dzisiaj ściagnąłam sobie całość ( strasznie długo to trwało) i
próbuję to to zainstalować a on pisze, że bład I/O błedy plik instalacyjny.
Czy komus sie udało to zainstalować po sciągnieciu od Kropelki?
Czy to u mnie coś źle sie ściągnęło na dysk, czy moze z tej płytki Kropelki
na siec ?
Tak juz się nastawiłam i ....
Pomóżcie.

Pozdrawiam.